תוכן שיווקי
לקראת Better Together Webinar, מחר (ג'), ה-19 באוקטובר

"שילוב מערכות דל ו-VMware – הפתרון המושלם למעבר לעולם ה-IT החדש"

18/10/2021 14:54
ארז בטיש, מהנדס מערכות בכיר ב-דל טכנולוגיות ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"תחום הקונטיינרים הוא החם ביותר כיום בתעשייה. כל ארגון רוצה להטמיע תשתית לניהול והרצה של קונטיינרים, לרוב מבוססת קוברנטיס. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, ובהתאמה, צצו להן ספקיות IT המציעות פתרונות בתחום כמו פטריות אחרי הגשם. VMware, חלוצת תחום הווירטואליזציה, הביאה את הניסיון הרחב שלה בתחום גם לעולמות הקונטיינרים, והיא מסייעת לארגונים לפשט את המעבר שלהם מתשתיות IT מסורתיות, המריצות בעיקר מכונות וירטואליות מונוליטיות, לכאלה המריצות גם קונטיינרים. השילוב של מערכות דל עם אלה של VMware מניב את הפתרון הטכנולוגי המושלם מקצה לקצה לטובת עולם IT חדש", כך אמר ארז בטיש, מהנדס מערכות בכיר ב-דל טכנולוגיות ישראל.

בטיש התראיין לאנשים ומחשבים לקראת Better Together Webinar. הוובינר, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באופן וירטואלי מחר (ג'), ה-19 באוקטובר, ויוצגו בו הפתרונות הטכנולוגיים המשולבים מבית שתי החברות.

לדבריו, "הארגונים פועלים במציאות IT מאתגרת, של עבודה בסביבה היברידית מרובת עננים. סביבה שכזו דורשת אחידות בתפעול התשתיות, עם יכולת שליטה אחידה בכל משאבי המחשוב, ועם מדיניות IT ומדיניות אבטחת מידע אחודות ומוכללות. בסביבה מרובת עננים יש כמה אתגרים: עומסי עבודה מורכבים והצורך בהגירה של האפליקציות אל הענן ובחזרה למרכז הנתונים; עבודה ב-'איים' מבודדים, כשכל אפליקציה נמצאת על ענן אחר ואין ממשקים סדורים ביניהם; קושי בניהול, ניטור ובקרה של כמה סביבות IT, של כמה עננים ובחצר הבית; לכל ענן יש מדיניות אבטחת מידע שונה, מה שמייצר מורכבות כשרוצים מדיניות אחודה לאורך כל הארגון; מחסור בהון אנושי בעל כישורים לעבודה בעולם החדש, של יכולת לתפעל ולנהל מדיניות כזו; והיעדר עקביות ברמת השירות (SLA), היות שלכל ענן יש מדיניות שונה".

"שילוב הפתרונות מבית דל טכנולוגיות ו-VMware", ציין, "נותן מענה לאתגרים אלה. דל שמה לה יעד אסטרטגי של הגעה לשוק יחד עם VMware, עם פיתוח משותף של שתי החברות, המייצר אבני בניין טכנולוגיים. Dell-EMC מביאה את פלטפורמת החומרה, עם תוכנת הניהול VxRail, שהיא התקן (Appliance, מערכת אחודה) של מערכת סגורה, שמכיל בתוכו דטה סנטר בקופסה, הכולל תקשורת, אחסון ומחשוב. VMware מביאה ל-'חתונה' את טנזו (Tanzu) – סל של מוצרים ושירותים שנועד לשנות את האופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בקוברנטיס. זאת, לצד VMware Cloud Foundation – מערכת לניהול הענן".

לדבריו, "לא מדובר בשתי משפחות של מוצרים משלימים, אלא במוצרים בעלי מפת דרכים טכנולוגית משותפת, שנסמכת על מו"פ משותף, שחלקו הגדול מבוצע כאן, בישראל".

"טרנספורמציה דיגיטלית אמיתית"

הוא הסביר כי "אנחנו לוקחים פרויקט IT ומובילים אותו מול הלקוח משלב התכנון וההטמעה, ועד לניהול הפרויקט והשירות. כך אנחנו מסייעים ללקוח לערוך טרנספורמציה דיגיטלית אמיתית, שמביאה תועלות של ממש לארגונו".

לסיכום ציין בטיש כי "ביצענו בשנה החולפת עשרות רבות של פרויקטים מבוססי VxRail ואנחנו צופים שהמגמה תגדל השנה. מרכז המו"פ של דל בישראל הוא השני בגודלו מחוץ לארצות הברית, עם 1,200 עובדים – ועובדה זו מסייעת גם לנו וגם ללקוחות. ברמה העולמית, החברה משקיעה 4.5 מיליארד דולר בשנה במו"פ. בארץ אנחנו משקיעים לא מעט כסף בפיתוח פתרונות בעולמות האחסון, מדע הנתונים ואבטחת המידע – וזה יתרון גדול מאוד ללקוחות המקומיים. כך, יחד עם VMware, אנחנו מנפיקים לשוק פתרונות טכנולוגיים אחודים, מבית אחד, מהקצה דרך הליבה ועד לענן – פתרונות חומרה ופתרונות אפליקטיביים. זהו הערך המוסף שלנו: פתרונות למחשוב קצה, הטמעת אפליקציות Cloud Native ובינה מלאכותית לטובת ניתוח מעמיק – עם אוטומציה, אבטחה ופישוט".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים