תוכן שיווקי
בעקבות כנס Next 2021

נוטניקס משיקה גרסה חדשה של פלטפורמת ענן, המקילה על תפעול ריבוי עננים

06/10/2021 09:17
נוטניקס

נוטניקס, מובילה עולמית בתחום ריבוי העננים ההיברידי, הכריזה בכנס Next 2021 על תכונות חדשות בפלטפורמת הענן שלה – Nutanix Cloud Platform, ובכלל זה על השקת גרסה 6 לתוכנת AOS, המסייעת לארגונים לבנות מרכזי נתונים מודרניים ומוגדרי תוכנה ולזרז את יישום אסטרטגיית ריבוי העננים ההיברידית שלהם. עם AOS 6, ארגונים מקבלים פונקציות חדשות בתחום המחשוב הווירטואלי המובנות בפתרון ופונקציות עוצמתיות בתחום הרשתות, שאחרת היו דורשות חומרה, תוכנה ומיומנויות מיוחדות כדי ליישם אבטחה עסקית רציפה ואסטרטגיה להתאוששות מאסון. בנוסף, בשל האופי האינטגרטיבי של פלטפורמת הענן של נוטניקס, כל הפונקציונליות מנוהלת באמצעות ממשק אחד, מה שמקטין את התקורה התפעולית באופן משמעותי.

רג'יב מיראני, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נוטניקס, אמר, כי "הלקוחות שלנו מחפשים פתרונות ענן שיכולים להתאים לצרכים שלהם, עם דגש על פשטות, גמישות וחופש לבחור את הטכנולוגיה המתאימה לכל מצב. פלטפורמת הענן של נוטניקס ממשיכה לאגד סביבות נפרדות – חוסר יכולת לתקשר בתוך צוותי IT כאשר המטרה היא לפשט את תפעול המערכות, כך שהלקוחות יוכלו להתמקד בצורכיהם העסקיים. בעזרת התכונות החדשות שהצגנו אנו מתמקדים בפתרון האתגרים הנפוצים שעימם מתמודדים ארגונים רבים בסביבות ריבוי עננים היברידיים, כולל אבטחה, התאוששות מאסון, ורשתות וירטואליות".

לקוחות המאמצים את Nutanix Cloud Platform עם AOS 6 יקבלו גישה ליכולות חדשות של המשכיות עסקית והתאוששות מאסון (BCDR – Business Continuity Disaster Recovery), שבעבר נמצאו רק בפתרונות מיוחדים. AOS 6 בנויה כך שיש בה הצפנה מקצה לקצה לכל תעבורת שכפול המידע בין מערכות למטרת התאוששות מאסון, יכולת למנף את הענן הציבורי כאתר משני, תמיכה במימוש של שני אתרים אקטיביים (כלומר Active/Active) גם עבור שכבת הווירטואליזציה AHV המובנה, המאפשרת להתגבר אוטומטית על כשלים במקרה של אסון. בנוסף, לוח מחוונים חדש מספק מבט מקיף על תחום ההתאוששות מאסון ומציג את נתונים וסטטיסטיקות על הרפליקציה באתרים ראשוניים ומשניים. יכולות אלה מאפשרות לארגונים לוותר על חומרה ותוכנות ההתאוששות מאסון מיוחדות, להפחית את עלויות הרישוי, לשפר את זמן ההתאוששות ולפשט את פעולות ניהול ההתאוששות.

גרסת AOS חדשה

גרסת AOS חדשה

גרסת מערכת ההפעלה החדשה AOS 6 כוללת כעת את Flow Networking – המציעה תקשורת כתוכנה (SDN) עבור שכבת הווירטואליזציה המובנית AHV המאפשרת ללקוחות לפשט את הרשת שלהם באמצעות חלונית אחת מוגדרת תוכנה. חברות וספקי שירותים יכולים כעת ליצור בקלות עננים וירטואליים פרטיים (VPC) כדי להציע למשתמשים שלהם זריזות ותאימות לענן עם תלות מינימלית במתגי חומרה ונתבים. באמצעות Flow Networking קיימות גם יכולות VPN המאפשרות ללקוחות לגשר ולהרחיב את הרשתות הווירטואליות שלהן לכל תשתית ענן ציבורית ופרטית. היכולת לספק קישוריות ענן לפי דרישה, ללא צורך ברכיבים פיזיים ייעודיים ותצורות מורכבות אחרות, מפחיתה עוד יותר את המחיר ומפשטת את הפעולות עבור הלקוחות.

לפרטים נוספים.

יותר ויותר ארגונים מחפשים לאמץ את גישת Zero Trust לאבטחה, אך פיתוח מדיניות יעילה ופשוטה היא משוכה לא פשוטה, בייחוד עבור סביבות של עננים ציבוריים ופרטיים. התכונות החדשות ב-Nutanix Cloud Platform, כחלק מפלטפורמת Flow Security Central הפועלת במודל SaaS, מבטלות אתגר זה על ידי יצירת מדיניות Flow Micro-Segmentation אוטומטית באמצעות מנוע תכנון מבוסס למידת מכונה, המנתח את תעבורת הרשת של הארגון וממליץ על מדיניות אבטחה להגנה של השרתים הווירטואליים נגד התקפות אפשריות. בנוסף, Nutanix Cloud Platform תספק אינטגרציה עם פתרון הזיהוי והתגובה (VMDR) המוביל של חברת Qualys, כדי לאפשר ללקוחות לייעל את מאמצי תיקון האבטחה בעזרת זיהוי איומים ממוקד לשרת וירטואלי ויכולות זיהוי פוגעניות אפשריות. הגנה משופרת בקבצים תעזור לאתר ולמנוע למעלה מ-4,000 חתימות של תוכנות כופר ידועות עם היכולת לספק חתימות חדשות באופן דינמי. לבסוף, מוצרי AOS, AHV ו-Files מאושרים כעת להצבה ברשימת המוצרים המאושרים של מחלקת ההגנה בארה"ב לאחר שהושלמו בהצלחה בדיקות סייבר קפדניות וביצועי יכולת פעולה הדדית.

אירועים קרובים