תוכן שיווקי
לקראת אירוע יבמ במלון פבליקה בהרצליה, ביום ג', ה-29 ביוני

"ארגונים נדרשים לאינטגרציה מהירה לפי צורך – On Demand – בשילוב אוטומציה"

23/06/2021 15:40
יניב יוזיס, מומחה לפתרונות אינטגרציה ביבמ ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"כל ארגון וארגון, בכל גודל ומכל מגזר פעילות, מבין כי עליו לעבור טרנספורמציה דיגיטלית. בדרך לשינוי הדיגיטלי, כל ארגון מבקש לנוע מהר יותר מבעבר. אולם, אם ייעשה מעבר מהיר שכזה, ללא תפישה מגובשת ונכונה, מבוססת נתונים תפעוליים אמיתיים – או אז הדבר יביא לכישלון של 70% מהטרנספורמציות הדיגיטליות. נדרשת גישה חדשה לאינטגרציה, עם אוטומציה ושיפור מתמיד, שנעשים בעזרת אלגוריתמים ללימוד מכונה מבוססי בינה מלאכותית", כך אמר יניב יוזיס, מומחה לפתרונות אינטגרציה ביבמ (IBM) ישראל.

יוזיס התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של הענק הכחול, שיתקיים תחת הכותרת Automated Integrations powered by AI (אינטגרציות אוטומטיות המונעות על ידי בינה מלאכותית). הכנס ייערך ביום ג', ה-29 ביוני, במלון פבליקה בהרצליה פיתוח.

לדברי יוזיס, "מנמ"רים ניצבים מול שלל אתגרים: ריבוי ערוצי תקשורת, עלייה מתמדת בקצב הדרישות העסקיות, צורך לענות במהירות לדרישות חדשות וצורך בהתממשקות פשוטה. לצד אלה, נדרש להקים הגנת סייבר עמידה וחסינה, מבוססת סטנדרטים מחמירים". הוא הוסיף כי "כאשר שירותים חדשים צצים בקצב מסחרר, הם מאומצים במהירות על ידי הלקוחות הארגוניים והופכים לחלק אינטגרלי מהתהליכים העסקיים. ועדיין, נדרש להגיע לזמן הגעה לשוק (TTM) מהיר".

"על מנת לאפשר ללקוחות לקבל מענה לאתגרים הללו", אמר יוזיס, "לרוב משתמשים במוצרי מדף, שמטרתם היא הגדרת האינטגרציה והתהליכים העסקיים. כיוון שלא קיימים כיום פתרונות שמספקים מענה כולל, ארגונים נאלצים להטמיע – במקביל – כמה וכמה פתרונות, למשל לאבטחת מידע, קישוריות למערכות ענן ופתרונות א-סינכרוניים, וזאת בנוסף לכלי ניהול, תפעול ומדידת ביצועים".

"נדרש פתרון שיביא לפישוט התהליכים"

"בסופו של דבר, הפתרונות הללו מספקים מענה טכנולוגי, אבל הם מוסיפים למורכבות הקיימת ממילא, ובכך מוסיפים עוד עלויות לתקורה הניהולית", אמר יוזיס. "נדרש פתרון אחד, שייתן מענה לכלל האתגרים, בלא שיוסיף מורכבות, אלא להפך – שיביא לפישוט התהליכים".

לדבריו, "פיתחנו מערך של חבילות, שאחת מהן היא IBM Cloud Pak for Integration. הפלטפורמה מאחדת את כל יכולות האינטגרציה של יבמ במקום אחד, עם סביבת ניהול מרכזית, כמו גם עם יכולת להטמעה היברידית – בענן ובאתר הלקוח. בדרך זו, כל דרישת אינטגרציה תרוץ במקום המיועד". יוזיס הוסיף כי "מדובר בפתרון לאינטגרציה היברידית, שעונה לצורך של שילוב כמה צורות של אינטגרציה ארגונית. באמצעות פתרון זה, חברות יכולות להאיץ את פיתוח האינטגרציה ב-300%, להפחית עלויות ביותר מ-33% ולשמור על אבטחה משופרת, ניהול, שליטה וזמינות של המערכות".

"יבמ אף שילבה בפלטפורמה יכולת לאוטומציה, במטרה לאפשר ללקוחות לעמוד בדרישות עסקיות בזמן המהיר ביותר", ציין. "למשל, בנייה של תסריטי בדיקות אוטומטיים המותאמים לאיפיון הלקוח, מיפוי מידע אוטומטי שמגיע ממקורות שונים ויכולת לימוד המערכת בפענוח נכון של מבנים עסקיים. ככל שהארגון יפתח יותר תהליכי אינטגרציה, כך המערכת תתאים את עצמה ותדע לעשות טוב יותר את הקשרים, עם מיפוי מדויק יותר. הפלטפורמה עומדת בסטנדרטים טכנולוגיים ורגולטוריים מחמירים ובנויה לעבודה בקונטיינרים תוך שימת דגש על היבטי אבטחת מידע והגנת סייבר, ומגוון תקנים למגזרי התעשייה השונים, למשל רפואה, בנקאות ופיננסים".

יוזיס סיים באומרו כי "אנחנו חשים בצמא של השוק לפתרון שלנו. יש דרישה והתעניינות לפלטפורמת אינטגרציה נכונה. ערכנו כמה פיילוטים בחודשים האחרונים, ואני מעריך שנחווה עוד קפיצה משמעותית בתחום – בקרוב. אנחנו מספקים לתחום האינטגרציה גישה חדשה, עם אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית ושיפור מתמיד בעזרת אלגוריתמים של AI".

רוצים לשמוע עוד? להרשמה לאירוע לחצו כאן.

לפרטים נוספים, לחצו כאן.

אירועים קרובים