"היעד: פשטות הגישה לרשתות הארגוניות"
כתב: הילל יוסף.
"נכון לעכשיו, השיחות העיקריות שיש לי עם לקוחות ארגוניים מתרכזות בפשטות הגישה שלהם לרשתות הארגוניות. ארגונים מתמקדים בדרך כלל במינוף הרשת כמרכיב מרכזי בפעילותם העסקית: דבר זה יכול לעזור להניע הזדמנויות עסקיות חדשות, לזכות בלקוחות חדשים, לשפר את חוויית המשתמש ולהביא ליעילות", כך אמר ג'יימס מורגן, סגן נשיא ג'וניפר למכירות לארגוני אנטרפרייז לאזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה).
מורגן התראיין לאנשים ומחשבים לקראת Juniper Summit Israel. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 18 מרץ, באולם האירועים לאגו בראשון לציון.
לדברי מורגן, "מינוף הרשת כמרכיב מרכזי בפעילותם העסקית של ארגונים, קשור לכמה מגמות, ביניהן עבודה בסביבה מרובת עננים, אבטחת מידע והגנת הסייבר ויכולות על בסיס 'מוגדר תוכנה, SDX. המגמה המרגשת מכולן, היא מה שאנו מכנים 'הארגון המונע על ידי בינה מלאכותית'. כל אלו קשורים למינוף של כלים, ממשקים ונתונים ברחבי הרשת – מהדטה סנטר והעננים הציבוריים – אל הקמפוס, הסניף ורשתות ה-WAN שנמצאים ביניהם. זאת כדי להפחית את ההסתמכות על פעילות ידנית ולייעל את הבינה של הרשת עצמה".
האתגרים של מנהל הרשתות, אמר מורגן, "הם כמעט בלתי אפשריים: עליו ללהטט בין הדחף של הארגון ללכת לכיוון טרנספורמציה דיגיטלית לטובת ההיבט העסקי, לתעדף את המשימות, ולעשות זאת עם משאבים מוגבלים בהיבטי כוח אדם, כסף ומיומנויות. בנוסף, יש לו מגוון עצום של פתרונות מתחרים, שהם לעיתים בלתי תואמים – ומגיעים מספקים שונים, שחלקם עשויים לנעול אותו בעתיד. נוסף על כך, ישנו הסיכון המתמיד למתקפות סייבר והצורך לעמוד ברגולציות דינמיות בנושא הגנת נתונים. זה לא נשמע פשוט במיוחד, נכון? זו הסיבה שאנחנו כל כך נלהבים מהגישה שלנו, של ארגונים המונעים על ידי בינה מלאכותית".
"ג'וניפר יכולה לעזור במענה לאתגרים הללו", אמר מורגן, "הדרך לחשוב על התגברות על כל האתגרים היא להביא לפשטות תפעולית, כדי להיות מוכן לנקוט גישה חדשה עבור הרשתות הארגוניות. בסופו של דבר, מדובר בשינוי של תשתית הרשת: בהפיכתה מתגובתית ותלויה בהתערבות אנושית – לבעלת יכולת חיזוי, פרואקטיבית ובעלת ניהול עצמי".
"אנו מאמינים", ציין מורגן, "הבינה המלאכותית היא מה שתקדם את הארגון בדרכו קדימה, אך כמו בכל ההתפתחויות, זה חייב להיות מסע. ג'וניפר עובדת עם לקוחותיה כדי לבנות מסגרת הגירה בת חמישה שלבים, תוך התחשבות באנשים, תהליכים וטכנולוגיה. לקוחות ארגוניים מסוגלים לגשת לכך בקצב שלהם, ולעשות זאת בשלבים הגיוניים, מה שהופך את המשימה להרבה פחות מרתיעה".
"הייחודיות של ג'וניפר, בהשוואה לשחקניות האחרות בשוק", סיכם מורגן, "היא המיקוד שלנו בפשטות וחדשנות, יחד עם האתוס שלנו, של פתיחות ויכולת פעולה הדדית. הפילוסופיה של ג'וניפר סביב תחומים אלה קיימת מאז הקמת החברה לפני יותר משני עשורים, אך היא עדיין רלוונטית כל כך לאתגרים ולשאיפות של הלקוחות הארגוניים שלנו כיום. כל מי שישתתף באירוע שלנו ב-18 במרץ יוכל לפתח את הרשת שלו ולהפוך אותה לפלטפורמה חכמה, בעלת יכולות חיזוי ומי שגורמת לעסק להיות זריז וגמיש יותר".