תוכן שיווקי
לקראת אירוע Veeam On Tour, יום ה', ה-18 באוקטובר, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

נטלי קנטור, מנהלת Exagrid ישראל: "Veeam ואנחנו נולדנו לשתף פעולה"

16/10/2018 12:32
נטלי קנטור, מנהלת סניף Exagrid בישראל. צילום: יח"צ צילום: ניב קנטור

בחודש שעבר, בין חג לחג, נכנסה נטלי קנטור, ותיקה בעולם הגנת המידע, לתפקידה החדש כמנהלת סניף ישראל של Exagrid. קנטור מקימה את הסניף בארץ ובימים אלה עומדת לגייס את העובד השני בחברה – מומחה פריסייל, גם הוא עם ניסיון רב שנים בתחום.

"פתחנו את הסניף באחרונה", היא אומרת בראיון לקראת כנס Veeam On Tour, שיתקיים מחרתיים (ה') במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. שתי החברות משתפות פעולה מאז 2016, עם נתח שוק שהולך וגדל בעולם – ובקרוב גם בישראל.

מה Exagrid עושה וכיצד את מתחברת לחברה?
"החברה מתמקדת בעולמות של גיבוי לדיסק חכם. עם הגידול האקספוננציאלי של המידע אצל הלקוחות, ארגונים רואים כיום בגיבוי פתרון קומודיטי. זה מצד אחד, ומהצד השני הם לא מצליחים להשתלט על הגידול בנפח המידע, לנהל אותו ולשמור על זמינותו המלאה. הבחירה בדיסק אחסון רגיל וזול לא בהכרח נכונה לעולמות הגיבוי ולכן, שוק ה-PBBA (ר"ת Purpose Build Backup Appliance) חזר לצמוח בשנתיים האחרונות.

Exagrid נכנסת לנישה הזאת ונותנת שקט ללקוחות. אנחנו מטמיעים אצל הלקוח רכיב חומרתי אחד – HyperConverged Appliance, מה שמעניק לו בטחון בביצועים ובעלויות, לרבות מוכנות לעתיד, עם הגידול הצפוי בנפח המידע הארגוני. אותה מכונה יודעת לאחסן פטה-בייטים של מידע, ולהתנהג בהתאם לצרכים ולמדיניות האחסון והגיבוי של כל ארגון. למשל, חברות ביטוח חייבות לפי חוק לגבות מידע למשך 25 שנים, ולהביא לכך שהוא יהיה נגיש וזמין בכל רגע נתון. גיבוי כזה כרוך בעלויות גבוהות. הפתרון שלנו תפור לצרכים של חברה שצריכה לשמור על המידע שלה מחודשיים ימים ועד 25 שנים, ומוזיל עלויות בצורה משמעותית. ההוכחה לאמינות הפתרון באה לידי ביטוי באמצעות יותר מ-11 אלף התקנות סביב העולם.

במישור האישי, חשוב לי לספר כי לקראת פרישתי מ-Dell-EMC חשתי מיצוי של התחום וחשבתי על שינוי כיוון של 180 מעלות. אבל כאשר פנו אליי מ-Exagrid הרגשתי שיש כאן הזדמנות חד פעמית, ואת זה אני אומרת בתור מי שעבדה אצל היצרנים הגדולים ביותר בתחום. עכשיו המטרה שלי היא להדביק את הלקוחות הישראליים בהתלהבות שלי".

מהו אופי שיתוף הפעולה הטכנולוגי עם Veeam?
"החומרה של Exagrid לגיבוי ואחסון בשילוב עם Veeam Availability Suite כאילו נולדו לשתף פעולה זו עם זו, ומציעות פתרון סימביוטי קלאסי ומושלם לסביבות העבודה הווירטואליות והפיזיות שקיימות וקריטיות בארגונים בינוניים וגדולים. יחד הן מספקות פתרון גיבוי סקלבילי ומשתלם כלכלית, שמתרומם הרבה מעבר לביצועים וליכולות של הפתרונות המתחרים בתחום של הגנת מידע מבוססת דיסק. הפתרון המשולב מאפשר לחברות להגיע ליעילות גבוהה מאוד במימוש יכולות הגיבוי, השחזור וההתאוששות מאסון, וכך גם לתרום משמעותית להישגים העסקיים של הארגון".

איפה Exagrid עומדת כיום ומה היעדים שלה לגבי השוק הישראלי?
"Exagrid הוקמה ב-2004 והיא רושמת גידול של 30% בשנה. בחברה יותר מ-500 עובדים ויש לה סניפים ביותר מ-40 מדינות. בישראל יש לנו כבר 10 לקוחות – הודות ל-TeraSky, שותפה עסקית שלנו, וזאת עוד לפני הקמת הסניף המקומי".

לסיכום אמרה קנטור כי "הגדולה של Exagrid טמונה בפשטות ובגמישות של הפתרון, ממש כמו בפתרון של Veeam. ההתקנה שלנו פשוטה והלקוח יכול לעשות זאת בעצמו, הטכנולוגיה מוכחת והעלויות מובטחות, כולל התחשבות בגידולים עתידיים ובשינויים צפויים ובלתי צפויים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן;

אירועים קרובים