תוכן שיווקי
לקראת תחרות הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: ארז אלי

28/10/2020 12:40
ארז אלי סמנכ״ל תפעול, עיריית חולון. צילום: אדר אלי

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

ארז אלי

ספר על עיסוקיך/הישגיך.

מאז פרישתי מצה"ל לפני כשלוש שנים אני עובד בעיריית חולון בתפקיד סמנכ"ל תפעול, האחראי על תחומים מרכזים בעבודת הרשות כשפ"ע, תקשוב ומערכות מידע, פיקוח, ביטחון, רכש ועוד, הפועלים לשירות התושבים ועבודת העירייה. מטרתי היא להנגיש את שירותי העירייה לתושבים ולתת מענה מעולה לשביעות רצונם.

פרשתי מצה"ל בדרגת סגן אלוף כאשר את מירב שירותי ביצעתי בשדה קצין לוגיסטיקה ביחידות הלוחמות, אך גם במטה תרמתי בשלושה תפקידים משמעותיים.

בתפקידי האחרון בצה״ל הובלתי את הקמת עיר הבה"דים של צה"ל בנגב, מהיות העיר תוכנית ועד לאכלוסה המלא בעשרת אלפי חיילים וב-150 הכשרות שונות הנפתחות מידי שבוע.

בנוסף פיקדתי על הכשרות לוגיסטיות בכירות בצה״ל.

אני חובב ספורט מושבע, חובב ועוסק, מקפיד לרוץ שלוש ארוכות בכל שבוע, ובמקביל לדווש על האופניים.  בשנים האחרונות ביצעתי 6 חצאי מרתונים, ובכלל ספורט הוא כוס התה שלי לחלוטין, תה ירוק, כמובן…

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?

אני מדריך תלמידי כיתות י"א בעיר חולון לשירות משמעותי בצה״ל. יחד עם אנשיי הקמנו יחידת מתנדבים של תושבים בעיר. ויצירת הכשרה ייחודית לגמלאים בעיר לשמירת הניקיון ואיכות החיים בעיר: ״וותיקים בסביבה״, והיד עוד נטויה.

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?

שמחתי להצטרף למסגרת איכותית של חברים לטובת משימה נעלה של תרומה ממשית לילדים, אני אוהב מטרות ברורות, ולקבוצה מטרה ברורה עם יעד – הקמת גן ילדים לילדים בירושלים, מטרה אליה אני מתחבר מאוד.

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?

רבה מאוד, אני אוהב את כל סוגי הספורט, מדור הספורט בעיתון/באתר הוא הראשון שאני פותח, אחרי שאני כמובן מציץ בכותרת ורואה שהמדינה עדיין בסדר… אני עוסק בספורט לא מעט ועבורי הוא דרך חיים.

מהם תחביביך?

ספורט, טיולים בארץ ובחו״ל, קריאה והרחבת ידע וחברה.

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?

אני אבא לשני בנים: ארבל ואדר, אותם אני גורר לרכיבות אופניים, טיולים וצפייה משותפת בקבוצותינו האהובות, אני נשוי לשמרית המדהימה עם הלב הענק, אשר עשתה הסבה לפני חמש שנים לחינוך המיוחד, שבו היא תורמת את כל כולה להצלחתם והתפתחותם של הילדים.

במשפחה יודעים שאני משוגע לספורט ושיש לי drive פנימי לצאת כמעט מדי יום לפעילות. בני משפחתי יפרגנו ויעודדו אותי.

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?

תואר BA בלוגיסטיקה וכלכלה – אונ' בר אילן.
תואר MBA במינהל עסקים – אונ' בן גוריון בנגב.
לימודי פו״ם – בצה״ל.
קורס לוגיסטיקה מתקדם בנאט״ו.
קורס דירקטורים – האונ׳ הפתוחה.

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?

שאתגרים מלהיבים אותי.

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים