תוכן שיווקי

מיי סינגל פוינט ו-וואן מציגות פתרון למימוש אסטרטגיה וניהול תוכניות עבודה ארגוניות

הפתרון מעניק למנהלים יכולות מתקדמות לניהול המטרות הארגוניות, ומסייע לכל הגורמים ליישר קו לשפה ארגונית אחידה, שתכליתה מימוש מוצלח של עשרות ומאות יוזמות, פרויקטים ומשימות ברחבי הארגון

14/03/2021 16:11
מיי סינגל פוינט

מיי סינגל פוינט (MySP – My Single Point) ו-וואן (One) השיקו באחרונה מוצר חדש, המאפשר לארגונים לממש את התוכנית האסטרטגית, לחבר אותה לתוכניות העבודה השנתיות וליישמה כך שהיא תוכל לשרת את יעדי הארגון באופן יומיומי.

המוצר החדש מציג מספר חידושים משמעותיים, המאפשרים לכל הדרגים בארגון ניהול ויזואלי וקליטה ממוחשבת וסדורה של תוכניות העבודה. כיום, ברוב הארגונים הנושא מנוהל עדיין במצגות, מסמכים או בגיליונות מבוזרים, אך הפתרון החדש של MySP ו-וואן מעניק יכולות מתקדמות לניהול המטרות הארגוניות בהיררכיה מובנית, תוך חיבורן והנגשתן לניהול היומיומי של עשרות ומאות יוזמות, פרויקטים ומשימות ברחבי הארגון.

היכולת של חברות וארגונים לנהל את תוכנית העבודה באופן רציף ולשלב כלי מסוג זה בשגרות הניהול השוטפות ומאפשרת לכל הגורמים בארגון ליישר קו לשפה ארגונית אחידה, שתכליתה להתקדם בתוכנית, למנוע צווארי בקבוק, למנוע התנגשויות בין תוכניות שונות, וכן לנהל בצורה אופטימלית את המשאבים ולפתור כל התנגשות אפשרית מבעוד מועד.

עם הפתרון החדש של MySP, כל עובד המבצע משימה כלשהי בפרויקט יכול להבין בכל רגע נתון אילו יוזמות ומטרות הוא משרת, ומהי תרומתו הישירה לעמידה ביעד המרכזי של הפרויקט.

פרויקט ברשות התקשוב הממשלתי

הפתרון של מיי סינגל פוינט היווה הבסיס למערכת ש-וואן הטמיעה באחרונה ברשות התקשוב הממשלתי שבמשרד הדיגיטל הלאומי. המערכת, הקרויה איתם ומאופיינת בתצורת ITGaaS (ר"ת IT Governance as-a-Service), משמשת ככלי מרכזי רוחבי לניהול תהליכי משילות עבור כלל יחידות התקשוב הממשלתיות, ומכילה רובד המשרת את יחידת התקשוב במשרד ורובד מרכז ברמת רשות התקשוב הממשלתי.

המערכת הותקנה באופן מרכזי והונגשה למשרדי הממשלה באופן ממודר ומאובטח, במטרה לנהל את תהליכי תוכניות העבודה השנתיות והרב שנתיות, לבצע בקרה עליהן, לנהל פרוגרמות ופרויקטים ולנהל סיכוני תקשוב. בהמשך מתכננת רשות התקשוב הממשלתי להמשיך ולהעמיק את ההטמעה בתהליכים העיקריים הבאים: ניהול משאבים, דיווחי ביצוע משאבי הון אנושי, ניהול תקציב ובקרת עלויות, ניהול ותיעדוף דרישות, והפקת וניהול לקחים.

ישי שנידובר, מנכ"ל מיי סינגל פוינט, אמר כי "בשנתיים האחרונות השקיעה החברה משאבים רבים בשיתוף משרדי הייעוץ האסטרטגי המובילים בעולם על מנת ליצור פתרון מעולה, שייתן מענה לצורך הניהולי של יישום האסטרטגיה ותוכניות העבודה בצורה מיטבית. בגרסה החדשה אף שילבנו מודול חדש של ניהול יוזמות (Initiative Management), המלווה את הפרקטיקה הרווחת ברוב הארגונים".

שלום נחום, מנהל חטיבת המוצרים ב-וואן, ציין ש-"הפתרון החדש הינו אבן יסוד בחזונה של החברה לתת לכל ארגון את הכלים הנחוצים לו כדי לבצע קפיצת מדרגה משמעותית ביכולותיו. המערכת החדשה משמשת כמעין מצפן ארגוני, ותורמת רבות ליכולתם של מנהלים להוביל את הארגון בתוך מתווה התוכנית האסטרטגית ותוכניות העבודה. מדובר בצורך חיוני ביותר, אשר קיבל משנה תוקף מאז פרוץ משבר הקורונה, כאשר ארגונים נאלצו לנווט חזק יותר ומדויק יותר בתוך המתווה שתוכנן".

אירועים קרובים