תוכן שיווקי
לקראת אירוע Future of AI, ביום ג' הקרוב, באופן וירטואלי

כל החידושים ב-AI ובדאטה – בכנס הווירטואלי של אנשים ומחשבים

כנס Future of AI יעסוק בטכנולוגיות, במגמות ובהתפתחויות בתחומי הנתונים והבינה המלאכותית, וייערך בפעם הראשונה באופן וירטואלי ● בואו לקחת חלק באחד הכנסים המובילים בתחומו

26/07/2020 14:12
אחד מכנסי Future of AI הקודמים. צילום: תומר פולטין

מיטב המומחים ואנשי המקצוע מהארץ, וגם כמה מהעולם, צפויים להשתתף בכנס הבינה המלאכותית והביג דאטה Future of AI של אנשים ומחשבים, שייערך מחרתיים (ג') – לאור התקופה, באופן וירטואלי. אלה ישוחחו על ההתפתחויות האחרונות ועל הנושאים החמים בתחומים אלה.

Future of AI היה לאחד הכנסים המובילים בתחומו מאז התקיים בפעם הראשונה לפני שנתיים. הוא מאגד אליו חברות ואנשי מקצוע מהבולטים בעולמות הבינה המלאכותית והביג דאטה, שמשתפים בידע ובניסיון שלהם. בשני הכנסים הקודמים נכחו יותר מ-3,000 מובילי דעה ובכירים בחברות טכנולוגיה, סטארט-אפים, קרנות הון-סיכון וכדומה.

בין הדוברים הבולטים באירוע השנה ניתן למצוא את ג'ף נייגרד, EVP לביצועים, מוצרים, טכנולוגיה ואיכות בסיגייט טכנולוגיות (Seagate Technologies); זוהר לבקוביץ', מייסד שותף ומנכ"ל לייט (Light); עמית בנדוב, מייסד שותף ומנכ"ל Gong.io; אלכס סטמברג, מייסדת שותפה של סטורמלי (Stormly); יאיר אפרתי, מנהל המשרד של מחוז פיירפקס (Fairfax) בתל אביב; וד"ר גדי סולוטורבסקי, מייסד יוקרנדה (Yokaranda).

בכתבה זו נציג שלושה גופים בולטים בתחומים אלה, שהם גם נותני החסות של האירוע: פיירפקס, סיגייט ויוקרנדה.

פיירפקס

פיירפקס – או, בשמה המלא, Fairfax County EDA – מפעילה מרכז מוביל לעסקים, ממשלה וטכנולוגיה, שפועל ליד וושינגטון. מאז 2004 יש לרשות שלה לפיתוח כלכלי (FCEDA) משרד בתל אביב, שבאמצעותו היא משתפת פעולה עם חברות ישראליות ותומכת בהן בכניסה למחוז פיירפקס שבארצות הברית. בתאגיד מציינים שהקרבה לרשויות הממשל והביטחון מהווה יתרון בולט עבור חברות בעולמות הדאטה, אבטחת הסייבר והבינה המלאכותית. FCEDA נרגשת להציע את שירותיה לחברות שמחפשות להתרחב לשוק האמריקני.

סיגייט

בפברואר האחרון הושק בארץ מרכז החדשנות לייב לאבס של סיגייט, ספקית פתרונות דאטה ואחסון נתונים. לסיגייט יש יותר מ-40 אלף עובדים ברחבי העולם, עם שבעה מפעלים בארצות הברית, אירופה ואסיה. מרכז החדשנות הוקם על בסיס הרעיון ששיתוף פעולה מקדם חדשנות בצורה הטובה ביותר. מאז פתיחתו, פועל המרכז לפיתוח שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ ישראליות.

בחודש האחרון יזמו בלייב לאבס את תחרות הסטארט-אפים "חדשן השנה" (“Innovator of the Year”) בתחום הדאטה. התחרות פתוחה לסטארט-אפים שרותמים את הכוח והיכולות של הנתונים לפריצת גבולות החדשנות. למשל, חברות שפועלות בתחומי הביג דאטה, אבטחת והצפנת המידע והנתונים, ניתוח הנתונים בזמן אמת (Data in Motion), שירותי המידע, ניהול הדאטה וה-Data for good. אולם, למעשה, התחרות פתוחה לכולם, כי כל סטארט-אפ משתמש בדאטה.

יוקרנדה

הבינה המלאכותית מאפשרת פיתוח של דור חדש של יישומים עם יכולות שלא היו מוכרות עד כה, והופכת בהדרגה לאבן יסוד בעולם התוכנה. במקביל ליתרונות, קיימים גם סיכונים רבים, שמתעוררים כתוצאה מלימוד מוטעה והסקת מסקנות שגויה, שעלולים להביא לתוצאות הרסניות – כפי שאירע לחברות מובילות בתחום, שנאלצו להשבית יישומים מבוססי בינה מלאכותית.

יוקרנדה, שכאמור הוקמה על ידי ד"ר גדי סולוטורבסקי, מומחה בתחום הבינה המלאכותית, פותרת באופן ייחודי את האתגר של תעשיית התוכנה בהתמודדות עם חריגות מערכות AI מהתנהגות נורמלית. הייחוד של הפתרון טמון בקלות השילוב שלו במערכות תוכנה קיימות, כמו גם ביכולתו לנתח כמות אדירה של נתונים במשאבים מוגבלים ולהציף תובנות בעלות משמעויות אופרטיביות.

כנסי Future of AI הקודמים. צילום: תומר פולטין

כנסי Future of AI הקודמים. צילום: תומר פולטין

בן פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי באנשים ומחשבים ויוזם הכנס, אמר כי "אנחנו נרגשים להשיק את הגרסה הווירטואלית של Future of AI – כנס בינלאומי, שהפך בתוך שנתיים למוביל בתחומו. אנחנו שמחים לראות שגם בתקופה קשה זו, החברות הגדולות והמשקיעים בקהילה הצומחת שלנו ממשיכים להביע עניין רב בסטארט-אפים, טכנולוגיה ופתרונות ישראליים בתחומי הבינה המלאכותית והדאטה".

"אני מזמין את הקוראים להירשם לכנס (ללא עלות), וליהנות משלוש שעות של תוכן איכותי, שיציג מגוון פתרונות טכנולוגיים חדשניים לתעשיות שונות – החל מתעשיות הייצור והשירותים הפיננסיים ועד לקמעונאות, קניין רוחני וטרנספורמציה דיגיטלית. המהדורה הקרובה תיערך בראשונה על גבי פלטפורמה מתקדמת, שתאפשר למאות הצופים מהארץ והעולם לשוחח ביניהם בצ'ט ובווידיאו, וכן לבקר בביתני נותני החסות, שיציגו את פתרונותיהם לתחומי הבינה המלאכותית והדאטה", ציין פלד.

אסף לביא, דירקטור פיתוח עסקי באנשים ומחשבים, אמר כי "Future of AI מהווה כור היתוך טכנולוגי ופלטפורמה שמטרתה ליצור סינרגיה בתחום הבינה המלאכותית בין תאגידים בינלאומיים, חברות SMB וסטארט-אפים משבשי שוק. בכנסים הקודמים מיצבנו את עצמנו כבית לעושי החדשנות המובילים מרחבי העולם. הזכות שלנו לתמוך בלקוחותינו גם בימים מאתגרים אלה הביאה אותנו להקים את Future of AI הווירטואלי. הפעלנו מאמצים אדירים לייצר אסטרטגיה נכונה בכדי לתמוך בלקוחותינו ובצרכים שלהם ובמקביל, פיתחנו מניפת שירותים חדשה ותמחירים, שמטרתם לאפשר גם לאלה שחווים קשיים להצטרף אלינו. בימים הקרובים נשלב ידיים עם פורצי גבולות ומובילי תחומים כדי לאפשר חדשנות לרחבי העולם, ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו, ל-Future of AI Virtual Event 2020".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים