"האתגר: להיות יד ימין למנמ"ר שנערך לעיבוד מידע רב ותקשורת בקצבים גבוהים"
כתב: הילל יוסף.
"אנחנו נמצאים בעידן של מהפכות והתפתחות טכנולוגית בקצב מסחרר – המהפכה הדיגיטלית, שינוי הרגלי הצריכה והמעבר לענן. המהפכה הדיגיטלית מביאה אתה אתגרים רבים, ביניהם הצורך בעיבוד מידע רב ומהר, ותקשורת בקצבים גבוהים מאוד. ג'וניפר ובזק בינלאומי מביאות בשורה עם פתרון ייחודי של מתגי הדטה סנטר מבוססי הממשקים, בקצב של 400 ג'יגה וניסיון רב ביישום הפתרונות האלה בחטיבת ה-IT שלנו", כך אמר שלומי כהן, מנהל פיתוח עסקי באגף פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי.
כהן דיבר לקראת כנס Juniper 2018. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', ה-14 בנובמבר, באולם האירועים LAGO בראשון לציון, תחת הכותרת Cloud Transformation Summit.
לדבריו, "בזק בינלאומי חרטה על דגלה להיות אינטגרטור מוביל בשוק הישראלי והיא עושה זאת כבר שנים רבות. כחלק מאסטרטגיה זו החלטנו על שיתוף פעולה עם היצרנים המובילים בעולם בתחום התקשורת. ג'וניפר היא חברה שמובילה בתחום זה. לענקית התקשורת יש סל מוצרים רחב, אשר עונה על מספר רב של צרכים ומציע מגוון פתרונות".
"ג'וניפר היא חברה שמשקיעה משאבים רבים בפיתוח ובמחקר", ציין כהן. "זאת, על מנת ליצור פתרונות חדשניים, שעומדים בחזית הטכנולוגיה. כך, לדוגמה, בעולם ה-SDN של רשתות וירטואליות ו-OpenStack – עולם בו נדרשת גמישות ואוטומציה, ג'וניפר מציעה את בקר ה-Contrail האולטימטיבי, וזאת לטובת בניית פתרונות ענן".
"המגזר העסקי צורך יותר ויותר שירותים – ושירותי IT בפרט"
"ג'וניפר", ציין כהן, "אף נותנת מענה לשינוי בהרגלי הצריכה של המשתמשים. ראוי לציין שאם בעבר צריכת שירותים הייתה נחלת המגזר הפרטי, הרי שכיום אנחנו רואים שהמגזר העסקי עובר יותר ויותר לצרוך שירותים בכלל ושירותי IT בפרט. כדי לאפשר ולספק את הדרישות שנגזרות מכך, יש צורך בפלטפורמה חזקה וגמישה, שתאפשר יכולת גדילה מהירה, וזאת בהתאם לצרכים המשתנים".
"בזק בינלאומי וג'וניפר ביצעו יחד עד כה עשרות פרויקטי IT בעולמות ה-Routing, ה-Security וה-Switching, והשילוב הזה אתנו, כחברת IT שמספקת מענה שירותי 24/7, מבדל אותנו ביכולת לתת תמיכה ושירות ללקוח בכל שעה, יחד עם מערך מהנדסי מערכת ופריסיילים שמתמחה בעולמות ג'וניפר. כל אלה הפכו אותנו לאינטגרטור ובעל הידע והמקצוענות המוביל בישראל, ובוודאי בג'וניפר", אמר.
כהן הוסיף כי "המעבר לענן הפך כבר מזמן להיות חלק מחיינו. שינוי תשתיתי זה מייצר המון כאבי ראש למנמ"ר. כעת, עליו להתמודד עם אתגרים חדשים, אתגרים אותם הוא לא הכיר עד היום".
"הטכנולוגיה של ג'וניפר עונה על חלק גדול מאתגרים אלה של המנמ"ר", ציין כהן לסיום. "בכך היא מסייעת לו ולארגון שבמסגרתו הוא פועל לספק את השירותים הנדרשים למשתמשי הקצה, ולעשות זאת במהירות ובזמינות הנדרשות, בהתאם לאפליקציות השונות".