שיתוף הפעולה בין אינפינידט ל-VMware מאפשר לעסקים רמה חדשה של זמינות
עידן המידע המודרני והיכולת לגשת אליו מכל מקום ובכל זמן הציבו סטנדרט חדש של זמינות. כיום, לקוחות מצפים ממותגים לספק למכשיר שבכף ידם מידע אמין ומהיר ללא עיכובים, ולא – הם פשוט יגלשו מהם והלאה, לעבר מותגים מתחרים. מחקר שערכה באחרונה גוגל הראה כי יותר ממחצית המשתמשים ינטשו אתר אינטרנט שלא עולה בתוך שלוש (!) שניות. המודעות לנושא בהחלט קיימת בקרב בעלי תפקידים בשדרת ההנהלה הארגונית בעסקים רבים, אך ישנם לא מעט אתגרים טכנולוגיים ותפעוליים שמתמודדים אתם במהלך היום יום, בדרך לזמינות המיוחלת.
שיתוף פעולה ייחודי בין אינפינידט ל-VMware מאפשר, בפעם הראשונה, זמינות ברמה חדשה, העומדת בקצב הזמן ומספקת למותגים יתרון תחרותי משמעותי בשוק בו הם פועלים.
שוחחנו עם עידו דובובי, דירקטור בקבוצת המוצר באינפינידט, ועם ערן בראון, סמנכ"ל טכנולוגיות לאזור EMEA בחברה, על מנת ללמוד על הטכנולוגיה מאחורי שיתוף הפעולה וכיצד היא יכולה לפתור את אתגרי זמינות המידע ללקוח.
שילוב של כלים אסטרטגיים
אחד הכלים האסטרטגיים שמאפשרים להגיע לרמת זמינות מרבית הוא vMSC (ר"ת VMware Metro Stretched Cluster), שעמו יכולות אפליקציות לרוץ בו זמנית בשני אתרים, בתנאי שתשתיות האחסון מאפשרות גישה בו זמנית למידע בשני האתרים. ארגונים רבים מנצלים את vMSC ומגלים בדרך כי עלויות האחסון שלהם הופכות לכבדות יותר עקב הדרישות התשתיתיות: חלק מהספקים דורשים Gateway ייעודי לתמיכה ביכולת, שדורש כלי ניהול שונים, רישוי נפרד ומיקום פיזי בדטה סנטר, וחלק מהספקים דורשים קווי Dark Fiber יקרים (עבור Fibre Channel), שמעמיסים עלויות נוספות על הלקוחות.
"לקוחות מתמודדים עם דרישות סותרות", אמר בראון. "מצד אחד, קיימים שירותים קריטיים שדורשים vMSC, אבל ייעול עלויות דורש למזער את השימוש בתשתיות יקרות לאפליקציות קריטיות בלבד, כך שנוצרות שתי רמות של שירות. מהצד השני, דורשים מארגון ה-IT לעבור לאוטומציה, וריבוי המוצרים מקשה על התהליך – לכל רמת שירות יש צורך באוטומציה שונה".
"השילוב של יכולות ה-vMSC (בשכבת ה-Compute) עם ה-Always On Cluster של אינפינידט מאפשר בראשונה ללקוחות לנהל פתרון אחסון יחיד, ללא צורך ב-Gateway, ברישוי נפרד ובכלי ניהול נפרדים," הסביר דובובי. "זאת, מאחר שהפתרון משולב בתוך מערכת האחסון ואינו מצריך רישוי כלל – הוא חלק מרישוי 'הכל כלול' המונהג בכל המערכות של החברה. בנוסף, הפתרון משתמש בתקשורת IP בין האתרים, כך שגם עלויות התפעול שלו נמוכות משמעותית, ובצורה זאת מעודדת אינפינידט את הארגונים להגן על יותר אפליקציות קריטיות ולשפר את הזמינות ללקוחות שלהם".
כיצד מתמודדים עם השפעה על ביצועים?
אתגר נוסף שבו נתקלים לקוחות המעוניינים להשתמש ב-vMSC הוא ההשפעה על ביצועי הסביבה, שנגרמת מהצורך לתקשר בין אתרים ולרשום את המידע בשתי מערכות שונות. כדי להקל על הבעיה הראשונה (משלוח מידע בין האתרים מרוחקים), אינפינידט שולחת את המידע רק פעם אחת, בניגוד לפתרונות מבוססי Fibre Channel , בהם יש צורך במשלוח של שתי הודעות שונות. מאחר שאלה הודעות הנשלחות על גבי קווי תקשורת למרחקים ארוכים (Long Haul), ההשפעה על הביצועים בפתרונות מסורתיים היא משמעותית.
דובובי הסביר: "לקוחות שמעוניינים לעבוד עם vMSC מחפשים קודם כל להקטין את ההשפעה על משתמשי הקצה ולייעל תהליכי ניהול. את הראשונה הם מודדים בביצועים ואת השני – בקושי לנהל את הפתרון. פתרון InfiniBox עונה על שתי הדרישות".
בראון הוסיף: "כדי לפתור את הבעיה השנייה, כתיבת המידע בשתי מערכות שונות, שיפרה אינפינידט את תהליך זרימת המידע, כך שהוספת עוד מערכת מעלה את זמן התגובה ב-63% בלבד במקום ב-100% ויותר בפתרונות מסורתיים. מדובר בזמן תגובה כולל של מתחת ל-0.4 מילי-שניות. כך מאפשרת אינפינידט הגנה גם על אפליקציות רגישות לזמן תגובה כמו בסיסי נתונים".
השילוב של פתרון ה-Always On לתוך מערך האחסון מאפשר גם ייעול של תהליכי אוטומציה בענן הפרטי – הוא מאפשר לאנשי התשתיות לעבוד מול אותו API / SDK עבור מידע שמוגן ב-Always On וגם עבור מידע שמוגן בשיטות אחרות (Async / Sync replication), ולכן מאיץ תהליכי אוטומציה.
"מאחר שמערכי האחסון של אינפינידט מאפשרים איחוד תשתיות SAN ו-NAS, מדובר בעצם בנקודת ניהול יחידה, שמאפשרת לארגון אימוץ של אוטומציה מהירה יותר ופשוטה יותר לניהול. כך, ארגון ה-IT יכול לתמוך טוב יותר בפרויקטים של החטיבות העסקיות", סיכם דובובי."עם השילוב בין הפתרונות של vSMC של VMware ו-Always On של אינפינידט, ארגונים מגיעים לרמת הזמינות הדרושה להם, בלי העלויות והסיבוכיות הנוספת שמציעים פתרונות מסורתיים".
להרשמה לאירוע לחצו כאן.