תוכן שיווקי
לקראת תחרות טאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: צור אבנית

30/09/2020 16:28
צור אבנית, מנכ"ל חטיבות יועצים, בדיקות ומרכזי תמיכה ב-וואן. צילום עצמי

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

צור אבנית

ספר בבקשה על עיסוקיך.
"בעולם העסקים, כחבר הנהלה ב-וואן (מנכ"ל חטיבות יועצים, בדיקות ומרכזי תמיכה), מוטלת עליי אחריות על פעילות רחבת היקף בקבוצה, שצומחת במהירות, ובמיוחד על שביעות רצון העובדים והלקוחות, תוך כדי צמיחה מהירה.

בפן האישי, כרגע יש לי שני פרויקטים משמעותיים: הראשון הוא הבריאות של הבת שלי, שהיא חולת CRPS – ובעברית, תסמונת כאב אזורי מורכב, ואנחנו לומדים להתמודד ולחיות לצד הסינדרום הזה. השני, אני בתהליך שינוי הרגלי החיים שלי וחזרה לחיים ספורטיביים. בחמש השנים האחרונות ירדתי למעלה מ-100 (!) קילוגרם. שני האתגרים האלה לא פשוטים, כאשר בראשון אני מתמודד עם אירוע שהוא לחלוטין לא בשליטתי ובשני – עם אירוע שכולו בשליטתי".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"אני משתדל בכל יום. אני מתנדב במספר מסגרות ומנסה למצוא את התמהיל הנכון של העשייה במסגרתן, ויחד עם העבודה והחיים האישיים".

למה אתה בנבחרת?
"אני משתתף בנבחרת הטאף מאדר מזה שנתיים. הצטרפתי אליה כי תקופה ארוכה חיפשתי את הדרך לתרום לאלה שזקוקים לזה, והבנתי שכאן יש לי הזדמנות ודרך מיוחדות לעשות את זה. תוך כדי הפעילות הכרתי קבוצה מדהימה של אנשים, שעוסקים ללא הרף בלהשפיע לטובה על חייהם של אנשים אחרים, וזה השפיע גם עליי. הרצון להיות חלק מצוות שעושה יחד למען אחרים מושך אותי. מדובר כאן באתגר גדול, גם ברמה האישית וגם ברמת הקבוצה, גם ברמת יעדי הגיוס וגם ברמת האתגר הפיזי, ואני אוהב אתגרים".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"אופני שטח, חדר כושר, שחייה וריצה – כמה שיותר פעמים".

מהם תחביביך?
"צלילה, ספורט, צילום מעל ומתחת למים – והרבה".

ספר בבקשה קצת על משפחתך ועל מה שהם יגידו על השתתפותך בנבחרת.
"הם יפרגנו לי על המטרה ואחר כך יגידו שאני, כרגיל, לא צפוי ומשוגע".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים?
"אני בוגר בית הספר לקציני ים, איש חיל הים בעברי. למדתי ניהול עסקי בכיר באוניברסיטת תל אביב, ובחיים אני לומד בכל רגע".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"זאת שאלה מורכבת. מי שצריך יודע את מה שצריך".

אירועים קרובים