תוכן שיווקי
בעקבות כנס Money 20/20, אמסטרדם

חוזרים לכנסים הפיזיים עם כנס הפינטק Money 20/20

רשמים מכנס Money 20/20 שנערך באמסטרדם והפגיש 4,000 משתתפים באופן פיזי לאחר שנתיים של אירועי זום ● על התובנות של דניאל מרוביץ', סגן נשיא בכיר לפינטק בחברת Booking.com, ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח כבר ברגע התשלום ● כתבה ראשונה בסידרה

30/09/2021 13:33
סוף סוף כנס פיזי. 4,000 משתתפים בכנס Money 20/20 באמסטרדם. צילום: אתר Money 20/20

כתב: בן פלד

 

בשבוע שעבר נערך באמסטרדם כנס Money 20/20, כנס פיזי בינלאומי גדול ראשון בתעשיית הפינטק מאז פרוץ הקורונה. הכנס, שהושק ב-2012, מפגיש את החברות והאנשים המובילים בתחומי הפינטק החמים, בעיקר: Payments, Money Transfer, Banking, Identity Verification, Crypto Currencies ועוד. הכנס נערך אחת לשנה בארה״ב, באירופה ובאסיה.

לאחר כמעט שנתיים של אירועי זום, סוף סוף נוצרה הזדמנות לבכירי התעשייה להיפגש פנים אל פנים. הכנס השנה הפגיש מעל 4,000 משתתפים, שרובם בכירים ברמת הנהלה או דירקטוריון, מנהלי תחומי חדשנות ופינטק ומייסדי חברות. הפידבק של המשתתפים בכנס היה חיובי מאוד, וניכר היה שכולם חיכו להזדמנות לצאת מהבית והמשרד ולחזור לפגוש פנים אל פנים את הקולגות, הלקוחות, השותפים והספקים של התעשייה.

הכנס סיפק לא מעט הרצאות והצהרות מעניינות. בהרצאת הפתיחה של הכנס, סנג'יב קאליטה, העורך הראשי של Money 20/20, ראיין את דניאל מרוביץ', סגן נשיא בכיר לפינטק בחברת Booking.com. הראיון, שכותרתו הייתה How do we make the point of purchase the trigger for a cascade of other, more interesting, interactions? התמקד בדרך שבה רגע התשלום הופך לטריגר של מערכת יחסים ארוכת טווח. אם ברגע התשלום מוצגות ללקוח אפשרויות תשלום מגוונות, במטבע מקומי ובצורה ברורה וקלה להבנה – והתשלום עובר בצורה חלקה ומהירה – הרי שחוויית הלקוח לא תיפגע והוא יוכל להמשיך במסע הלקוח ומערכת היחסים עם ספק השירות.

חברת Booking.com היא אחת מחברות ה-eCommerce הגדולות בעולם, המציעה מגוון מאוד רחב של אמצעי תשלום. החברה הקימה יחידת פינטק ב-2021, שתתמקד ביצירת גישה חלקה בין לקוחות ושותפי החברה, ושמה בראשה את דניאל מרוביץ׳, שמוביל את תחום התשלומים בחברה מ-2017. מרוביץ' סיפר בראיון, שמה שמייחד את התחום התיירות מתחומים אחרים הוא הפער הגדול בין זמן הרכישה לזמן קבלת השירות, שברוב המקרים עומד על כמה חודשים ולעיתים שנה שלמה, ושמה שמייחד את החברה הוא העסקאות הגלובליות שמתקיימות בה בין לקוחות וספקים שנמצאים בכל העולם ומשתמשים במטבעות שונים.

בכנס הציגו כמה חברות ודוברים ישראלים מובילים בתחום הפינטק, בהם אריק שטילמן, מייסד ומנכ״ל Rapyd, עודד זהבי, מייסד ומנכ״ל Mesh Payments, רן כהן, מייסד ומנכ״ל BridgerPay, עמית לוי, סמנכ״ל שיווק, Anodot.

עוד על הכנס ועל החידושים המעניינים מקרב החברות הישראליות – בכתבות ההמשך.

אירועים קרובים