"ג'וניפר מספקת שליטה, יציבות ובעיקר – שקט"
כתב: הילל יוסף.
"לאחר שהחלפנו את מערך התקשורת שלנו לזה של ג'וניפר קיבלנו שליטה, יציבות, בקרה ובעיקר שקט – בכל הנוגע לרשת הארגונית ולרשת המצלמות שלנו", כך אמר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל.
זימן התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי של ענקית התקשורת, Juniper 2018. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', ה-14 בנובמבר, באולם האירועים LAGO בראשון לציון, תחת הכותרת Cloud Transformation Summit.
ברינקס ישראל, הסביר זימן, פועלת בחמישה מרכזים לוגיסטיים בפריסה ארצית ומספקת שירות למאות לקוחות מסחריים, בעשרות אלפי נקודות איסוף מדי חודש. "אנחנו עוסקים בשינוע של כמיליארד שקלים ביום", אמר, "ופועלים לפי הוראות משטרת ישראל והנחיות הביטחון של החברה העולמית. יש לנו את הביטוח הטוב בעולם". לדברי זימן, "הפריסה הרחבה שלנו מאפשרת גמישות, זמינות ויעילות תפעולית, עם יכולת להמשך פעילות בזמני חירום, לצד שיפור היכולת להתאוששות מאסון".
זימן ציין כי "בהיבט ה-IT, השירות שלנו מתבסס על מערכות מידע מהמתקדמות שישנן. יש לברינקס מערכת שו"ב מהמשוכללות בעולם. השירות שלנו ניתן סביב השעון ויש לנו, בין השאר, ערוץ חדש להפקדת כספים. הוא משלב ציוד טכנולוגי ושירות על מנת לתת חלופה מיטבית לאופן הפקדת הכספים בסניפי הבנק, עבור הלקוחות הקמעוניים והעסקיים".
פרויקט החלפת ציוד התקשורת עם ג'וניפר
הוא הוסיף כי "לפני כשנתיים נכנסנו בהדרגה לפרויקט הכולל החלפה של כל ציוד התקשורת בארגון. לאחר בחינה של כמה ספקיות תקשורת, קיבלנו החלטה אסטרטגית ובחרנו בג'וניפר. המהלך התברר כמוצלח לשני הצדדים".
"בטרם החלפת ציוד התקשורת, המוצרים שהיו ברשותנו היו מחברות שונות וממגוון דגמים", אמר זימן. "החלפנו את כל רשת התקשורת שלנו למוצרים של ג'וניפר והטמענו מתגים לכלל הסניפים, לרשת הארגונית ולרשת המצלמות. המתגים היו מסוגים ומגדלים שונים, לפי הצורך".
"בנוסף", ציין, "החלפנו בחוות השרתים את ה-Backbone שלנו לזה של ג'וניפר. ההחלפה הזו העניקה לנו שליטה, יציבות, בקרה ובעיקר שקט ברשת הארגונית וברשת המצלמות שלנו".
"במהלך ההטמעה, וגם לאחריה, קיבלנו שירות מקצועי ברמה גבוהה. ג'וניפר ישראל התמודדה בהצלחה רבה עם הטמעה מורכבת וסיפקה לברינקס שירות תמיכה איכותי, בנוסף לתמיכת האינטגרטור", אמר זימן.
הוא דיבר גם על היבט השליטה והבקרה, ואמר לסיכום כי "בעזרת פאנל השליטה של ג'וניפר – לאו קרוטר, מנהל הסיסטם, וסגנו, אבי בראנץ – אנחנו מסוגלים לנטר תקלות אפשרויות מרחוק, כגון התחממות של הציוד בחדר התקשורת, כמו גם בעיות הנובעות מטעויות אנוש, דוגמת היווצרות של לולאה בתקשורת. ניתן לנהל את כל הציוד בצורה פשוטה ומרוחקת, שמאפשרת גישה לאנשי התמיכה הטכנית ומעניקה אפשרות להדריך מרחוק את עובדי הסניפים – במקרה של תקלה. כיום, לאחר הדרכות מצד אנשי ג'וניפר ישראל, אנחנו מתפעלים את כל הציוד לבד ובקלות, ומקבלים גמישות תפעולית".