תוכן שיווקי
בעקבות אירוע InfoSec

Netwrix Auditor: ניטור נתונים – מי היה? מתי? ומה עשה?

פתרונות Netwrix מאפשרים לארגון לזהות ולסווג מידע רגיש בדיוק מרבי, להפחית את החשיפה לסיכון ולאתר איומים בזמן כדי למנוע הפרות נתונים, ולהשיג ולהוכיח תאימות ● מאמר שכתב אלי רגב, שידוע כלוחש ללקוחות פריסייל בעולמות אבטחת הסייבר מקבוצת מולטיפוינט

18/05/2021 13:57
אלי רגב, מנהל פתרונות פריסייל לאבטחת סייבר במולטיפוינט. צילום עצמי

"אבטחת נתונים חזקה נעשתה קלה", אמרתי, בתפקידי כמנהל הפריסייל של קבוצת מולטיפוינט, כשהצגתי את פתרון Netwrix Auditor בכנס InfoSec 2021 של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה.

יותר ויותר ארגונים, ללא קשר לגודל או ענף, מבינים את החשיבות של ביצוע ביקורת IT פנימית וחיצונית על בסיס קבוע.

היתרונות של ביקורת על בסיס קבוע רבים: היא עוזרת לשפר את מערך האבטחה של הארגון, מסייעת לעמוד בביקורת תאימות וכמובן – מייעלת את עבודת צוות ה-IT, שכן לעתים קרובות, התהליך שאותו היא חוסכת מאוד מסורבל וגוזל זמן רב.

תוכנת Netwrix Auditor מפשטת את התהליך, ועוזרת בהשגת היעדים בזמן קצר ובעזרת מעט משאבים.

Netwrix זו חברה אמריקנית, שקיימת בשוק יותר משני עשורים. החברה מציעה כמה פלטפורמות לניתוח התנהגות משתמשים והפחתת סיכונים.

Netwrix Auditor מאפשרת שליטה על השינויים והתצורות, ומציעה גישה בסביבה היברידית – גם בענן וגם בתוך הארגון. הפלטפורמה מספקת מודיעין אבטחה – הן זיהוי חורי אבטחה, הן זיהוי חריגות בהתנהגות המשתמשים והן חקר דפוסי איומים לאורך ציר הזמן. Netwrix מנטרת מגוון רחב של נקודות ברשת: AD ,AD בענן, Office 365, שרת EMC, שרת נט-אפ, שרת SQL ועוד, כמובן – גם בעזרת API.

המערכת לא מצריכה התקנה של סוכנים על נקודות הניטור, כך שהפריסה מהירה מאוד. היא יודעת להפיק דו"חות ולשלוח התראות, ויכולה לשמור נתונים ל-30 יום בטווח הקצר ועד ל-10 שנים בטווח הארוך.

הפחיתו את רמת הסיכונים בארגון

בכל ארגון יש רצף קבוע של משימות, כגון בקשות לפתרון בעיות משתמשים או יצירת דו"חות – מה שיכול להסיח את דעתם של צוותי IT מהעבודה העיקרית שלהם: שמירת מערכות זמינות כדי שהמשתמשים יוכלו להיות פרודוקטיביים.

Netwrix Auditor מצמצמת את הסיכון לנכסים הקריטיים על ידי זיהוי פערי האבטחה העיקריים בנתונים ובתשתיות, וחשיפת הרשאות רופפות. המערכת מבטיחה איתור ותגובה בזמן לאיומים על ידי הגדרת התראות עם פעולות אוטומטיות, וביצוע חקירות מהירות ומדויקות יותר.

לסיכום, יתרונות המערכת עבור כל אחד מבעלי התפקידים הם:

  • המנמ"ר שומר על סביבת עבודה בטוחה.
  • מנהל הרשת ממקסם את זמן הפעילות של הצוות ומקל על שמירת ה-Compliancy של הארגון.
  • מנהל האבטחה מונע הפרות וממזער עלויות כדי לעמוד בתקנים.
  • מנהל ה-IT פותר בעיות במהירות וביעילות רבות יותר.
  • אנליסט האבטחה מזהה פערי אבטחה וחוקר פעילות משתמשים חשודה בקלות רבה יותר.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אליי במייל.

אירועים קרובים