איזה סטארט-אפ יוכתר כטוב ביותר בתחום הבריאות הדיגיטלית?

קבוצת אנשים ומחשבים והאקסלרטור אלפאזון של יבמ מקיימים תחרות סטארט-אפים בתחום, שהזוכה בה יוכרז בפסגה השנתית לבריאות דיגיטלית dHealth 2019

31/10/2019 16:10
האם הבריאות הדיגיטלית תרפא את המערכת? אילוסטרציה: BigStock

מערכת הבריאות עוברת בשנים האחרונות מהפכה דיגיטלית דרמטית, שמטרתה להנגיש את שירותי הרפואה בעידן האונליין לכלל האזרחים ולהפוך את ישראל לשחקן משמעותי בשוק הבריאות הבינלאומי. תעשיית הרפואה הדיגיטלית צומחת במהירות, כאשר ההשקעות בתחום גדולות יותר מבעבר, חברות ענק נכנסות לזירה ויותר מוצרים עוברים רגולציה ומגיעים למערכות הבריאות ולצרכנים הפרטיים.

במרץ אשתקד קיבלה ממשלת ישראל החלטה שמטרתה קידום הבריאות הדיגיטלית כמנוע צמיחה לאומי – מהלך שמובל על ידי משרד הבריאות, מטה ישראל דיגיטלית ורשות החדשנות. בוועידת dHealth2019 העשירית, שתיערך ב-12 בדצמבר באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, תוצג הפעילות של ארגוני הבריאות ומשרדי הממשלה במסגרת יישום תכנית זו, כמו גם היעדים ל-2020.

הוועידה מהווה מקום מפגש למנהלי חדשנות במגזר הבריאות, בתי חולים וארגוני בריאות, יזמים ומשקיעים. הנושאים שיידונו השנה הם: רפואה מותאמת אישית, רפואה מרחוק, אתגרי המעבר לענן במערכת הבריאות, IoT במערכת הבריאות, בינה מלאכותית, סייבר ואבטחת מידע, ועוד.

במסגרת הוועידה תתקיים תחרות סטארט-אפים שפונה למיזמים בשלבים מתקדמים בתחום הבריאות הדיגיטלית. הפרס הראשון יהיה אירוח באקסלרטור של יבמ – אלפאזון (Alpha Zone), מה שייצור עבור המיזם הזוכה הזדמנות לשיתוף פעולה טכנולוגי-עסקי ארוך טווח עם הענק הכחול בעולם. התכנית כוללת ליווי טכנולוגי ועסקי, ומקנה שימוש בשירותי הענן של יבמ (כולל יכולות בינה מלאכותית), כמו גם גישה לשירותי ייעוץ המתבססים על הידע והניסיון של מומחי התעשייה של החברה בישראל ומחוצה לה.

לדברי יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים וממארגני התחרות, "מטרת התחרות היא לקדם יזמות וחדשנות בבריאות הדיגיטלית בישראל, ולתת במה ליזמים שמפתחים פתרונות לדור הבא של עולם זה, בתחומים מגוונים, ובהם מחלות כרוניות, אייג'ינג, רפואה מונעת, פתרונות לגיל השלישי וטרנספורמציה דיגיטלית בארגוני בריאות. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת להציע שירותי בריאות אישיים חדשניים, המבוססים על חיישנים מתקדמים, ראייה ממוחשבת, בינה מלאכותית, תקשורת מאובטחת, אפליקציות ותובנות המושתתות על ביג דטה. השילוב של אומת הסטארט-אפ עם מחקר רפואי אקדמי ברמה גבוהה ועם מערכות בריאות ריכוזיות שהשקיעו בתשתיות מידע מניב פירות: סטארט-אפים ישראליים עם פתרונות בריאות דיגיטליים חדשניים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים