תוכן שיווקי
לקראת וובינר של NessPRO ו-Snow Software, ביום ג' הקרוב, ה-9 ביוני

רוצה לחסוך בהוצאות השוטפות?

ביום ג' הקרוב, ה-9 ביוני, בשעה 11:00 תערוך NessPRO, בשיתוף Snow Software, וובינר על חיסכון בעלויות בתחום ה-IT, לאור ההתייעלות הנדרשת בתקופת מגפת הקורונה

04/06/2020 13:51
צילום אילוסטרציה: BigStock

נספרו (NessPRO), קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תערוך ביום ג' הקרוב, ה-9 ביוני, בין 11:00 ל-12:00 וובינר על חיסכון בעלויות בתחום ה-IT, לאור ההתייעלות הנדרשת בתקופת מגפת הקורונה. הוובינר יתקיים בשיתוף סנואו סופטוור (Snow Software), המיוצגת בישראל על ידי נספרו. המרצים בוובינר יהיו גילי חזני, מנהל מוצרי הטכנולוגיה הפיננסית בנספרו, ורמזי דוקאלי, יועץ פתרונות בכיר בסנואו סופטוור לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

סנואו סופטוור מתמחה בניהול נכסי התוכנה בארגון, ובפתרונות לשימוש אופטימלי ברישוי תוכנה ותשלום אופטימלי עבור הרישיונות. יש לא מעט לקוחות בישראל, בכל מגזרי המשק, שמשתמשים בפתרונות של החברה.

סנואו סופטוור

סנואו סופטוור

"משבר הקורונה הפתאומי הביא לשינוי אדיר בעבודתם של חברות וארגונים, כגון עבודה מרחוק", אמר חזני. "לארגונים רבים יש תשתית IT טובה המאפשרת עבודה מרחוק, והאימוץ המהיר של אפליקציות ענן ותוכנה כשירות (SaaS) מסייע אף הוא לכך. אולם, הפתאומיות שבה התרחש המשבר וההיערכות המהירה שנדרשה דומות לקפיצת ראש למצב חדש בכל הקשור לשימוש ב-IT".

"מהצד השני, מגפת הקורונה גרמה למשבר כלכלי, וכתוצאה מכך יש צורך בצעדי התייעלות בתחום ניהול נכסי ה-IT, תוך הימנעות מהחלטות פזיזות וקיצוניות – הן כדי לאפשר המשכיות עסקית והן כדי להמשיך ולפעול לצמיחה במגבלות הקיימות", הוסיף. "ארגונים נדרשים לעשות הרבה יותר בפחות משאבים. כתוצאה מכך, קיימת חשיבות קריטית לניהול נכון ואופטימיזציה של משאבי התוכנה – דבר המהווה עזרה אדירה לעסק, הן כדי לייעל את ההשקעות בטכנולוגיה, הן כדי להבטיח יציבות פיננסית בטווח הארוך והן כדי לשחרר את התקציבים הקריטיים להמשכיות עסקית ולצמיחה".

חזני ציין כי בכל הקשור לנכסי התוכנה, בתקופה הנוכחית על הארגון לזהות הוצאות שאינן הכרחיות לתפעול וניתן להסירן, הוצאות שנדרשות לתפעול ויש לבחון כיצד לצמצמן למינימום, והוצאות לצורך צמיחה שאותן יש לשמר.

נספרו

נספרו

כך תצמצמו הוצאות הקשורות לנכסי התוכנה שלכם

הוובינר יעסוק, בין השאר, באופטימיזציה של ניהול נכסי התוכנה ובחיסכון שניתן להשיג בתחום זה. "בארגונים רבים, תמונת המצב הארגונית של נכסי התוכנה לוקה בחסר", אמר חזני. "הסכמי הרישוי מגוונים ומורכבים, ומתעדכנים תדיר כדי לעמוד בקצב שינוי הטכנולוגיה. במקרים לא מעטים הניהול מבוזר ואין יכולת לבצע רכישה מרוכזת – דבר המייקר את העלויות".

המערכת של סנואו סופטוור, שתוצג באירוע, מזהה את כל מערכות החומרה והתוכנה הקיימות בארגון – כולל ענן, דטה סנטרים, שרתים וירטואליים, מוצרי חברות שונות ותוכנות מפיתוח עצמי. כמו כן, היא מזהה את גרסאות התוכנה עד לרמת העדכון הבודד. כמו כן, המערכת מזהה אוטומטית את נכסי התוכנה שעומדים בתנאי הרישיון ואת אלה שלא, ונכסים עם רישוי יתר. בנוסף, היא מציגה את חישוב העלויות של רישיונות לא מנוצלים.

הפלטפורמה מאפשרת ניהול חוזים והסכמים מכל סוג, באופן ידידותי ביותר, וטעינת חוזים מקבצי CVS או העלאה ידנית. עוד היא מאפשרת להגדיר בעלות על חוזים, מציינת מרכזי עלות, ועוקבת אחר נכסי התוכנה והחומרה בהתאם לחוזים ספציפיים, תוך יצירת מאגר אחד מרכזי עבור כל הרישיונות והחוזים. יכולות נוספות שלה הן אוטומציה של תהליך הקצאת/הסרת הרישוי, מתן/החזרת מחשב וציוד נוסף, הקצאת משאבים והסרתם מהענן, אוטומציה של ניהול מנויי הענן או סוג הרישוי הנדרש, והפסקת שימוש במשאבים ענניים בימים ללא עבודה, כגון שבתות.

"שימוש אופטימלי במשאבי ה-IT, תוך הבנת נתוני השימוש ואספקת תובנות לדרג הניהולי, מבטיחים פעילות עסקית מיטבית, הסתגלות מהירה לאתגרים שמציב משבר הקורונה בפני הארגון וקבלת החלטות אסטרטגיות מושכלות, להמשך הפעילות והצמיחה", סיכם חזני.

להרשמה לוובינר לחצו כאן.

אירועים קרובים