תוכן שיווקי
לקראת הפנינג קיץ היברדי PMI 2021, ה-20 עד ה-28 ביולי 2021

PMI – שבעה ימי זום, ומפגש פיזי אחד, יחיד ומיוחד

אילנית פרימן, מזכ''לית PMI ישראל: "מנהלי הפרויקטים הפנימו ומבינים כי כדי להצליח בתפקידם, עליהם לעבור תהליך של התפתחות אישית, לעסוק באנשים, לפרגן להוביל ולהכיל"

30/06/2021 12:59
אילנית פרימן, מזכ''לית PMI ישראל. צילום: ברונו שרביט

מאת: הילל יוסף

"כמו בכל שנה, גם השנה, מטרת הכנסים שלנו היא להעשיר ולהעצים את מנהלי הפרויקטים. השנה, יש לנו כנס מיוחד בגלל ההיברידיות שלו: לצד שבעה ימים של כנסים וירטואליים, שייערכו בין ה-20 ל-28 ביולי, נקיים כנס פיזי, ביום ה', ה-29 ביולי. כך, נביא הרבה יותר מאשר בכל שנה", אמרה אילנית פרימן, מזכ"לית PMI ישראל, העמותה לניהול פרויקטים.

פרימן סיפרה כי הפנינג הקיץ ההיברידי של העמותה, הנערך בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים השנה תחת המוטו "מיומנויות רכות וכלים להצלחה", ויומו הפיזי ייערך במרכז הכנסים ישראל יפה, על גדות הירקון בתל אביב.

"כלל ההרצאות", הסבירה פרימן, "נוגעות להיבטים שונים הנוגעים לחייהם המקצועיים של מנהלי הפרויקטים בישראל. בנוסף, נביא גם נקודות מבט לגבי ניהול פרויקטים מחוץ לגבולות המדינה, עם אורחים מאוסטרליה, אירלנד וארה"ב".

"במהלך השנה החולפת", ציינה פרימן, "המשכנו לספק סיוע ותמיכה למנהלי פרויקטים, כדי להעצים אותם ברמה האישית והמקצועית. ככל המשק, עם פרוץ משבר הקורונה עברנו לפעול במסגרות רבות באמצעי שיתופיות ברשת. כך, יצרנו סדרת פעילויות, למשל עם סדרת הרצאות וובינר חודשיות, הכוללות תוכן מקצועי. גילינו כי יש לכך היענות רבה", ציינה פרימן שהוסיפה כי "הקמנו קבוצת ווטסאפ למנהלי פרויקטים. זה מקום להתייעץ, לקיים סיעור מוחות, להעלות נושאים לדיון ולטיפול. לצד זאת התחלנו בקיום פעילויות בעולם הפיזי, ובכוונתנו להמשיך ולעשות זאת, לצאת מגבולות הווטסאפ והזום אל עבר העולם האמיתי. נמשיך לפעול בשני הממדים ליצירת קשרים מקצועיים וחברתיים בין מנהלי הפרויקטים, אשר מגיעים מתחומים שונים. יש לכך תועלות רבות, ביניהן בהיבט של ההפרייה המקצועית והמחשבתית. כך, באחרונה ערכנו פעמיים פאנלים של מומחים, אשר דנו, בין השאר, באתגרים של ניהול פרויקטים בעת הזו, כגון: הדרכים להתמודד עם שלל האתגרים שהעבודה מרחוק בשל מגיפת הקורונה יצרו, ועוד".

ניהול פרויקטים. אילוסטרציה: פרנק בוסטון, BigStock

ניהול פרויקטים. אילוסטרציה: פרנק בוסטון, BigStock

כפליים נקודות זיכוי לשימור ההסמכה

פרימן סיפרה כי "לפני כל פאנל אני מפיצה שאלון בקרב הנרשמים אליו, על מנת למקד את השיח במה שבאמת כואב ורלוונטי למאזינים. כל הפעילויות הללו מזכות מנהלי פרויקטים, בעלי הסמכה, בנקודות קרדיט לשימור ההסמכה".

"ההפנינג השנה יביא לכך שהאירוע ינפיק למשתתפים בו כפליים נקודות זיכוי לעומת שנים עברו", אמרה פרימן, והוסיפה כי "פתחנו לעמותה ערוץ יוטיוב, מיסדנו ניוזלטר שבועי, בו אנו מפיצים תכנים מקצועיים מקומיים וגם כאלה המגיעים מהלשכה העולמית. רבים מהתכנים עולים לבלוג באתר העמותה. על הכוונת יש פעילויות פיזיות נוספות, שיפורסמו בהמשך. שווה לעקוב".

"אני עוסקת בתחום העצמה והעלאת המודעות האישית", סיפרה פרימן, "אני עורכת הרצאות בנושאי מודעות והתפתחות אישית. התכנים מתבססים על חוויות שצברתי בחיי, אותן עיבדתי ולמדתי, ואשר היוו תשתית לשיטה שפיתחתי – שיטת מ.א.פ. – המסמלת את ראשי התיבות 'מודעות', 'אחריות', ו'פעולה'. באופן בלתי מכוון, זה יצא כראשי התיבות של שמי – מזל אילנית פרימן. לא שמתי לב לכך, עד שחודשים רבים לאחר שנתתי לשיטה שם, בני הסב את תשומת לבי לכך… זה גרם לי להבין שככל הנראה עשיתי משהו באופן הנכון". לדבריה, "הגעתי ל-PMI ישראל בכך שנתתי הרצאה בכנס הקודם: כיצד להתמודד עם אתגרים דרך מודל אותו פיתחתי. שם נוצר החיבור בין העמותה וביני".

פרימן סיימה באומרה כי "מעבר לממד המקצועי, אני מופתעת כל פעם מחדש לראות את המודעות הגבוהה שיש למנהלי הפרויקטים. ככלל, הם הפנימו ומבינים כי כדי להצליח בתפקידם כמנהלי הפרויקט, עליהם לעבור תהליך של התפתחות אישית, זה משמח אותי. כולם מבינים את החשיבות של יחסי אנוש, או בשפת מנהלי הפרויקטים 'ניהול בעלי עניין ותקשורת'. כולם מבינים כי הדרך להצליח היא לעסוק באנשים, לפרגן להוביל ולהכיל. נדרש לעבוד עם אנשים, והצלחת פרויקט איננה הצלחת המנהל שלו בלבד – כי אם של הצוות שאיתו".

לפרטים נוספים והרשמה להפנינג הקיץ ההיברידי – הקישו על הקישור הבא

אירועים קרובים