תוכן שיווקי
לקראת אירוע VForum של VMware, שיתקיים במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה ב-9 בדצמבר

VMware מכריזה על פתרונות אבטחה חדשים

24/11/2019 16:40
מפטרת. VMware

VMware הכריזה בכנס VMworld Europe 2019, שנערך באחרונה, על פתרונות אבטחה חדשים, המקדמים את חזון החברה, שממוקד באבטחה פנימית, שהופכת אותה לאוטומטית יותר, פעילה יותר ומחלחלת לכל רחבי הארגון המבוזר. ההכרזה וחידושים אחרים יוצגו באירוע VForum שתקיים VMware בישראל ב-9 בדצמבר.

באמצעות אבטחה פנימית, VMware מקטינה את הסיכון לאפליקציות קריטיות, לנתונים רגישים ולמשתמשים על ידי צמצום מרחב התקיפה לכל אורך העננים, הדטה סנטרים, משתמשי הקצה ונקודות הקצה של הארגון.

"VMware מאמינה כי עלינו לחדול מהגדלת המורכבות במסגרת ההתמודדות עם אתגרי אבטחת סייבר וכחלופה, להשתמש בתשתית כמרכיב בפתרון. בקצרה, עלינו להפוך את האבטחה לפנימית", אמר סנג'אי פונן, מנהל תפעול ראשי ללקוחות בחברה. לדבריו, "VMware משנה את מאזן הכוחות מהמתקיפים למגנים, על ידי הסרת המורכבות הטבועה באבטחת הסייבר. החברה מספקת אבטחה פנימית באמצעות סל רחב של פתרונות, המתפרסים על פני כל נקודות הבקרה הקריטיות: הרשת, נקודות הקצה, עומסי העבודה, הזהות, הענן והאנליטיקה. כיוון שהפתרונות משולבים פנימית, הם נמצאים בכל מקום: באפליקציות, במכשירים והיכן שהמשתמשים נמצאים. הדבר מספק לנו נקודת תצפית ייחודית שמאפשרת לדעת על כל דבר שמתרחש בסביבת הלקוח. באמצעות הידע הזה אנחנו יכולים לנקוט בצעדים פרו-אקטיביים להקשחת סביבות הלקוח ולמנוע איומים ביתר יעילות".

במסגרת הכנס האירופי הכריזה VMware על שורת פתרונות אבטחה בענן, פרי הפיתוח של קארבון בלאק, שרכישתה על ידי ענקית הווירטואליזציה הושלמה באחרונה. הפתרונות הללו כוללים שירותי אבטחת נקודות קצה במגוון תצורות, אבטחת עומסי עבודה, אבטחת סביבת העבודה של העובדים וכן פתרונות לזיהוי איומים, תגובה ואנליטיקה. כן נחשף כי דל תהפוך את פתרונות קארבון בלאק לאלה המועדפים לכל לקוחותיה בתחום אבטחת נקודות הקצה.

בנוסף, VMware מגדירה מחדש את תחום האבטחה של דטה סנטרים וסביבות מרובות עננים. זאת, עם הצגת פתרון לפלטפורמת NSX לזיהוי ומניעת חדירות (IDS/IPS), שמעלה לדרגה חדשה את היכולות של הפלטפורמה כפיירול פנימי לשכבה 7. הייחוד של פתרון זה טמון בעובדה שהוא מנצל את ההבנה הפנימית של VMware אודות השירותים שמרכיבים אפליקציה ומסוגל לבצע התאמה בין החתימות של IDS/IPS לחלקים ספציפיים של האפליקציה. התוצאה היא ביצועים ברמה גבוהה יותר ודיוק רב יותר, על ידי הקטנת מספר הזיהויים השגויים.

אירועים קרובים