תוכן שיווקי
לקראת הכנס המשותף של EMET OEM Solutions ואינטל, ב-28 באוקטובר

"מחשוב עתיר ביצועים יתפוס יותר נתח שוק גם בקרב יצרניות OEM"

19/10/2020 16:03
סער בליץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של EMET OEM Solutions. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"מחשוב עתיר ביצועים (HPC), שהיה בעבר נחלתם הכמעט בלעדית של מכוני מחקר, מוסדות אקדמיים והמגזר הביטחוני, כבר נמצא בשימוש במגוון רחב של תעשיות ויצרניות פתרונות תוכנה – OEM", כך אמר סער בליץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של EMET OEM Solutions מקבוצת אמת מיחשוב.

בליץ דיבר לקראת אירוע שתערוך החברה בשיתוף אינטל ובהפקת אנשים ומחשבים, באופן וירטואלי, ב-28 באוקטובר – יום ד' בשבוע הבא.

לדבריו, "השימוש ב-HPC מאפשר להניע יישומים עתירי נתונים ולשפר את קצב העברת הנתונים בתחומי הבינה המלאכותית, ראיית המכונה (Machine Vision), התגליות המדעיות והאנליזות – כדי לספק תוצאות מהירות יותר. באופן זה מתקבלות תוצאות מיידיות בזמן אמת, שחוסכות זמן רב לטובת קבלת החלטות מהירות ברמה גבוהה ומניעת צווארי בקבוק".

הפתרון של אינטל ו-EMET OEM Solutions

"EMET OEM Solutions היא שותפה עסקית בכירה ביותר של אינטל זה יותר מעשור ומאז 2016 היא שותפה בלעדית ברמת פלטינום HPC בישראל", אמר בליץ. "הטכנולוגיה פורצת הדרך של אינטל והשרת הייעודי שלה ליישומי HPC מביאים עימם בשורה מהפכנית של ממש: מעבד ובו כפליים ליבות, עם פי שניים ערוצי זיכרון, שמספקים רוחב פס לטובת ביצועים יוצאי דופן. לנו, ב-EMET OEM Solutions, יש את הידע והניסיון לספק מוצרים אלה לחברות ולארגונים שנדרשים ליישומים מעין אלה במגוון ענפי התעשייה, כולל מעטפת שירות ותמיכה תחת קורת גג אחת".

בליץ הסביר כי "EMET OEM Solutions מפתחת ומייצרת מערכות משולבות מחשוב עבור חברות תוכנה, המפתחות ומשווקות את התוכנה שלהן – במסגרת משולבת חומרה עם רכיבי IT. פתרונות המחשוב שלנו מיועדים לחברות יצרניות שהמחשב הוא חלק מהמוצר שלהן. אנחנו מאפשרים לחברות אלה להתמקד בצד הפיתוח של התוכנה. המסר שלנו לחברות הוא: התמקדו בפיתוח הקניין הרוחני שלכן ואנחנו נדאג לכל המעטפת שאינה בליבת הפיתוח של המוצר, כדי לקצר את זמן ההגעה לשוק (Time To Market) של המוצר שלכן ולחסוך לכן במשאבים יקרים".

סל שלם של פתרונות

הוא הוסיף ש-"אנחנו, ב-EMET OEM Solutions, מטפלים במעטפת הכוללת של תכנון ובחירת החומרה, התקנת רכיבי התשתית, ליווי לאורך כל חיי המוצר, ייצור ולוגיסטיקה. ללקוחות הבוחרים בכך נתקין גם את התוכנה שלהם, נבצע את מערך הבדיקות הנדרש ונשלח את המערכת ללקוח הסופי בארץ ובעולם".

"הייחוד שלנו הוא ביכולת לנתח יחד עם הלקוח את דרישות היישום ומבנה התוכנה, ולתרגם אותם למונחי חומרה ותשתיות", ציין בליץ.
הוא הוסיף כי "מאחר שאמת מיחשוב הינה מהמובילות בארץ בכל תחומי ה-IT השונים, אזי הייחוד שלנו כספק ליצרניות OEM מתעצם משמעותית, כי אנחנו מספקים ללקוח סל שלם של פתרונות, שכולל לא רק את החומרה, אלא גם פתרונות אחסון, תקשורת, וירטואליזציה, אבטחת מידע ועוד".

לסיכום אמר בליץ כי "אנחנו מספקים את השירות שלנו למגוון חברות בתחומי התעשייה השונים. רוב לקוחותינו הם ארגונים שהמחשב הוא חלק מהמכונה או מהמוצר שלהם – מחברות הגנת סייבר שיש להן נתב או פיירוול ועד לחברות מכשור רפואי, יצרניות מכונות דפוס, מכונות ייצור וחברות בתחום הבדיקות בעולם המוליכים למחצה. בכנס נציג, בשיתוף נציגי אינטל, את הטכנולוגיה הזו, כמו גם חידושים טכנולוגיים רבים נוספים בתחומי האחסון, התקשורת וייעול תהליכי הבינה המלאכותית באמצעות Optane Memory".

התרשמתם? רוצים לשמוע עוד? הירשמו כאן לכנס המשותף של EMET OEM Solutions ואינטל.

אירועים קרובים