תוכן שיווקי
לקראת אירוע NEXT on Tour Tel Aviv, יום ג' 4 בפברואר 2020, מרכז כנסים אווניו, קריית שדה התעופה

נוטניקס מציגה: שורה של הכרזות וחידושים בכנס הקרוב

30/01/2020 15:35
חיים מלמד, מנהל הנדסת מערכות בכיר, נוטניקס ישראל. צילום: יח"צ

לקראת אירוע NEXT on Tour Tel Aviv, שיתקיים בשבוע הבא, נפגשנו לשיחה עם חיים מלמד, מנהל ההנדסה בנוטניקס ישראל.

חיים, מה מבדל כיום את פתרונות נוטניקס מפתרונות מתחרים?
"נוטניקס היא המובילה העולמית בתחום פתרונות ענן ארגוני בארכיטקטורת Hyper-Converged. אחד היתרונות המאפיינים ביותר את נוטניקס הוא הפשטות. נוטניקס חרטה על דגלה ליצור עבור לקוחותיה מקסימום פשטות. פשטות זו באה לידי ביטוי בארכיטקטורה פשוטה של מרכז המידע ממודל של שלוש שכבות, אשר כולל שרתים, רשת אחסון ומוצרי אחסון מרכזיים, לפתרון אחוד מבוסס על שרתים בלבד. בנוסף, הפשטות מתאפיינת בניהול תשתית בגישה של "One Click" – ההתקנה, השדרוג, והתחזוקה של מערכות נוטניקס מתבצעות ממערכת מרכזית אחת בצורה קלה יותר לאין ערוך ממתחרותיה. ולבסוף, תהליך היציאה לענן הציבורי הוא קל ופשוט מאוד, בזכות פתרונות שמאפשרים יצירת ענן היברידי אמיתי, בצורה נוחה וקלה יותר מהמתחרים".

מה צפוי לנו מנוטניקס בשנת 2020 בהיבט של הכרזות וחידושים?
"כחברת תוכנה, נוטניקס לא מפסיקה לחדש, בקצב שאינו בר השוואה לחברות אחרות בשוק. כחברה ציבורית, איננו יכולים לפרט אילו הכרזות צפויות בעתיד, אך ניתן לצפות שנוטניקס תמשיך להשקיע בתחומי עיסוקה עד כה".

מהן ההכרזות והחידושים הטכנולוגיים המרכזיים שתציגו בכנס?
"הכנס יביא אל הקהל הישראלי את ההכרזות והעדכונים של נוטניקס מכנס Next העולמי, וביניהם: הכרזה על Xi Clusters – פתרון המאפשר הקמה של תשתית נוטניקס המתארחת על שרתי Bare Metal של AWS; הרחבה של יכולות Xi Frame – פתרון לניהול דינמי מודרני של סביבת VDI ואפליקציות Windows, שכעת יכולים לרוץ גם בעננים ציבוריים וגם על תשתית פרטית מבוססת AHV; הרחבה של יכולות Xi Leap – פתרון ה-DR לענן של נוטניקס, שכעת מרחיב את יכולותיו ואזורי הכיסוי שלו; והרחבה של יכולות Xi IoT – פתרון לפיתוח אפלקציות האינטרנט של הדברים בענן ובקצוות הרשת".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים