תוכן שיווקי
לקראת כנס vForum, ב-1 בדצמבר

AWS ו־VMware‎ ממשיכות בחדשנות עבור הלקוחות עם פתרון משולב מוביל

החברות מציעות את הפתרון המשותף שלהן, VMware Cloud on AWS, שמשלב את היתרונות של שתי החברות

25/11/2020 16:09
AWS

השותפות בין VMware ל-AWS סוללת נתיב מהיר יותר, מאובטח ובעלות משתלמת לאפליקציות מודרניות ולחדשנות בענן. השותפות מציעה ללקוחות פתרונות אטרקטיביים שפותחו במשותף באמצעות שילוב בין VMware, ספקית הווירטואליזציה המובילה – עם נתח של 83% משוק ה־VM העולמי – ל-AWS, פלטפורמת הענן המקיפה ביותר, שאומצה באופן הנרחב ביותר ב־14 השנים האחרונות.

עם יותר משלוש שנים של פיתוח משותף, VMware ו־AWS ממשיכות להציע חדשנות ללקוחות ולספק לארגונים פונקציונליות משופרת של VMware, שמשולבת בפתרון אחוד שכולל תמיכה ושירות, עם יותר מ־175 שירותים של AWS. הפתרון מאפשר ללקוחות לבצע מודרניזציה של האפליקציות שלהם לצד היכולת להשתמש בפתרון ה־VMware המוכר.

VMware Cloud on AWS היא סביבת VMware מוגדרת תוכנה ברמה הארגונית, שמיועדת לדטה סנטרים. הפתרון מאפשר ללקוחות להפעיל יישומים מבוססי VMware vSphere בסביבת ייצור של ענן פרטי, ציבורי או היברידי, עם גישה ממוטבת לשירותים מקוריים של AWS.

זו הסיבה מדוע AWS היא שותף הענן הציבורי המועדף על VMware עבור כל עומסי העבודה מבוססי ה-vSphere, ואילו VMware Cloud on AWS הוא השירות המועדף על AWS עבור כל עומסי העבודה מבוססי ה-vSphere workloads.

ערך עסקי ותפעולי משמעותי

מחקר שערכה IDC השנה מראה כי השירות VMware Cloud on AWS service מציע ערך עסקי ותפעולי משמעותי ללקוחות בשיפור תשתיות מערכות מידע שלהם, ומאפשר גמישות, זריזות ויכולת הרחבה לעסקיהם. במחקר זה מצאה החברה שבממוצע, לקוחות ישיגו תשואה חזויה על ההשקעה של 479% במשך חמש שנים, ולכן הגיוני שהלקוחות הופכים לשגרירים בנושא היתרונות של VMware Cloud on AWS עבור העסק שלהם.

ראו את IDC Business Value Snapshot: The Business Value of VMware Cloud on AWS ולימדו איך ארגונים מפיקים תועלת עסקית נרחבת בתוך מודרניזציה של האפליקציות ועומסי העבודה שלהם באמצעות VMware Cloud on AWS. מיכולת הרחבה גלובלית והגירה קלה יותר ועד הקטנת עלויות וניהול פשוט של הפתרון הכולל, לקוחות של VMware Cloud on AWS מבצעים מודרניזציה של אפליקציות מהר יתר מכפי שהיה אפשר קודם לכן.

כמו כן מצאה IDC שארגונים שמשתמשים בפתרון זה מקטינים ב־43% את עלות התפעול הכוללת, ב־76% את משך ההשבתה הלא מתוכננת וב־40% את עלויות תשתיות מערכות מידע. בנוסף, הפתרון מאפשר לארגונים לקצר את משך ההגירה, ובכך משתחררים משאבים יקרי ערך של מפתחים להתמקד בבניית ארכיטקטורות ואפליקציות חדשות. כך יכולים ארגונים לעבור מגישה מבוססת עסקאות מול לקוחות לגישה של בניית מערכות יחסים, תוך המשך שיפור האופן שבו הם משתלבים עם לקוחותיהם ותומכים בהם.

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

אירועים קרובים