תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: אורן בסון

07/02/2021 13:35
אורן בסון, מנכ"ל אולמדיה. צילום: ניב קנטור

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות, אבו דאבי.

כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים), יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

אורן בסון

ספר על עיסוקיך/הישגך.
"לפני כ-17 שנה הקמתי את משרד יחסי הציבור אולמדיה כמשרד לשירותי יח"צ ותקשורת שיווקית, כאשר ההתמחות מתחילת הדרך היתה חברות IT, היי-טק, מיחשוב וגאדג'טים. בשש השנים האחרונות הוספנו לסל שירותינו גם פתרונות שיווק דיגיטלי, החל מניהול תוכן ופרסום ברשתות חברתיות, גוגל אדוורדס, ועד הפקת סרטונים שיווקיים. לאורך השנים טיפלנו בחברות רבות בענף ה-IT וההיי-טק וסייענו להן לחשוף עצמן בפני קהלי המטרה שלהן. כמובן שאנשים ומחשבים הוא ערוץ מרכזי בחשיפה הזו.
צברנו ידע רב על הצרכים השיווקיים של חברות בענף ועל אפשרויות הפרסום והחשיפה. לקוחות רבים שלנו צועדים איתנו כבר שנים רבות, בין היתר בשל הערך המוסף שאנו מעניקים להם מעבר ליחסי ציבור ושיווק דיגיטלי, גם בהיכרות עם הטכנולוגיות והאנשים בענף. בין לקוחותינו נכללים גופים כמו: מטריקס, פיליפס, בוקינג.קום, סאפ, לנובו, נוטניקס, קומוולט, סופוס, פורסקאוט, פורטינט, משרד התיירות, אנקר, קלאודינרי, דוגית (סונטו), ועוד".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"אני נהנה לסייע למכרים וחברים למצוא עבודה באמצעות חיבורים הנובעים מקשרים אישיים. נעשו כבר עשרות רבות של חיבורים כאלו שהסתיימו בהשמה. השנה, שנת הקורונה, הסיוע הזה היה חשוב במיוחד. זו הרגשת סיפוק מאוד גדולה לעזור לחברים לחזור מהר למעגל העבודה".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"אני עוקב מזה מספר שנים אחר פרוייקט טאף מאדר. מדובר בנבחרת עם אנשים סופר-איכותיים, אשר בראש ובראשונה התגייסו על מנת לתרום כמה שיותר למען הקמת גן החלומות ולמען ילדים המחלימים מסרטן, עוד קודם שהצטרפו לאתגר הספורטיבי. הצוות הזה מצליח בכל שנה להגדיל את סך התרומות, והשנה היעד גדול עוד יותר משנים קודמות. האתגר הספורטיבי הוא רק משני למטרה העיקרית. אשמח להיות השנה לראשונה חלק מנבחרת כזו".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
"מאוד אוהב ספורט. שנים רבות רכבתי על אופני שטח, אך לצערי פחות עוסק בזה כיום. לפני שלוש וחצי שנים הצטרפתי לקבוצת ריצה, ומאז הריצה הפכה לספורט עיקרי וקבוע, לפחות שלוש פעמים בשבוע. השלמתי כמה וכמה חצאי מרתון. החל מהאביב האחרון אני משחק פעם או פעמיים בשבוע כדורעף חופים. כיף אמיתי".

מהם תחביביך?
"ריצה, אופניים ובעיקר אופני שטח, משחקי כדור, בעיקר כדורעף וכדורגל, טיולים בארץ ובחו"ל עם המשפחה, טיולי שטח 4X4 בארץ ובחו"ל, וכמובן מסעדות ואוכל טוב".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"נשוי ליוספה + 3 ילדים – עידו (14) והתאומים ליבי ואלעד (10). כל המשפחה רגילה לראות אותי באתגרי ספורט כאלה ואחרים, והם מאוד מפרגנים ומעודדים. מאמין שהפעם גאים במיוחד בזכות השילוב של תרומה לקהילה".

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
"תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר MBA במינהל עסקים, שניהם מן המכללה למינהל. אני כל הזמן לומד תוך כדי תנועה. תחום ההיי-טק והטכנולוגיה הוא תחום דינמי ומשתנה, שבו צריך להיות מעודכן כל הזמן בהמצאות, חידושים, אפליקציות, גאדג'טים, ועוד. בחיים למדתי להעריך ולהודות על מה שיש, ושתמיד תהיה באופק מטרה להשיג, על מנת שלא יהיה משעמם".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"יש לי זיכרון טוב למספרים – תאריכי יום הולדת, תאריכים היסטוריים, מספרי טלפון, ואפילו את מספרי הרישוי של מכוניות שהיו למשפחתי לפני המון שנים. חברים אומרים לי שכדאי למחוק את המספרים הללו ולפנות מקום בזיכרון לדברים אחרים. צודקים".

אירועים קרובים