תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של אינוקום, 23 באוקטובר, East, תל אביב

אינוקום תציג למבקרי הכנס השנתי שלה את פתרונות האבטחה המובילים בעולם

09/08/2018 11:56
שי סמידי, מנהל מוצר Poofpoint באינוקום.צילום: איריס בן דור

"מעת לעת, ארגונים כמו עיריות, בנקים ומוסדות ממשלתיים בארץ ובעולם, שהשקיעו מיליוני דולרים במערכות אבטחה מתקדמות, מותקפים בידי וירוסים ותוכנות כופר, ומפסידים סכומי עתק. העידן הנוכחי, שבו בכל כמה שניות צצה תוכנה זדונית חדשה והאקרים מצליחים להשתלט על מערכות ההגנה המתוחכמות ביותר, מחייב מנהלים לשדרג את מערכות האבטחה שלהם ולהתאים אותן לאיומים. אנחנו גאים לחשוף בפני משתתפי הכנס השנתי שלנו את מערכות האבטחה המתקדמות ביותר בעולם, שישמרו על הנכסים שלהם וינטרלו מתקפות כופר בצורה מיטבית", כך אמר שי סמידי, מנהל מוצר Poofpoint באינוקום, לקראת הכנס, שייערך בהפקת אנשים ומחשבים.

אינוקום, חברה בת של קבוצת אמן, מייצגת בישראל מספר חברות IT מובילות ומספקת טכנולוגיות חדשניות לשוק המקומי, תוך התמקדות בפתרונות מתקדמים בתחומי התקשורת ואבטחת המידע. בין אותן חברות ניתן למנות את סיטריקס, ProofPoint, פאלו אלטו ופתרונות האבטחה של Wobmat. כמו כן, מאז הקמתה, אינוקום יצרה שותפויות עם ספקים מובילים ושותפים מקומיים ביישומים מוצלחים רבים של טכנולוגיות IT חדשות.

לקראת אירוע אינוקום

מהם היתרונות בפתרונות האבטחה של Wobmat?

במהלך הכנס תציג אינוקום בין היתר את פתרונות האבטחה של Wombat (או, בשמה המלא, Wobmat Security Technologies) – מובילה, על פי גרטנר, בתחום סימולציית הפישינג וההדרכה מבוססת המחשב לקידום המודעות לתחום האבטחה. באחרונה נרכשה Wombat על ידי Proofpoint – מהחברות המובילות בעולם בתחום אבטחת הסייבר (ראשונה על פי גרטנר בהגנה על המייל הארגוני – Email Secure Gateway) – בסכום המוערך ב-225 מיליון דולר.

באמצעות איסוף נתונים מפתרון ה-PhishAlarm של Wombat, תקבל Proofpoint גישה לנתונים לגבי מבצעי פישינג, כפי שמוצגים בפני משתמשים שאינם לקוחותיה, תוך מתן נראות ותובנות רחבות יותר עבור פלטפורמת ה-Nexus שלה.

הפתרון מבוסס הענן של Wombat כולל הדרכה אינטראקטיבית על יותר מ-25 מודולים של אבטחת מידע להגברת מודעות המשתמש, שינוי התנהגותו וצמצום הסיכונים למתקפות. במהלך האירוע ייחשפו האורחים לערכים המוספים שלו, ובהם:

מודול הדרכה אינטראקטיבית

  • שימוש במיני מודולים (5 עד 7 דקות) ובמודולים סטנדרטיים (10 עד 15 דקות) כדי לספק חינוך אינטראקטיבי על פי דרישה לאבטחת סייבר.

הגברת המודעות ל-Phish Alarm

  • אפשרות דיווח על הודעות חשודות עם כתובת אחת.
  • שימוש בחומרים מעוררי מודעות בנושא אבטחה – סרטונים, פוסטרים, תמונות ומאמרים – כדי ליצור מסעות פרסום למודעות ולהזכיר למשתמשים את השיטות המומלצות שלמדו במהלך האימון.

כלי דיווח ומדידה מקיפים אודות פעילות המשתמש

  • הצגת וניתוח תוצאות באמצעות כלי הניתוח של Phish Alarm.
  • דיווח באמצעות שדות מותאמים אישית, כגון פונקציית עבודה, מחלקה ומיקום.
  • ייצוא תוצאות כמותיות ואפשרות שילובן עם נתונים אחרים הקשורים לאבטחה.

הערכת ידע של CyberStrength

  • הגברת המודעות עם ספרייה של יותר מ-150 שאלות במגוון רחב של נושאים.
  • יצירת שאלות מותאמות אישית כדי לאמוד את ההבנה של מדיניות החברה ו/או בעיות ידועות.
  • שימוש בשאלות מוגדרות מראש על מנת לייעל ולהקצות באופן אוטומטי מעקב אחר המשתמשים.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים