Jusan השיקה גרסה חדשה לקונטקט סנטר שלה – כולל התממשקות למדיה חברתית
החברה הספרדית Jusan, המיוצגת בישראל על ידי גטר טק, השיקה גרסה חדשה לפתרון הקונטקט סנטר שלה, Fidelity, הכוללת קישור מלא לרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, ולצ'טים. הגרסה כוללת עיצוב חדשני של כל מסכי המשתמש והדשבורדים.
אולם, החדשה העיקרית מגיעה מהכיוון האפליקטיבי: ה-Fidelity Contact Center בגרסתה החדשה כוללת מודול בשם Fidelity Social Media, המאפשר קישור אפליקטיבי מלא לפייסבוק, לטוויטר ולצ'טים. כמו כן, טיפול סימולטני בשיחות נכנסות, צ'טים, דואר אלקטרוני ובפניות מפייסבוק ומטוויטר מאפשר אופטימיזציה של משאבים והפחתת עלויות.
ה-Fidelity Social Media משפרת את שביעות רצון הלקוחות ואת חוויית הצרכנים הודות לזמן התגובה המהיר שמציעה הטכנולוגיה. כמו כן, מנהלי המוקד מקבלים מידע בזמן אמת ובדו"חות היסטוריים על מספר השיחות והפניות מכל הערוצים, כולל ערוצי המדיה החברתית.
עוד יש לציין שמודול Fidelity Social Media לא מצריך הוספת תוכנות וממשקי צד שלישי.