תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר

נבחרת הטאף מאדר השישית למען ילדים חולי סרטן יוצאת לדרך

24/09/2020 15:34
חברי משלחת הטאף מאדר רגע לפני היציאה לאתגר המפרך בתחרות בשנה שעברה. צילום: יח"צ

בימים אלה מוקמת קבוצה שתשתתף, שוב, באחת הפעילויות ההתנדבותיות היפות, שמעידות על החיבור שבין ההיי-טק והחברה בישראל: נבחרת הטאף מאדר למען עמותת גדולים מהחיים, שפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

חברי הנבחרת מתחרים בכל שנה במסלול הספורט האתגרי טאף מאדר ומתרימים לטובת העמותה. מדובר בשנה השישית שבה מתקיים הפרויקט, כאשר בחמש השנים הקודמות התרימו הנבחרות סכום כולל של כ-4.5 מיליון שקלים למען בנייתו של גן חלומות טיפולי, שיקומי וחינוכי בבאר שבע, לרווחת ילדי הדרום החולים בסרטן. הנבחרת החדשה תמנה מנכ"לים, סמנכ"לים מנמ"רים ובכירים אחרים, שיפעלו להשגת יעד תרומות אגרסיבי חדש של שני מיליון שקלים לטובת הקמתו של גן חלומות חדש, רב לאומי, והפעם – בבירה, ירושלים.

בין היתר בגלל הקורונה, עדיין לא ברור היכן תתקיים התחרות הקרובה, שבדרך כלל מתקיימת בבריטניה – סקוטלנד, לונדון או אבו דאבי – והיעד ייבחר בהמשך. כך או כך, מדובר במסלול קשה, שאותו מבצעים הכוחות המיוחדים של צבא בריטניה, וחברי הנבחרת יתאמנו יחד בשנה הקרובה על מנת לעבור אותו – בריצות שטח, באימוני קרוספיט ובהכנה מנטלית לאתגר.

"המטרה: שכל משתתף יעבור את האתגר בהצלחה"

אנשים ומחשבים מפיקה גם השנה את הפעילות המבורכת, בניהולה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, שהשתתפה בעצמה באתגר כבר פעמיים. יגאל פדאל, סמנכ"ל מערכות המידע של נשר תעשיות מלט, שישתתף באתגר בפעם החמישית, וטל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה, שישתתף בו בפעם השישית, יובילו את הטיפול בהשגת התרומות, והם עובדים על תוכניות חדשות ויצירתיות לגיוס היעד הכספי השאפתני.

נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, באתגר הטאף מאדר. צילום: פלי הנמר

נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, באתגר הטאף מאדר. צילום: פלי הנמר

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, משמש כקפטן הנבחרת ויצעיד אותה שוב להגשמת אתגר. הוא אמר כי "באחרונה יצקו את הגג של הגן בבאר שבע והוא צפוי להתחיל לעבוד במרץ 2021. אנחנו נחושים להמשיך במאמצים למימון הקמתם והפעלתם של גנים נוספים ברחבי הארץ, והבא יהיה בירושלים. חברי נבחרות הטאף מאדר לדורותיהן מחבקים ופועלים במהלך השנה גם בפעילויות התנדבות למען הילדים החולים ובני משפחותיהם".

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן נבחרת הטאף מאדר. צילום: מיכל בנדק

אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן נבחרת הטאף מאדר. צילום: מיכל בנדק

לגבי הנבחרת החדשה הוא ציין כי "היא מתגבשת בימים אלה ותתחיל את אימוניה בינואר הקרוב. במשך חצי שנה היא תעבור אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת.יעבור בהצלחה את האתגר, שמי שת.יתחיל את האתגר גם ת.יסיים אותו".

עד שהאתגר יצא לדרך, נפרסם החל מהשבוע הבא סדרת כתבות, שבכל אחת מהן נציג חבר אחר בנבחרת.

רוצים להיות חלק מנבחרת הטאף מאדר? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים