תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards

"היכולת לשנות במהירות את היקף והרכב צוותי הפיתוח היא המפתח להצלחה"

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל חטיבת התוכנה של Comm-IT, מספר על הסיבות לזכיית לקוחותיה ב-11 פרסי מצטייני המחשוב

22/03/2021 16:42
אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל חטיבת התוכנה של Comm-IT. צילום: ניב קנטור

Comm-IT היא חברת שירותי טכנולוגיה עולמית, עם משרדים בניו-יורק, ישראל ואירופה. החברה מספקת שירותי תשתיות, ענן ופיתוח תוכנה למאות לקוחות, עם ידע וניסיון שנצברו ביותר מ-1,200 פרויקטים מאז הקמתה. לקוחותיה של Comm-IT זכו במספר דו ספרתי של פרסים בטקס מצטייני המחשוב לשנת 2020 של אנשים ומחשבים.

בראיון לאנשים ומחשבים סיפר אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל חטיבת התוכנה של החברה, על המתודולוגיה הייחודית שלה, שמספקת גמישות ושליטה הדוקה בפרויקטי פיתוח לסטארט-אפים וחברות מוצר, ושאפשרה ללקוחותיה להצליח גם בשנת משבר.

לאילו ארגונים אתם מספקים שירות ואיזה מודל ייחודי אתם מציעים להם?
סניטקובסקי: "אנחנו מספקים פתרונות מקצה לקצה לכל סוגי הפרויקטים בעולמות התוכנה, לארגונים בכל סדרי הגודל – החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות מוצר גדולות ומבוססות. מודל הפיתוח שלנו, מו"פ גמיש (Flexible R&D), אפשר בתקופת המשבר, ומאפשר בשגרה, להעלות ולהוריד במהירות את היקף הצוותים והרכבם, ולכן סיפק ללקוחותינו יתרון תחרותי עצום וחיסכון כספי. לעתים קרובות הוא עשה את ההבדל בין הצלחה לכישלון".

מהו הערך העסקי שאתם מספקים ללקוחות?
"Comm-IT יודעת להתמודד עם מורכבות של כל פרויקט בשל הידע והניסיון העצום שצברו 500 המומחים שלה, שמגיעים ממגוון דיסציפלינות. זהו, למעשה, ה-Powerhouse שלנו.

פרויקט תוכנה דורש מספר רב של אנשי מקצוע – החל ממנהלי מוצר, דרך מומחי UX ו-UI וכלה בארכיטקטים של תוכנה, מפתחים, אנשי דטה, QA, ענן, DevOps ועוד. חברות רבות מנסות להתמודד עם המורכבות על ידי גיוס אנשים ושימוש בכמה ספקים חיצוניים – דבר שהופך את הפרויקט למורכב, בזבזני וארוך. ב-Comm-IT, כל המומחים יושבים תחת קורת גג אחת – דבר שמאפשר לנו להוביל את הפרויקט מ-א' ועד ת', ולהגיש ללקוח מוצר מוגמר, תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב.

יתרה מכך, הידע והניסיון המולטידיסציפלינרי מאפשרים לנו לנווט את הפרויקט לכיוון הנכון, בשיתוף עם הלקוח. אנחנו לא 'יס-מנים', אנחנו שותפים של הלקוח לאורך כל הדרך, עוברים את המסע יחד אתו, עם המעטפת המקצועית הרחבה ביותר – על מנת שיקבל את ההחלטות העסקיות והטכנולוגיות הטובות ביותר עד להשקת המוצר".

Comm-IT

Comm-IT

מה ייחודי במודל השירות שלכם מול הלקוחות?
"שותפות ושקיפות מלאה עם הלקוחות. פיתחנו מתודולוגיית עבודה שלפיה אנחנו מדווחים ללקוח בכל ספרינט על קצב ההתקדמות, התקציב היומי, מהם התוצרים ועוד. אנחנו מציגים מצגות דמו ובונים דשבורדים אוטומטיים, שמספקים ללקוח את המידע המלא – כך שיש לו תחושת ביטחון ושליטה, והוא רואה ברמה יומית ואפילו שעתית את התקדמות הפרויקט.

אנחנו מאוד מקפידים להיות קשובים ללקוח ולצרכיו. אנחנו מהר מאוד לומדים להכיר אותו ואת הפרויקט כל כך טוב, עד שאנחנו מבינים אילו אתגרים צפויים בהמשך המסע ופותרים אותם עוד לפני שהם מגיעים".

אילו פרויקטים שלכם זכו בתחרות מצטייני המחשוב ומדוע?
"מתוך 11 הפרויקטים הזוכים של לקוחותינו יש שניים ייחודיים ובולטים – ביוניטרוניקס וב-Watergen.

בפרויקט ביוניטרוניקס, שכלל פיתוח פלטפורמה דיגיטלית, החברה ביצעה מהפך שקידם אותה מחברה יצרנית לחברת היי-טק לכל דבר. חברה שמציעה פתרון טכנולוגי מתקדם ואיכותי עם ערך מוסף שמשתלב בחזון. הפרויקט הביא לידי ביטוי את כל היכולות שלנו בבית אחד – בין אם זה בענן, באבטחת מידע, בדטה וכמובן בתוכנה.

פרויקט נוסף ומרתק לא פחות בוצע ב-Watergen, שמספקת מוצר חדשני ופורץ דרך, שמחולל שינוי אמיתי במדינות שסובלות ממחסור במים. יש לה טכנולוגיה ייחודית, שיודעת לייצר מים נקיים וטעימים מאוויר. ריגש אותנו מאוד לקחת חלק בפרויקט כל כך חשוב, וגם במקרה הזה סיפקנו מעטפת שלמה. מאחר שמדובר בהתקן פיזי ולא 'רק' בתוכנה, שילבנו גם את יכולות ה-Embedded (תוכנה משובצת מחשב) שלנו, וכמובן את יכולות הענן, וסיפקנו את כל המומחיות והידע שלנו בתחום ה-IoT. בפרויקט חווינו שותפות אמיתית עם הלקוח ואנחנו ממשיכים אתו קדימה, עם פיתוחים נוספים".

אירועים קרובים