תוכן שיווקי

"ההכרזות החדשות של טנאבל מעלות את הרף בתעשייה לניהול פגיעויות וסיכונים"

כך אמר מרסלו פרינטק, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בקבוצת מולטיפוינט - מפיצת טנאבל בישראל - עקב הכרזת טנאבל על פתרון לניהול פגיעויות ב-Active Directory, פתרון מאוחד לניהול פגיעויות, ותמחור שמתאים ל-IT מודרני הכולל מגוון רחב של נכסים

20/10/2021 12:09
מרסלו פרינטק, סמנכ"ל פיתוח עסקי, קבוצת מולטיפוינט

טנאבל (Tenable) מוכרת היטב כחברה המובילה בתחום ניהול הפגיעויות, אשר תמיד שמרה על הובלה באמצעות אספקת היכולות המתקדמות ביותר. מספר הכרזות שביצעה טנאבל לאחרונה יצרו מענה עוצמתי ומקיף מאי פעם, שעונה על הצורך של ארגונים לנהל סיכונים באופן מאוחד בעידן של מחשוב מבוזר.

טנאבל הרחיבה את יכולותיה לזיהוי ותיקון פרצות ב-Active Directory, ובמקביל השיקה פתרון כולל המייעל את ניהול הפגיעויות תחת מערכת אחת. טנאבל גם הציגה תמחור הוליסטי וגמיש, שרואה בכל הנכסים חשיבות זהה לאסטרגיית ה-Cyber Strong.

טנאבל מופצת בישראל על ידי קבוצת מולטיפוינט (Multipoint Group), המספקת פתרונות לאסטרטגיית Cyber Strong בארגונים.

Tenable.ep של טנאבל

Tenable.ep של טנאבל

"המערכת מאפשרת ניהול מאוחד ואפקטיבי יותר מאי פעם"

"ל-טנאבל היסטוריה ארוכה של חדשנות המעלה את הרף לכלל התעשייה", אומר מרסלו פרינטק, סמנכ"ל פיתוח עסקי במולטיפוינט. "היא הציגה בעבר יכולות חיזוי ותיעדוף מובילות בתעשייה. בכך היא סייעה לארגונים לוותר על הניסיון הבלתי אפשרי לתקן את הכל במקביל, ולעבור לגישה מבוססת סיכון – שמאפשרת לארגונים להתמקד בתיקון הדברים החשובים ביותר. בהמשך, סיפקה החברה יכולות מתקדמות כדי לאפשר מבט מאוחד הכולל את נכסי הענן. כעת, עם השקת Tenable.ep ועם Tenable.ad, המערכת מאפשרת ניהול מאוחד ואפקטיבי יותר מאי פעם".

פתרון Tenable.ad הושק בעקבות הרכישה של חברת Alsid, והוא מוסיף יכולות הגנה חזקות הנדרשות עבור Active Directory. הפתרון משבש את ערוצי התקיפה השכיחים ביותר, כולל כאלו הנמצאים בשימוש במתקפות מתקדמות וכן במסגרת ניסיונות פריצה נפוצים.

מהיכן מגיע הביקוש לניהול פגיעויות ב-Active Directory?

"על פי נתונים של פורסט אנד סאליבן, Active Directory משמש כ-90 אחוז מארגוני ה-Fortune 1000 כשיטה המרכזית לאימות ומתן הרשאות. השימוש הנרחב הופך את Active Directory לערוץ תקיפה מועדף על גורמים עוינים. הם מנצלים שגיאות בהגדרת המערכת, כדי לבצע תנועה רוחבית. הסיכון כיום גבוה מאי פעם, כאשר אנשים רבים כל כך עובדים מרחוק ולעיתים קרובות משתמשים במכשירים אישיים כדי להתחבר למערכות ארגוניות", אמר פרינטק.

"Active Directory מהווה מטרה נפוצה, ולעיתים קרובות זו המערכת הראשונה שתוקפים יחפשו, לאחר שהשיגו גישה לרשת. הבנת מצב האבטחה של ה-Active Directory היא יכולת אסטרטגית בניהול פגיעויות וסיכונים, במיוחד בסביבות ענן וענן היברידי", הוסיף פרינטק. "אנו מביאים את Tenable.ad ללקוחותינו, כדי שנוכל לסייע להם להתמקד באתגרי האבטחה בעלי הסיכון הגבוה ביותר לעסקים שלהם".

כל ניהול הפגיעויות בדשבורד אחד

טנאבל השיקה גם את Tenable.ep, הפתרון הכולל הראשון בתעשייה לניהול פגיעויות על בסיס סיכון, שמאפשר הרחבה בהתאם לשינויים דינמיים במחשוב הארגוני. Tenable.ep משלב בתוך פלטפורמה אחת את המוצרים מובילי התעשייה של החברה – כולל ניהול פגיעויות, סריקת אפליקציות רשת, אבטחת קונטיינרים, ו-Lumin. הפתרון המאוחד מאפשר ללקוחות לראות את כל הנכסים והפגיעויות שלהם בדשבורד אחד, לצד איומים מרכזיים, כלי פריצה ומדדים לתעדוף.

רישוי גמיש וידידותי המתאים לעולם של מחשוב מבוזר

היכולת להקים ולחבר במהירות נכסים מודרניים לסביבה הארגונית היא חלק מהותי במהפך הדיגיטלי וביוזמות של עבודה מהבית. אבל מודלים של רכישת אבטחת סייבר נבנו במקור עבור מחשוב מקומי, והם מכריחים ארגונים לבחור בין הערכת סיכונים של נכס אחד על פני האחר. ישנם פתרונות שאף גובים פרימיום על ביצוע הערכת פגיעויות של נכסי ענן או אפליקציות. Tenable.ep פותר את האתגר הזה באמצעות רישוי יחיד, המעניק ללקוחות גמישות ללא תחרות – ומאפשר גישה הוליסטית לניהול פגיעויות. כל נכס – אפליקציית רשת, מחשוב ענן, אימג' של קונטיינר, עובד מרוחק או שרת מסורתי – נספר בדיוק באותה צורה. הפלטפורמה גם כוללת מספר בלתי מוגבל של הפעלות של Nessus מקומי, וסורקי אפליקציות רשת ללא עלות נוספת.

לפרטים נוספים  אודות פתרונות טנאבל

אירועים קרובים