תוכן שיווקי
בעקבות כנס VMware EVOLVE

VMware סייעה לטאבולה להשיג יתרון תחרותי בתקופת הקורונה

26/04/2021 17:02
טאבולה

טאבולה, החברה הטכנולוגית המובילה בעולם המלצות התוכן, הטמיעה באחרונה, במהלך תקופת הקורונה, את פתרון Workspace ONE מבית VMware, כחלק מהמעבר שלה לעולם הדיגיטלי.

תקופת הקורונה האיצה בארגונים לפעול למרות המחסומים שעמדו בדרכם ולעבור להזדמנויות עבודה חדשות. חברות נעו לעבר השינוי הדיגיטלי והשיגו יתרון תחרותי. שינוי זה הוביל אותן לשיפור ביעילות, חוויית העובד המשתמש, גיוס העובדים והחיסכון, וכן תרם להבנה מה צופן העתיד עבורן. שיתוף הפעולה בין החברות הוצג בכנס הדיגיטלי VMware EVOLVE, שנערך בשבוע שעבר והופק על ידי אנשים ומחשבים.

ליאב ביילה, מנהל מערכות בטאבולה. צילום: ניב קנטור

ליאב ביילה, מנהל מערכות בטאבולה. צילום: ניב קנטור

ליאב ביילה, מנהל מערכות בטאבולה, שיתף את באי הכנס בכך שבחברה חיפשו דרך יעילה ליצור קבוצות ולנהל מחשבים מחוברים, תוך כדי עדכון שוטף ועבודה מול מערכות שונות. דרישות נוספות היו יכולת לצפות בצורה נוחה בדשבורד ויכולות ניטור, הגדרה והתקנה קלה של פרופילים ומשתמשים קיימים וחדשים. החברה בחרה בפתרון Workspace ONE של VMware, המאפשר הפצת אפליקציות, הוספה ועדכון של גרסאות, דפדפנים ותוכנות תוך כדי בקרה, אוטומציה ואבטחה מלאה, בהתאמה לכל משתמש – ללא קשר למקום החיבור לרשת או לאזור הגיאוגרפי שבו הוא נמצא. בנוסף, לפתרון יכולת ניתוח והפקת דו"חות.

ביילה הוסיף כי "Workspace ONE מאפשר לטאבולה ליצור כל מה שנרצה לדמיין, גם בתקופה כמו הקורונה, כאשר אין באפשרותנו לעבוד מהמשרד. בזכות הפתרון, ה-IT מצליח להגדיר את המשתמש ללא הגעה פיזית של העובד אליו. טאבולה היא חברה בינלאומית גדולה, שמתאפיינת במיקומים גיאוגרפיים שונים, והפתרון מאפשר הגעה וניהול של כל משתמש, ומקל משמעותית על אופן העבודה בקבוצות והגדרתן בהתאם לדינמיקות משתנות. גם העבודה מול מערכות יותר מאתגרות כמו macOS נעשתה הרבה יותר קלה, נוחה ומסודרת. כיום, בעזרת הגדרות מראש ועדכונים שוטפים ניתן לאשר ולהוציא לפועל פרויקטים בלחיצת כפתור, בעוד שבעבר זה היה לוקח ימים".

אירועים קרובים