תוכן שיווקי

Fintech Junction: כל מה שחם בתחום הפינטק – במקום אחד

28/07/2020 16:21
כנס Fintech Junction בשנה שעברה. צילום: תומר פולטין

הפינטק הוא אחד התחומים הפופולריים בעולם ההיי-טק בשנים האחרונות, והוא מתבלט יותר ויותר בשוק. זאת, מאחר שבבנקים ובשאר הגופים המסורתיים מחלחלת, ובחלקם חלחלה כבר מזמן, ההבנה שכדאי להם להסתייע בחברות הסטארט-אפ החדשניות, על מנת להמשיך לצמוח. לישראל יש מקום של כבוד בתעשיית הפינטק העולמית, ובכירים מרחבי העולם מגיעים לכאן על מנת להתרשם ממנה.

התחום החם הזה יעמוד במרכזו של Fintech Junction 2020 – כנס הפינטק השנתי של אנשים ומחשבים, שכבר הפך למסורת. הפעם, בניגוד לשנים עברו, הוא יתקיים בשני חלקים: ועידת האונליין – ב-5 באוגוסט, והוועידה הפיזית תתקיים, אם תרצה הקורונה, ב-21 וב-22 באוקטובר.

בין הדוברים באירוע הווירטואלי בשבוע הבא ניתן למצוא את מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פפר (Pepper), הבנק הדיגיטלי מקבוצת בנק לאומי; עדן עמירב, מנכ"ל ומייסד משותף של Become; שחר פרידמן, מנהל מרכז החדשנות של ויזה (Visa) בתל אביב; הישאם עבדול חלים, מנהל צוות מוצרים באינטואיט (Intuit); ושגיב גרינשפן, מנכ"ל פינסטרה (Finastra) ישראל.

נתעכב כאן על שלוש מהחברות המרכזיות שיציגו את מרכולתן באירוע והן נותנות החסות שלו: ויזה, אינטואיט ופינסטרה.

מרכז החדשנות של ויזה בתל אביב מחפש אפשרויות השקעה ושיתופי פעולה עסקיים עם חברות ישראליות בתחומי הפינטק והתשלומים. החברה מסייעת להן להתרחב על ידי כך שהיא נותנת להן גישה לעושר, היכולות והאבטחה של ויזה נט – רשת התשלומים הגלובלית שלה.

בין היתר, ויזה השקיעה ויש לה שותפות אסטרטגית עם צ'רגיפטר (Chargeafter) – פלטפורמה פיננסית שמאפשרת לקמעונאים להציע ללקוחות שלהם אופציות תשלומים מותאמות אישית בצאתם מהחנות, ושותפות עם מש פיימנטס (Mesh Payments) – שירות תשלומים לעסקים באמצעות כרטיסי פרה-פייד.

פינסטרה היא אחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם, עם יותר מ-10,000 עובדים. הסניף הישראלי שלה ממוקם בכפר סבא ומונה כ-350 עובדים. מיקודו הוא בפיתוח מערכות תשלומים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

החברה פיתחה והשיקה פלטפורמה חדשנית – FusionFabric.Cloud, או, בקיצור, FFDC – שמאפשרת לחברות פינטק, קטנות כגדולות, להתחבר אל כל מערכותיה, דרך ממשק פתוח. עם העלאת המערכת של חברת הפינטק לפלטפורמה, זו מקבלת חשיפה מיידית לשוק הבנקאות הגלובלי, עם אינטגרציה מובנית ומוכנה למערכות של פינסטרה, ויכולה להאיץ את פיתוח עסקיה באמצעות שילוב זה.

פינסטרה מציעה הצעה ייחודית ואטרקטיבית לחברות הפינטק, לרגל אירוע Fintech Junction.

אינטואיט היא ענקית תוכנה אמריקנית, שפתרונותיה משפרים את התנהלותם הפיננסית של עסקים ואנשים פרטיים ברחבי העולם מאז 1983. אינטואיט ישראל מקפידה לשמר את תרבות העבודה המתקדמת והגמישה של החברה העולמית, תוך שימור רוח החדשנות של חברת הסטארט-אפ שממנה היא צמחה. בזכות תרבות ארגונית זו, נחשבת אינטואיט כאחד ממקומות העבודה הטובים בישראל ובעולם כולו.

רגעים מהכנס בשנה שעברה. השנה הם יהיו וירטואליים. צילומים: תומר פולטין

רגעים מהכנס בשנה שעברה. השנה הם יהיו וירטואליים. צילומים: תומר פולטין

בן פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי באנשים ומחשבים, אמר כי "אנחנו נרגשים להשיק את הגרסה הווירטואלית של FinTech Junction – כנס בינלאומי שהפך בתוך שנתיים למוביל בתחומו. תעשיית השירותים הפיננסיים עוברת מהפכה מואצת בתקופת הקורונה בשל הגבלות על קבלת קהל בבנקים, הימנעות הציבור משימוש במזומן וכרטיסי אשראי פיזיים, עלייה משמעותית באי-קומרס ובתשלומים המקוונים, ועוד. זה יכול להיות תור הזהב של חברות הפינטק, וכנס FinTech Junction הוא אחד הערוצים החשובים למפגשים פיזיים ו-וירטואליים בין חברות פינטק, סטארט-אפים, בנקים ומוסדות פיננסיים נוספים. אני מזמין את הקוראים להירשם לכנס וליהנות מתוכן איכותי, נטוורקינג בצ׳אט וב-וידיאו, וביקור בביתני נותני החסות עם הטבות מיוחדות לבאי הכנס. אנחנו צופים כי בכנס ישתתפו מעל 500 מקצועני פינטק מישראל והעולם".

אסף לביא, דירקטור פיתוח עסקי באנשים ומחשבים, אמר כי "כנס Fintech Junction לדורותיו מתקיים במטרה לגשר על הפער בין ארגוני השירותים הפיננסיים המסורתיים לסטארט-אפים בעולמות הפינטק השונים. בשני העשורים האחרונים בוצעו מאמצים כבירים מצד השירותים הפיננסיים, בניסיון להתחקות אחר הטכנולוגיה האג'ילית והרזה שמציעים ומאפשרים אותם פינטקים צעירים. מטרת המאמץ היא לאפשר פורטפוליו שירותים עשיר ומדויק ללקוחות ברמה רוחבית. מנגד, האתגרים רבים מספור, ביניהם מערכות לגאסי, רגולציה, ציות ונאותות, ולבסוף אסטרטגיה גמישה. מתוך למידה המשכית והבנה של המציאות העסקית שילבנו בכנס מתודולוגיות מעולמות הייעוץ, ניהול החדשנות, השיווק, הנטוורקינג ועוד. אנחנו גאים בזכותנו לאפשר דלתא אמיתית, שתיתן ללקוחותינו החזר על השקעתם".

מתעניינים בפינטק? רוצים לשמוע עוד? הירשמו לכנס Fintech Junction של אנשים ומחשבים.

אירועים קרובים