"אריסטה היא האובר של עולם התקשורת, הנטוורקינג והתשתיות הארגוניות"
"עידן הדיגיטל, שפרץ לעולמנו בעשור הקודם, הוליד אינספור חברות שעשו שינוי מהותי ודרמטי בתחומי הפעילות שלהן. אובר נכנסה לתחום מסורתי והמציאה מודל חדש של הסעת המונים מבוסס אפליקציה דיגיטלית. בצורה דומה, גם אריסטה, שהוקמה בתחילת עידן הדיגיטל, הביאה מודל לניהול תשתיות התקשורת והנטוורקינג הארגוניות, שמתאים כמו כפפה ליד לדרישות העידן החדש", כך אמר מורן ג'רסי, מנכ"ל ומייסד SecureWave, המפיצה בישראל את פתרונות אריסטה נטוורקס.
ג'רסי אמר את הדברים לאנשים ומחשבים לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורך הסניף הישראלי של ענקית התקשורת. הכנס, Arista 2019, ייערך ביום ד', ה-12 ביוני, באולם אושן בגני התערוכה בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.
מה מייחד את פתרונות אריסטה להתמודדות עם אתגרי המחשוב של העידן הדיגיטלי?
"התשובה לכך היא רב ממדית. אריסטה נוסדה על קו התפר שבו פרץ עידן הדיגיטל. ההתמודדות עם עידן הדיגיטל מחייבת ארגונים לבצע התאמות עסקיות וטכנולוגיות רבות, ואת זה קשה לעשות עם פלטפורמות טכנולוגיות ותשתיות מחשוב שהתאימו לעשורים הקודמים. את הדילוג הזה לעידן החדש צריך לעשות עם פלטפורמות שתומכות מראשיתן בטרנספורמציה הדיגיטלית, וזה בדיוק המקום בו נמצאת אריסטה. היא תומכת באתגרים הטכנולוגיים-תשתיתיים הנוגעים בטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים נדרשים לבצע, וזו נקודה שמבדלת את אריסטה בשוק.
נקודה נוספת היא הדרישה של העידן הדיגיטלי לזמינות מרבית. הארגון חייב לשלוט בסביבות שלו מסביב לשעון, לוודא שהן זמינות, ולא משנה אם מדובר בסביבות בדטה סנטר או בענן, ובין אם מדובר בסביבת ענן אחת או מרובת עננים. כל השאלות האלה אינן מעניינו של המשתמש – חיצוני או פנימי, שדורש גישה וזמינות למערכות 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. זה מחייב את התשתיות הארגוניות להיות גמישות, פתוחות, סקלאביליות, אקטיביות ופשוטות לניהול. גם כאן, אריסטה מציעה פתרון שהוא ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק".
איך השוק מאמץ את פתרונות אריסטה?
"אנחנו רואים אימוץ מסיבי של פתרונות אריסטה בשוק, וזה בא לידי ביטוי ברמה הגלובלית וברמה המקומית כאחד. חברות המחקר מעריכות את נתח השוק של אריסטה בעולמות הנטוורקינג של הדטה סנטר ב-17%. בעולמות הקצבים של 100 ג'יגה-ביט, אריסטה אף חצתה את רף ה-40% של נתח שוק. שבע משמונה ספקיות הענן הגלובליות הן לקוחות אריסטה, וההצלחה העסקית הזו הובילה את החברה לשווי שוק של כ-20 מיליארד דולר. בישראל אנחנו רואים גידול בשנה האחרונה בלבד בהיקף של עשרות אחוזים בכל אספקט של הפעילות – מכירות, מספר הלקוחות הארגוניים החדשים, ההסמכות ועוד. כיום, האקו-סיסטם של פתרונות אריסטה בישראל מונה 12 שותפי הפצה ואינטגרציה, וגם כאן אנחנו עדים לגידול מתמיד בהיקף הפעילות".
לסיום, באחרונה נרכשה SecureWave על ידי ענקית ההפצה העולמית Exclusive Networks. היכן אתם נמצאים בתהליך האינטגרציה עם החברה הגלובלית?
"אכן, בפברואר השנה נרכשה SecureWave על ידי Exclusive Networks, שנחשבת חברת ההפצה הגדולה בעולם בתחומי אבטחת המידע ותשתיות הענן. הפעילות המשולבת בישראל תמשיך להיות מנוהלת על ידי, והצוות של החברה ימשיך לפעול גם לאחר שילוב הכוחות שאנחנו מנהלים כעת, שבמסגרתו תשתלב SecureWave כחלק מתאגיד Exclusive Networks. נקפיד להמשיך ולהעניק ללקוחותינו ולשותפינו את השירות באותם סטנדרטים הקיימים כיום, בתוספת יכולות חדשות שנשלב אצלנו ושנובעות מהצטרפותנו לתוך תאגיד עולמי, דוגמת ייצוג יצרנים חדשים, פריסה לוגיסטית בינלאומית ושירותי מומחה".