תוכן שיווקי
בעקבות אירוע מצטייני המחשוב IT Awards

קורנית דיגיטל זוכה בתחרות מצטייני המחשוב ומציעה לכם עבודה

עם שווי של 4.5 מיליארד דולר בנאסד"ק, מניה שזינקה ב-300% בתקופת הקורונה, לקוחות ענק וביניהם אמזון, ו-6 פרסים יוקרתיים בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים – קורנית דיגיטל מגייסת עובדים ומזמינה אתכם להצטרף להצלחה הגדולה

22/04/2021 13:38
מימין לשמאל: דור אנקה – ראש צוות System; סימון אמזלג – ראש צוות ERP; ארנון זילברמן – סמנכ"ל מערכות מידע; אורית אטלס – מנהלת אפליקציות עסקיות; וסיגל בטר – ראש צוות BI. צילום: יח"צ

קורנית דיגיטל היא סיפור הצלחה ישראלי של חברה פורצת דרך עם קבלות בכל העולם, ומאז שהוקמה ב-2002 היא מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל והאופנה. בתפקיד המנכ"ל מכהן כיום רונן סמואל, שהוביל אותה למסחר בנאסד"ק עם שווי של 4.5 מיליארד דולר, 700 עובדים ברחבי ארה"ב, אסיה, אירופה וישראל, ורשת תפעול ותמיכה רחבה בכל העולם.

"משנת 2012 קורנית דיגיטל צומחת מדי שנה ב-25% במחזור המכירות", מספר ארנון זילברמן – סמנכ"ל מערכות המידע של החברה, שזכה בפרס מנמ"ר מצטיין בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של מגזין אנשים ומחשבים. במסגרת תפקידו, זילברמן מנהל את מערכות המידע הגלובליות של קורנית ומוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית המואצת שעוברת החברה.

"קורנית היא החברה הראשונה בעולם שפיתחה באופן בלעדי תהליך הדפסה דיגיטלי המבוסס על דיו פיגמנטי. מדובר על פתרון כימי ייחודי, שמאפשר ייצור ידידותי לסביבה, ונותן מענה למעצבים ויצרני טקסטיל מכל העולם. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו ניסיון רב בפיתוח מוצרים, שמאפשרים הדפסה על ביגוד מוכן כמו חולצות, וכמו כן על גלילי בד מסוגים שונים (טבעי, סינטטי ואחרים), באמצעות סט דיו אחד בלבד, ללא צורך בתהליכי קדם הדפסה או גימור נוספים".

איך שרדתם את מגיפת הקורונה?

"תקופת הקורונה דווקא היטיבה איתנו ועם לקוחות החברה", אומר זילברמן, "בעיקר בזכות המעבר מהשוק הפיזי לפעילות שמבוססת ברובה על אונליין. עכשיו אנחנו לא מתמקדים רק בייצור מדפסות דיו דיגיטליות, אלא מציעים ללקוחות שלנו בנוסף גם מעטפת פתרונות מבוססי ענן לייעול ייצור הטקסטיל על פי דרישה”.

השם קורנית דיגיטל פחות מוכר לקהל הישראלי ועוד פחות למשתמש הקצה, אבל לקוחה גדולה וחשובה שלה היא ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון – לה היא מספקת מערכות דפוס, דיו, ושירותי תמיכה להדפסה בהתאמה אישית על חולצות לפי דרישה.

ברשימת לקוחות קורנית דיגיטל. אמזון. צילום: BigStock

ברשימת לקוחות קורנית דיגיטל. אמזון. צילום: BigStock

שבוע האופנה בסימן קיימות

קורנית דיגיטל הייתה השותפה המרכזית השנה בשבוע האופנה, אשר חגג עשור לקיומו והתקיים במרץ 2021 – והפעם בסימן קיימות. בעולם שבו ענף הטקסטיל הוא אחד הגורמים המזיקים ביותר לסביבה, פתרון של ייצור לפי דרישה במקום ייצור המוני, מצמצם משמעותית את הנזק הסביבתי ותורם להפחתת מלאי מיותר של טקסטיל.

עד לפני זמן קצר נהגו חברות לייצר קולקציות במזרח הרחוק, לשלוח כמויות אדירות של בגדים לחנויות ברחבי העולם, ובסוף העונה להשמיד חלק ניכר מהמלאי, בשל עודפים שנותרו על המדפים. המשמעות עבור אותן חברות היא הפסדים של מיליארדי דולרים.

אבל כאן נכנסת לתמונה הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה החברה: במסגרת פיילוט שהיא מקיימת עם אדידס, נייקי ומותגים גדולים נוספים, מעניקה קורנית פתרון On-Demand, כלומר הדפסה איכותית ומהירה מאוד לפי דרישה – הלקוח נכנס לאתר, מזמין פריט לבוש, והמוצר יוצא להדפסה. כך נחסכות כמויות גדולות של פסולת טקסטיל המזהמת את כדור הארץ.

שישה פרסים בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards

ארנון זילברמן, מנמ"ר קורנית דיגיטל. צילום: יח"צ

ארנון זילברמן, מנמ"ר קורנית דיגיטל. צילום: יח"צ

תחרות מצטייני המחשוב 2020 IT Awards של אנשים ומחשבים הייתה השנה מאתגרת במיוחד והשתתפו בה 847 פרויקטים שונים. אבל קורנית דיגיטל הוכיחה שוב שחדשנות וחשיבה מקורית הן חלק בלתי נפרד ממנה, וקטפה שישה פרסים על פרויקטים שהגישה: היערכות והכנת כלים לעובדים מהבית, הקמת מפעל חכם חדש לייצור דיו בקריית גת, פרויקט שו"ב, פרויקט מעבר לענן, פרויקט חוזים גמישים, והענקת אות המנמ"ר המצטיין לארנון זילברמן.

מחפשים עבודה? קורנית מחפשת אתכם

עם ההצלחה הגדולה באה גם הדרישה לעובדים מצוינים במגוון תחומים. בימים אלה קורנית דיגיטל יוצאת לסבב גיוס של עובדים חדשים, שיצטרפו אליה ויסייעו לה במגמת הצמיחה וההתפתחות התעשייתית. המשרות שמחכות לכם בקורנית מוצעות במגוון תחומים רחב, ואם אתם רוצים לקחת חלק בסיפור הצלחה ישראלי-בינלאומי שמשלב טכנולוגיה, חדשנות, יזמות וקיימות – אנחנו ממליצים לשלוח קורות חיים.

למידע נוסף על המשרות הפנויות – היכנסו אל אתר קורנית דיגיטל.

אירועים קרובים