תוכן שיווקי
לקראת אירוע Fintech Junction, ב-16 בדצמבר

פינסטרה מחפשת את הכוכב הנולד הבא בפינטק

19/11/2020 15:20
סיגל דרוקר, מנהלת פיתוח עסקי בפינסטרה ישראל. צילום: קוראז' מדיה

כתב: הילל יוסף.

האקתון הפינטק הבינלאומי השנתי של פינסטרה (Finastra), ענקית טכנולוגיות הבנקאות, מגיע בפעם הראשונה לישראל, וישתתפו בו יזמים ומומחי פינטק.

"אנחנו מחפשים רעיון המאפשר לפתח פתרון, של חברות או יחידים, תוך תמיכה וליווי של אנשי מקצוע, שישתמשו בפלטפורמה שאותה השקנו לפני שנה וחצי", אמרה סיגל דרוקר, מנהלת פיתוח עסקי בפינסטרה ישראל.

פינסטרה היא משלוש חברות הפינטק הגדולות בעולם. היא מונה 11 אלף עובדים, משרדיה הראשיים נמצאים בלונדון ויש לה בארץ מרכז מו"פ. החברה מתהדרת ביותר מ-8,000 לקוחות פיננסיים בעולם. הפלטפורמה שהיא פיתחה, FusionFabric.cloud, משנה את האופן שבו תוכנת בנקאות מודרנית נבנית ומופצת. החברה מפתחת מערכות עבור בנקים בתחומי התשלומים, ההלוואות, חדרי העסקאות, הנזילות, הבנקאות הקמעונאית ועוד.

הסניף הישראלי של פינסטרה ממוקם בכפר סבא ומונה 350 עובדים. הוא מתמקד בעיקר בפיתוח מערכות התשלומים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בשוק: בינה מלאכותית, מיקרו-שירותים, פלטפורמות פתוחות, ושינוע והזרמת נתונים.

"עולם התשלומים עובר מהפכה דיגיטלית ואנחנו נמצאים במרכז המהפכה הזאת", אמרה דרוקר. "מוצר התשלומים שלנו הוא מהמובילים בעולם, משרת את הבנקים הגדולים בעולם ומעביר טריליונים של דולרים ביום. אנחנו מחויבים להמשיך להביא ערך רב ללקוחותינו".

"הפלטפורמה שלנו תביא שינוי – כמו שעשו החנויות הסלולריות"

"עם פלטפורמת הפיתוח הפתוחה שלנו", הסבירה, "אנחנו תומכים בחדשנות באמצעות שיתופי פעולה. על ידי פתיחת מערכות הליבה שלנו לבנקאות קמעונאית, מערכות תשלומים, הלוואות ובנקאות תאגידית, באמצעות ממשקי API פתוחים, אנחנו מאפשרים למוסדות פיננסיים ולגורמים אחרים באקו-סיסטם של חברות הפינטק לפתח יישומים על הפתרונות שלנו, ולשפר את ערך הניתן ללקוחות שלהם. פיתוח היישומים עם המערכת שלנו נעשה במהירות ובעלות נמוכה. מוסדות פיננסיים יכולים לשנות את הצעות הלקוחות שלהם ולהביא להתייעלות, בעוד שחברות פינטק ומפתחים יכולים להאיץ הזדמנויות חדשות בשוק. אני מאמינה כי פלטפורמת FusionFabric.cloud תסייע להביא לשינוי בענף השירותים הפיננסיים, באותו אופן שחנויות האפליקציות הסלולריות שינו את חיי היומיום שלנו".

"אנחנו רוצים לחשוף ולהעלות את המודעות של חברות פינטק ומפתחים להאקתון השנתי שלנו, Hack the Future", ציינה דרוקר. "מדובר באירוע שמושך מאות חברות פינטק מדי שנה. בהאקתון של 2019, למשל, השתתפו 1,080 חברות. לזה שנערך השנה נרשמו כבר יותר מ-2,000 סטארט-אפים ומפתחים. הוא מאפשר חשיפה לבנקים ולחברות נוספות המעניקות את חסותן לאירוע, או שהן שותפות לו, כגון מיקרוסופט, גוגל קלאוד וקייפ ג'מיני. בשל משבר הקורונה, האירוע נערך אונליין – מה שנותן אפשרות למרווח זמן כדי לייצר רעיון". לדבריה, "מעבר לחשיפה, יש גם פרסים כספיים, אבל העיקר הוא האפשרות להתחבר עם רעיונות וארגונים ליצירת פתרונות בעלי ערך".

"פינסטרה מחפשת את הכוכב הנולד הבא בפינטק", סיכמה דרוקר. "החברות מאפשרות להביא חדשנות ופתרונות יצירתיים לבנקים המסורתיים מחד, ואילו הם מעניקים שירותים יצירתיים וחדשניים ללקוחות מצד שני. הבנקים יכולים להתחבר למוצרים בלא צורך בהטמעה – הכול דרך הענן. אני קוראת לכל מי שפעיל ומתעניין בתחום להצטרף להאקתון".

להרשמה לאירוע Fintech Junction של אנשים ומחשבים לחצו כאן.

אירועים קרובים