תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Israel Forum, ב-16 בדצמבר באווניו, קריית שדה התעופה

רד-האט ומטריקס – 16 שנים של שיתוף פעולה

03/12/2019 16:15
חואן רובר, מנהל אגף הדטה והקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: הדר צדקה חזן

לקראת פורום רד-האט, שייערך ב-16 בדצמבר במרכז האירועים אווניו שבקריית שדה התעופה, חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד פתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נציגתה של רד-האט בישראל, מסביר בראיון עמו על שיתוף הפעולה ארוך השנים בין החברות.

מה הסינרגיה בין מטריקס לרד-האט?
"חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס היא הנציגות של רד-האט בישראל מ-2003. אנחנו שותפים בכירים של החברה, כאשר באחרונה זכינו באות השותף המצטיין באזור ל-2019. אנחנו אחראים על העמקת השימוש במוצרי רד-האט, המהווים פלטפורמות ליבה במאות ארגוני אנטרפרייז בישראל. כשותף Premier אנחנו מספקים ייעוץ, הטמעה וליווי לאורך זמן עבור משתמשי פתרונות רד-האט. תחומי ההתמחות שלנו הנם רחבים וכוללים את מערכת ההפעלה Red Hat Enterprise Linux, פלטפורמת JBoss על כלל מוצרי הסוויטה, פלטפורמות ניהול ואוטומציה ועוד.

שילוב בין כל הפתרונות, לרבות מספר מוצרי צד ג' שצירפנו לפורטפוליו שלנו, יוצרים על תשתית OpenShift פתרונות DevOps מקיפים, שמצעידים ארגונים רבים לטרנספורמציה דיגיטלית הלכה למעשה".

מה הייתה אבן הדרך המשמעותית ביותר בשיתוף הפעולה ביניכם?
"למעשה, היו שתי אבני דרך מכוננות בתקופת שיתוף הפעולה בינינו לבין רד-האט: הראשונה נרשמה ב-2003, כאשר מטריקס ורד-האט עוד היו חברות אולי פחות מוכרות בישראל. בשנה זו נוצרה אמונה הדדית בין החברות כי בשוק הישראלי קיים פוטנציאל ענק שחייבים לממש. מתוקף היותה של מטריקס גוף ה-IT הגדול בישראל, הוחלט על שיתוף הפעולה, שמאז קצר לא מעט פירות עסיסיים ומוצלחים.

אבן דרך נוספת התרחשה ב-2013. לאחר שכבר היו בישראל כ-700 לקוחות פתחה רד-האט בראשונה משרד בישראל – ברעננה, דבר שעורר אצלנו, במטריקס, תקוות גדולות להעמקת שיתוף הפעולה בין החברות, שיוביל, בשילוב כוחות, להמשך העמקת השימוש במוצרי רד-האט במערכות הליבה של ארגונים רבים.

מטריקס ממשיכה מאז ועד היום ליצור שיתוף פעולה פורה ומוצלח עם הנציגות של רד-האט בישראל. הסינרגיה האיכותית שקיימת בין רד-האט, חלוצת הקוד הפתוח העולמית, לבין מטריקס, כאמור – חברת ה-IT הגדולה בישראל, מביאה לשוק הישראלי יתרונות בולטים והצלחות רבות לאורך השנים".

מהו סיפור ההצלחה הזכור לך ביותר?
"לפני כשלוש שנים עשינו מהפך. הבנו, ביחד עם רד-האט, שאנחנו הופכים מחברה שמספקת שירותי תשתית לחברה שמספקת פתרונות מודרניזציה. תובנה זאת אינה קלה לעיכול. מדובר בשינוי קונספטואלי שדורש השקעת משאבים רבים למימושו. בעקבות כך ביצענו פעולות התאמה פנימיות בתוך מטריקס, שהביאו אותנו ליישם פרויקטי DevOps מבוססי רד-האט, שהוקמו על ידינו ושאותם אנחנו מלווים כל העת. מבחינתנו זה דבר מהפכני. כלומר, ראינו את הנולד, התארגנו בזמן וידענו לספק מענה למה שהשוק מחפש. השכלנו לשלב פתרונות שונים על מנת לתת ללקוחות פתרונות DevOps ומודרניזציה רחבים – Ansible, JBoss, Aqua, Nexus, גנ'קין ועוד".

מה היתרון שיש לשיתוף הפעולה שלכם על פני המתחרים בשוק?
"מטריקס ורד-האט מציגות שיתוף פעולה חזק ויציב לאורך 16 שנים, שזה נתון חסר תקדים. היינו הראשונים לזהות את הפוטנציאל של רד-האט, ובעקבות הניסיון שצברנו אנחנו כיום הגוף שמסוגל לתת את השירות הטוב ביותר עבור סל המוצרים של החברה. נוסף על כך, במסגרת שיתוף הפעולה אנחנו משקיעים כל העת בחדשנות ובלמידה, על מנת להישאר מעודכנים ולספק את השירות הטוב ביותר. אחד היתרונות המהותיים בעבודה מול גוף כמו מטריקס הוא הידע הרחב שהחברה מביאה ממגוון תחומי הפעילות שלה בכל החטיבות וחברות הבת, שמונות יותר מ-10,000 עובדים. כל אלה מהווים גב משמעותי, שדוחף ומקדם את פתרונות רד-האט בישראל".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים