"ארגונים בינוניים וקטנים נדרשים ליותר פעילות דיגיטלית"
כתב: הילל יוסף.
"ארגונים נדרשים לעשות שני דברים במקביל: גם לחזור לשגרה וגם להשתנות ולהסתגל למצב החדש, ל-'נורמלי החדש', שכולל עבודה מהבית ומרחוק, תקשורת עם צרכנים מרחוק, אוטומציה של תהליכים ועוד. פתרונות ליישום דיגיטל הם המענה ועל הארגון להגיע למצב שבו יש לו תשתית דיגיטלית שמשרתת אותו ואת לקוחותיו", כך אמר אלון שושני, מנהל שותפים עסקיים בחטיבת התוכנה של יבמ (IBM) ישראל.
שושני דיבר לקראת הכנס הווירטואלי שייערך מחר (ד'), ה-13 במאי, תחת הכותרת "IBM 5 Tools to keep continuity in the digital business" ("חמישה כלים של יבמ לשמירת ההמשכיות בעסק הדיגיטלי"), בהפקת אנשים ומחשבים.
לדבריו, "יבמ פעילה מאוד בסיוע לגופים שונים במאבק בנגיף. כך, בחודש מרץ, הממשל האמריקני ויבמ הקימו שותפות, שמעניקה לחוקרי קורונה מרחבי העולם גישה למחשבי העל החזקים בעולם, במטרה לסייע במחקר סביב המלחמה בנגיף. לרשות החוקרים הועמדה עוצמת מחשוב של יותר מ-424 פטה-פלופס, עם 3.8 מיליון ליבות ולמעלה מ-34 אלף יחידות עיבוד גרפיות".
"מתוך החזון הזה, נולד הצורך להציע פתרונות גם לארגונים ולעסקים בינוניים וקטנים, בהיבטי התשתיות הטכנולוגיות והאפליקציות", הוסיף שושני. "מתוך היצע בן מאות רבות של שירותים ומוצרים, בכנס נציג חמישה פתרונות בתחומים נקודתיים התומכים בארגונים בינוניים וקטנים, שמסייעים לממש את היעד הזה בפשטות, קלות ולאחר הטמעה מהירה. את הפתרונות הללו הם יכולים להטמיע בעצמם, בסיוע מרחוק של אנשי יבמ והשותפים העסקיים שלה. ההיצע מתאפשר ברישוי מסורתי, בענן ציבורי או כתוכנה כשירות (SaaS)".
הפתרונות של יבמ בתחום
הוא תיאר את המוצרים: "המוצר הראשון, TM1 Planning Analytics, נועד לסייע לסמנכ"לי הכספים בעסקים לנהל ולתכנן את תזרים המזומנים שלהם ולשנות בהתאם, אם נדרש, את פעילות הארגון – למשל, בחברות שליחויות, רשתות של חנויות ואפילו סטארט-אפים. המוצר השני, IBM CPLEX Optimization, מכיל מנוע אופטימזציה, שמסוגל להתמודד עם שאלות מפתח בארגון, למשל 'מהו המסלול הקצר ביותר עבור שליח?' או 'כיצד לעשות התאמה מיטבית למשמרות של מלצרים, נהגי משאיות או רופאים?'. על ידי כך הוא מביא לייעול התהליך העסקי".
"הפתרון השלישי", לדברי שושני, "הוא צ'ט בוט, שמגיע כשירות בענן או ברישוי מסורתי. הוא נותן מענה לעולם השירות והמגע עם הלקוח. מעבר לחוכמה ולשפות השונות שהוא 'יודע', הצ'ט בוט של יבמ משלב בינה מלאכותית מבוססת ווטסון, עם יכולות חיפוש חזקות. כך, ניתן לתייק את השיחה, או לשלוף את כל השיחות בנושא ספציפי".
עוד הוא ציין כי "המוצר הרביעי שיוצג בכנס הוא לטובת העברת מידע בדיגיטל. IBM Aspera הוא כלי שמעביר קבצים ותמונות מכל מקום לכל מקום, עם יכולת לשינוע הנתונים בקווי תקשורת שאינם חזקים, במצבים שבהם לא ניתן תמיד לסמוך על קווי התקשורת. הכלי יודע להשתמש בצורה חכמה בהליך הזרמת המידע בכל נפח נתונים, כולל וידיאו ותמונות".
"הכלי החמישי מאפשר שידור והעלאה של תכני וידיאו, מצגות ותמונות באיכות HD לפלטפורמה הדיגיטלית שלנו, Video Streaming Platform, שהיא חלק מווטסון מדיה", הוסיף. "הכנס הבינלאומי שלנו הופעל על הפלטפורמה, עם כ-100 אלף צופים. גם הכנס מחר ירוץ עליה. זהו כלי ללקוחות וארגונים הנדרשים לאבטחת מידע, שרידות ועבודה בהיקף משתמשים גדול, תוך רצון לשמור על איכות גבוהה ולתת ללקוחות כלי עבודה פנים ארגוני מאובטח. מדובר במוצר ענני ופשוט להטמעה".
לסיכום אמר שושני ש-"המטרה היא להעניק לארגונים פתרונות פשוטים, קלים, מהירים להטמעה ובמחירים אטרקטיביים, על מנת לאפשר להם חזרה לשגרה במהירות האפשרית".
להרשמה לאירוע לחצו כאן.