תוכן שיווקי
לקראת אירוע VForum של VMware, שיתקיים במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ב-9 בדצמבר

"האתגר: לפעול בצורה אמינה בסביבה מרובת עננים"

04/12/2019 18:31
אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"המעבר לענן הוא עובדה קיימת. האתגר כיום הוא לפעול בצורה יעילה ואמינה בסביבה רב מערכתית ומרובת עננים. לכן, החזון שלנו מבוסס על ארכיטקטורת תוכנה, המאפשרת לכל אפליקציה לרוץ על כל ענן – בכל מכשיר", כך אמר אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל.

שקד התראיין לקראת VMware vFORUM 2019. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', ה-9 בדצמבר, במרכז האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה.

לדבריו, "העובדה שארגונים הולכים לענן כבר אינה חידוש. מחקרים מצביעים על כך שמרבית הארגונים הולכים, או ילכו, ליותר מענן אחד, לצד חלק מהפעילות, שיישאר בחצר הבית. על ספקיות ה-IT להיערך למצב בו הארגונים יפעלו בסביבה מרובת עננים, עם יכולת לעבוד בענן היברידי – כי זו תהיה הדרך הנפוצה".

הוא אמר כי "מזה עשור אנחנו מובילים את השינויים במערכי ה-IT הארגוניים. התחלנו עם וירטואליזציה לשרתים, משם עברנו לאחסון ולרישות. סיפקנו לענן הפרטי בדטה סנטר נראות ואבטחת מידע. לאחר מכן מימשנו את תפיסת הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) עם מיכון וניהול. כיום כבר 70% מהארגונים מנצלים את ה-SDDC באופן מלא".

שקד ציין כי "92% מהלקוחות רוצים להרחיב את הפעילות לענן הציבורי, לטובת פעילות בענן ההיברידי – יכולת להגר לענן ולפתח עליו אפליקציות, בלי לוותר על השקעות העבר בדטה סנטר. הם רוצים ספק שירות שיעניק אותן רמות של הלימה לרגולציות ואבטחת מידע שקיימות בענן הפרטי. עם VMware על גבי AWS אנחנו מעניקים להם יכולות לפעול בענן היברידי בסביבה מרובת עננים".

"אנחנו מלווים את הלקוחות הארגוניים במסע היקר והמורכב שלהם, לכל אורכו. את המנמ"ר לא מעניין הענן, או איזה ענן – אלא האפליקציות, והתאמתן לעבודה בעולם החדש. המטרה היא שריבוי העומסים לא יפגע בביצועים", הוסיף.

אבטחה עם הפתרון של קארבון בלאק

היבט נוסף שציין שקד מתייחס לעולם אבטחת המידע. "באחרונה", אמר, "VMware רכשה את קארבון בלאק, שפועלת בעולם אבטחת הענן, תמורת 2.1 מיליארד דולר. קארבון בלאק עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות אבטחה לנקודות קצה לארגונים. הפתרונות שלה מאפשרים לארגונים לחזות, למנוע, לזהות ולהגיב למתקפות סייבר. המערכת שלה מבוססת על טכנולוגיית Streaming Prevention. היא מציעה איתור, מניעה ותגובה לאירועי סייבר מהדור החדש – כופרות, נוזקות ומתקפות שלא באות עם נוזקות, תוך תחקור מעמיק של האירוע".

"לקארבון בלאק יש יותר מ-3,000 לקוחות ארגוניים והפתרון שלה מגן על יותר מ-10 מיליון תחנות קצה", הוסיף. "מרבית הלקוחות משתמשים במוצר כתחליף לאנטי וירוס, כדי לנעול מערכות קריטיות, לאתר איומים ולהגן על נקודות הקצה מפני מתקפות סייבר מתקדמות מבפנים ומבחוץ".

שקד ציין ש-"בעקבות הרכישה קמה יחידת אבטחת מידע ב-VMware, בראשות פטריק מורלי, מנכ"ל ונשיא קארבון בלאק. הרכישה נועדה לחזק את הצורך באבטחת מידע על האפליקציות ולנתח את עומסי העבודה שלהן – מהצד של השרת. כתוצאה מהרכישה, רמת אבטחת המידע ש-VMware מספקת תגדל ותכלול פלטפורמת אבטחה לענן, עם יכולות טלמטריה והבנה רשתית. הרכישה נועדה לענות לאתגר לפיו לא מספיק רק להגן בין העננים, אלא יש לפעול על מנת לאבטח את הסביבה מרובת העננים, כולל הדטה סנטר, ענן אחד, ענן שני, התווך ביניהם ונקודות הקצה, עם מענה אבטחתי כולל לכל השכבות השונות".

"המסר השלישי והאחרון", לדברי שקד, "הוא בעולם הפיתוח: קוברנטיס צמחה והייתה לתשתית מחשוב שיכולה לשרת את מערכי המחשוב בארגונים בכל מקום וזמן. היא יכולה להדק את הקשר בין אנשי הפיתוח לאנשי תפעול ה-IT, כי היא מחברת בין העולמות הללו. ההיצע שלנו לתחום הוא Tanzu, הכולל מוצר ושירותים עבור ארגונים שרוצים לבנות תוכנה לקוברנטיס. זוהי דרך נוספת לחדשנות בעולם הקונטיינרים ועם החבילה הזו נבנה, נריץ וננהל אפליקציות ביעילות ובקלות רבה יותר".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים