תוכן שיווקי

My Single Point השיקה את כלל מוצריה בגרסת ענן מלאה

גרסת הענן החדשה זמינה ללקוחות מכלל מגזרי השוק בישראל ובעולם

02/05/2021 12:43
My Single Point

My Single Point – או, בקיצור, MySP – השיקה באחרונה גרסת ענן מלאה של כל פתרונותיה העסקיים. החברה הישראלית מתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים לניהול ומימוש האסטרטגיה העסקית בארגון, ניהול תוכניות עבודה, ניהול ותכנון תקציב וכן ניהול פרויקטים (PPM). גרסת הענן החדשה זמינה כבר עכשיו ללקוחות מכל מגזרי השוק בישראל ובחו"ל, והיא מאפשרת לארגונים לצרוך במודל תוכנה כשירות (SaaS) בענן את הפתרונות הייחודיים של MySP, המאפשרים למנהלים לייצר שפה משותפת בארגון ולסנכרן בצורה מיטבית בין כל העובדים והנתונים הרלוונטיים, לטובת יישום והוצאה לפועל של התקציב, האסטרטגיה והתוכניות העסקיות, ולעמידה ביעדי הארגון.

בעקבות השקת הגרסה החדשה, לקוחות יכולים לבחור בין תצורת ענן לבין התקנה באתר הלקוח (On-Prem), כפי שהייתה נהוגה עד היום. השותפה הבלעדית של MySP בישראל היא וואן טכנולוגיות (ONE), בעלת ניסיון מוכח בהטמעת הפתרון אצל עשרות לקוחות בארץ. במהלך השנים צברה וואן מומחיות בייעוץ, ליווי והטמעה של MySP בארגונים המובילים בישראל: רשות התקשוב הממשלתי, משרד הביטחון, משרד המשפטים, רפאל, מכבי שירותי בריאות, לאומית שירותי בריאות, בנק ישראל, בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק איגוד, Cal, מגדל חברה לביטוח, הפניקס ועוד.

צעד נוסף לדומיננטיות בשוק

ההכרזה על זמינות הפתרונות בענן מהווה צעד נוסף של MySP במטרה להיות שחקנית דומיננטית בתחום העצמת יכולות הניהול והביצוע של ארגונים. זאת, לאחר שבשנה החולפת הוכתר מודול ניהול הפרויקטים של החברה כפתרון ה-PPM המוביל בישראל על ידי STKI, ומוקדם יותר השנה הכריזה החברה על גרסה חדשה שכוללת רכיבים חדשים, כגון מערכת מתקדמת, חוצת ארגון, שתומכת בתכנון ויישום אסטרטגיה ארגונית, וכן שיפורים באבטחת המידע וממשק משתמש חדש.

ישי שנידובר, מנכ"ל My Single Point, אמר כי "בשנים האחרונות נחשפנו לביקוש הולך וגובר מצד חלק מלקוחותינו ושותפינו בעולם, שהתעניינו בגרסת ענן לצד גרסת התקנה מקומית. אנחנו מאמינים כי הזמינות המלאה של כל פתרונות החברה בענן תתמוך בהאצת הצמיחה שלנו בשוק הבינלאומי ותאפשר לנו לסייע ליותר מנכ"לים ליישם את תכוניותיהם, קרוב ככל שניתן לתכנון המקורי".

שלום נחום, מנהל חטיבת המוצרים ב-וואן, ציין ש-"פתרון הענן החדש, וכן הגרסה האחרונה עליה הוכרז מוקדם יותר השנה, מעניקים רוח גבית להרחבת הפעילות שלנו עם MySP ולהגדלת מספר לקוחותינו המשותפים בשוק הארגוני בישראל. על פי דברי הלקוחות, המערכת זוכה לפופולריות רבה מפני שהיא מספקת מענה אמיתי לצורך הגובר והולך של מנהלים בפתרון ממוכן ואינטואיטיבי ליישום אסטרטגיה וניהול תוכניות עבודה. אין לי ספק שגרסת הענן רק תוסיף להצלחה זו".

גרסת הענן החדשה כוללת את כל החידושים שנוספו לגרסה האחרונה שהשיקה MySP מוקדם יותר השנה. היא מעניקה למנהלים יכולות ניהול ויזואלי של תוכניות עבודה וכן קליטה ממוחשבת וסדורה שלהן, לצד יכולת ניהול המטרות הארגוניות בהיררכיה מובנית, תוך חיבורן והנגשתן לניהול היומיומי המורכב של עשרות ומאות יוזמות, פרויקטים ומשימות.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים