תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של PMI ישראל - העמותה לניהול פרויקטים, 18 ביוני, LAGO, ראשון לציון

העמותה לניהול פרויקטים בישראל מזמינה אתכם לכנס השנתי ה-23

06/06/2019 13:50
הכנס השנתי של PMI ישראל - העמותה לניהול פרויקטים, בשנה שעברה. צילום: ניב קנטור

מדי שנה מקיימת PMI ישראל, העמותה הישראלית לניהול פרויקטים, את הכנס השנתי שלה, שמושך אליו מאות אנשים ומנהלי פרויקטים מכל המגזרים. השנה יתקיים הכנס בסימן "יוצאים מהקופסה, מובילים את השינוי", וייערך באולם האירועים LAGO בראשון לציון ב-18 ביוני. הטקס השנה, שמפיקה קבוצת אנשים ומחשבים, במלאות 50 שנים לעמותת PMI העולמית, צפוי להיות גדול, נוצץ ועוסק בתחומים רחבים יותר מאשר בשנים שעברו.

באי הכנס יוכלו לבחור בהרצאות וסדנאות מתוך חמישה מסלולים שונים: כלים בניהול פרויקטים, מיתוג מקצועי ומשא ומתן, היבטי ניהול מגה פרויקטים, חדשנות והפקת לקחים, ומסלול חשיבה מחוץ לקופסה. כמו כן, יתקיימו הרצאות מרתקות במליאה הכללית, שיועברו על ידי מיטב המומחים והמרצים. בנוסף להרצאות, במסלולים יתקיימו סדנאות מעשיות בקבוצות קטנות, על מנת ליישם את הכלים שירכשו המשתפים בכנס.

מעבר להרצאות ולסדנאות, באי הכנס יוכלו להשתתף ב-"מומחה לרגע" – מפגש בן חצי שעה עם מומחים בתחומים שונים כמו אג'ייל, ניהול זמנים, שיפור פרופיל הלינקדאין ועוד נושאים רבים ומגוונים.

שירי בר, מנהלת פרויקטים ב-Ciena ישראל, היא מנהלת הכנס. היא אמרה כי "השנה בחרנו בכותרת 'יוצאים מהקופסה, מובילים את השינוי'. השינוי יתבטא ראשית בשינוי מקום הכנס, מה שיאפשר חידוש וריענון – הן טכנולוגי והן חוויתי. שנית, יורגש שינוי באופי ההרצאות, שיכללו הרצאות פרונטליות וסדנאות מעשיות".

"בחרנו נושאים מתחומים שונים, על מנת שכל אחד מהמגוון הגדול של מנהלי הפרויקטים שיגיעו לכנס ימצא את הנושא הרלוונטי עבורו וייחשף אף לתחומים נוספים, על פי בחירתו", הדגישה.

אנחנו מזמינים אתכם ב-18 ביוני ל-LAGO, על מנת לצאת מהקופסה ולהוביל את השינוי.

.להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים