תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum, ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר

אורגד קמחי מזמין למושב "שאלו את המומחים" ב-Red Hat Forum

במסגרת המושב יוכלו המשתתפים להציג שאלות בזמן אמת ● צוות המשיבים יכלול מומחים מצוות הדליוורי של רד-האט: אורגד קמחי, אבי מור, ולרה ברונשטיין ואלכס קנובל - כולם בעלי ניסיון טכנולוגי נרחב ולקחו חלק בפרויקטים גדולים, ושם התמחו בטכנולוגיות הכי עדכניות של החברה

27/10/2020 12:52
אורגד קמחי, מנהל קבוצת השירותים המקצועיים. צילום: יח"צ

ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר, תקיים רד-האט (Red Hat), החברה הגדולה בעולם לפתרונות קוד פתוח, את כנס Red Hat Forum, והשנה במתכונת מיוחדת של חוויה וירטואלית, שתשודר במקביל ברחבי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), כולל ישראל. המסלול הישראלי יציג הרצאות והדגמות של סיפורי לקוח, שיועברו על ידי צוותי המכירות והפיתוח של רד-האט ישראל, בשיתוף נציגי לקוחות מובילים בתעשייה.

אורגד קמחי, מנהל קבוצת השירותים המקצועיים (PS – Professional Services) ברד-האט ומומחה בתחומי ה-OpenShift וה-OpenStack, ינחה בסוף יום ההרצאות מושב מיוחד בשם !Ask the experts- LIVE, שבו מומחי רד-האט יענו על שאלות שיישאלו בזמן אמת או יועברו אליהם לפני הפורום.

המשתתפים במושב יהיו: אבי מור, יועץ בתחום האחסון ומומחה בכל הקשור לאחסון מוגדר תוכנה; אלכס קנובל, יועץ עם התמחות ב-OpenShift; ולרה ברונשטיין, יועץ בכיר עם התמחות במוצרי SSO (ר"ת Single Sign On) של רד-האט ובמוצר ניהול התשתיות Red Hat Satellite; וקמחי עצמו. כל אחד מהיועצים השתתף ומשתתף בפרויקטים מורכבים, ושם התמחה בטכנולוגיות אלה, עם ניסיון מעשי רב ועבודה משותפת עם לקוחות. המומחים ישמחו לחלוק עם המשתתפים את המידע הרב אותו רכשו.

לקראת מושב שאלות ותשובות מיוחד זה שוחחנו עם קמחי. לדבריו, "מושב זה יהווה הזדמנות ייחודית למשתתפים לשאול שאלות באופן אינטראקטיבי מומחים למגוון טכנולוגיות רד-האט, שמביאים איתם ניסיון מעשי מהשטח בנוסף לידע תיאורטי, כגון המלצות על Dest practices, ועזרה בארכיטקטורה ובפתרון בעיות. כמו כן, זו תהיה הזדמנות לשמוע וללמוד ממשתמשים ומלקוחות אחרים על האתגרים והפתרונות שנפגשו בהם, ועל ידי כך לקצר את עקומת הלמידה שלהם".

מה עולה על השולחן במפגשים מסוג זה?

התעניינו לדעת, על סמך ניסיונו הרב של קמחי, מהם הנושאים עליהם שואלים לקוחות במפגשי שאלות ותשובות מסוג זה. "השאלות הנפוצות הן בדרך כלל בקשת המלצות על הדרך להתקנת מוצר מסוים, רצון לדעת מהן התכונות (פיצ'רים) החדשות שכל גרסה חדשה של מוצר מציעה ואילו יתרונות יכול אותו לקוח לקבל בגרסה החדשה. שאלות נפוצות נוספות הן איך לתכנן ולהתקין את טכנולוגיות רד-האט בצורה מאובטחת וכיצד לשפר ביצועים ויכולת הרחבה (Scaling) בלי צורך בביצוע שינויים משמעותיים בארכיטקטורה של המוצר".

ביקשנו מקמחי שיסביר למה כדאי למשתתפי הכנס וקהיליית רד-האט להשתתף במושב שאלות ותשובות זה ומה ההבדלים בינו לבין מפגשי שאלות ותשובות בכנסים אחרים. תשובתו הייתה: "סשן זה ייתן ידע מהשטח, להבדיל מהרצאות שהן ברמה התיאורטית. המומחים באים עם ניסיון מעשי וישמחו לחלוק אותו עם המשתתפים. זהו ערך נוסף שהם יכולים לתת, מעבר לתאוריה. אני מזמין את הנרשמים לפורום שיש להם שאלות כבר עכשיו לשלוח אותן ישירות אליי. אנחנו מקווים שרבים יצטרפו השנה לפורום ולשואלי השאלות".

ההשתתפות ב-Red Hat Forum 2020 אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש. לתוכנית הכנס ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים