תוכן שיווקי

מיקרוסופט מרבעת את המעגל – עם חדשנות ובלי התפשרות על אבטחה

איתי אהרונוב, מנהל תחום סביבת עבודה מודרנית ופתרונות אבטחה במיקרוסופט ישראל, מתאר כיצד הענקית מרדמונד מעניקה ללקוחותיה הארגוניים טכנולוגיות מתקדמות, תוך הקפדה על אבטחת מידע והגנת סייבר

31/05/2021 11:45
איתי אהרונוב, מנהל קבוצת סביבת עבודה מודרנית במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"אחד האתגרים המרכזיים של המנמ"ר – בכל ארגון, מכל מגזר פעילות ובכל גודל – הוא, מחד, לאפשר רמה גבוהה של אבטחת מידע, לצד המשכיות עסקית ופרודוקטיביות, ומאידך – להביא חדשנות. אנחנו, במיקרוסופט, עונים לאתגר כפול זה", כך אמר איתי אהרונוב, מנהל קבוצת סביבת עבודה מודרנית במיקרוסופט ישראל.

לדבריו, "בימים אלה, של פוסט קורונה, הדבר נכון עבור כל ארגון, וביתר שאת עבור ארגונים שנדרשים להלום ולציית לרגולציות רבות, ולשמור על הארגון מפני איומי סייבר".

אתגר נוסף שאותו ציין אהרונוב הוא "הצורך לחסוך בעלויות – נושא שמעניין במיוחד לא רק את המנמ"רים, אלא גם את סמנכ"לי הכספים והמנכ"לים. זה יכול להיעשות, בין השאר, על ידי מיכון תהליכים ידניים שגוזלים משאבים יקרים. תחום זה רלוונטי בעיקר לארגונים פיננסיים, שיש להם טכנולוגיות מסורתיות רבות ומומחים בעלי ידע נישתי, שהם רוצים לבזר אותו. אנחנו משקיעים בתחום, בחו"ל וגם בישראל, כדי לענות לאתגרי המגזרים השונים, כולל אתגרי המגזר הפיננסי. זאת, לרבות מענה אבטחתי מוכלל לארגונים העוברים לענן".

"עבור ארגונים מכל המגזרים", אמר, "אנחנו מציעים את מיטב כלי האבטחה, Best of Suit, עם יכולת להתממשק לכל המערכות בארגון, ולאפשר חדשנות בלי להתפשר בתחום זליגת המידע ואבטחתו. מגוון פתרונות האבטחה של מיקרוסופט מציעים לארגונים אבטחת מידע והגנת סייבר כוללות ומוכללות, עם הגנה על תחנות קצה (XDR), מניעת דליפת מידע (DLP) ומימוש של תפיסת Zero Trust".

הדטה סנטר המקומי יעצים את היכולת של מיקרוסופט לתת מענה כולל

"היכולת שלנו לתת מענה 360 לכל צרכי הארגון תתעצם אלפי מונים עם הגעתו של הדטה סנטר שלנו לישראל", ציין אהרונוב. "דטה סנטר ציבורי מקומי יאפשר לארגונים לשמור מידע עסקי ואת נתוני הלקוחות בתחומי המדינה, בשילוב אבטחת מידע ושמירת הפרטיות של נתוני הלקוחות. בנוסף, אנחנו רוצים לאפשר לביזנס לצמוח, להזריק חדשנות לארגון ולעובדים, ולהעניק כלים מתקדמים – כל זאת על מנת ליצור סביבת עבודה חכמה יותר, עם תפוקתיות רבה יותר של העובדים מכל מקום ובכל עת, והגדלת השיתופיות בעזרת כלי העבודה מרחוק שלנו, ביניהם פלטפורמת העבודה השיתופית והתקשורת טימס (Teams). עולם העבודה המשותפת המודרני לא מתחיל ומסתיים בשיחות ועידה בווידיאו, אלא הוא הרבה מעבר לכך – איך אני, כעובד בארגון, מרכז את כל הכלים שלי בתוך פלטפורמה אחודה אחת. בפלטפורמה זו, המנהל יכול לנהל את כל חוויית העובדים ולנהל תקשורת רציפה ושוטפת עם כל חברי הארגון והצוותים, לשתף ידע ומסמכים, להתכונן לפגישות, לנהל פרויקטים ותהליכים, תוך שקיפות ושיתופיות, לבצע סיעור מוחות ויכולות נוספות הקשורות לניטור היעילות, השחיקה, הרווחה וה-Well being של העובדים. הגישה המיקרוסופטית תופסת את סביבת העבודה המודרנית כמכלול, ולכן החברה מפתחת ומציעה פתרונות חוצי ארגון – ולא נקודתיים".

כך, אמר אהרונוב, "במהלך תקופת הקורונה ראינו תהליכי טרנספורמציה דיגיטליים מדהימים שעשו כמה מהחברות המובילות במשק הודות לפלטפורמות השונות שלנו, כמעט בזמן אפס – בשל צרכי השעה. ארגונים כמו קבוצת הראל, שהטמיעה יכולות מתקדמות ומודרניות אלה בזמן קצר ביותר ואף זכתה על כך בפרס מצטייני המחשוב, צים ובית החולים איכילוב עברו לנהל את העבודה והתקשורת מרחוק שלהם לחלוטין על ידי הטמעת פתרונות עבודה שיתופיים ארגוניים מבוססי אופיס 365 וטימס. עבור העובדים, מדובר בחוויה של שולחן עבודה מודרני לכל אחד מהם, כך שהעבודה הצוותית והארגונית אמנם משתנה משמעותית, אך היא לא נפגעת. מנורה מבטחים הטמיעה כלי עבודה שיתופיים לטובת עולם ההדרכות של העובדים ומגדל חברה לביטוח הטמיעה מערכת Dynamics 365 והקימה מערכת שירות לקוחות וסוכנים בענן".

לסיכום אמר אהרונוב כי "המשק הישראלי עשה בחודשי הקורונה זינוק חסר תקדים במעבר לטכנולוגיות ענן ובמיצוי הפוטנציאל הטכנולוגי. מגמה זו תתעצם אלפי מונים עם הגעתו של הדטה סנטר של מיקרוסופט לישראל, שיציע זמן שיהוי (Latency) נמוך עוד יותר, ויאפשר את השארת המידע והנתונים בגבולות המדינה. מיקרוסופט שואפת לסייע לארגונים להגדיל את הערך העסקי, מבוסס טכנולוגיות מתקדמות, תוך שמירה על נתוני הארגון והגנה עליו ללא כל פשרה בתחום. אבטחת מידע היא ב-DNA של מיקרוסופט, זו המהות של החברה וזהו הקו שמנחה אותה בפיתוח מעטפת ההגנה המתקדמת והמקיפה ביותר שקיימת בשוק, כולל המשך השקעות בצוותי מחקר ופיתוח בארץ ובחו"ל".

אירועים קרובים