תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של דל טכנולוגיות, יום ב', 18 ביוני, גני התערוכה, ביתן 2, תל אביב

Dell-EMC מסייעת לארגונים לצלוח את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית

17/06/2018 16:46
צור עשת, מנהל תחום HCI ומחשוב ב-Dell-EMC ישראל. צילום: פלי הנמר

כתב: הילל יוסף

"העולם שבו אנחנו חיים עובר תהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית. זו משפיעה על כל תחום ותחום בחיינו. Dell-EMC מסייעת לארגונים לצלוח את המסע הזה – החל מרמת התכנון, עבור ברמת האפיון וכלה בצרכים ובפתרונות הטכנולוגיים למימוש מוצלח של המסע", כך אמר צור עשת, מנהל תחום HCI ומחשוב ב-Dell-EMC ישראל.

עשת התראיין לקראת הכנס השנתי של דל טכנולוגיות. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך מחר (ב'), ה-18 ביוני, בגני התערוכה, ביתן 2, בתל אביב.

"ההשפעה של הטרנספורמציה הדיגיטלית", הסביר עשת, "היא חובקת כל. כך, אובר (Uber) היא חברת היסעי ההמונים הגדולה בעולם, ואין בבעלותה ולו כלי רכב אחד, ו-airbnb היא חברת המלונאות הגדולה בעולם ואין ברשותה ולו נכס נדל"ני אחד. אלה רק שתי דוגמאות לחברות שנולדו בעידן החדש, ניצלו את הטרנספורמציה הדיגיטלית לצרכיהן – והפכו למובילות".

שלושה מסלולים עיקריים לטרנספורמציה דיגיטלית

"החברה זיהתה שלושה מסלולים עיקריים לתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית", אמר. "התחום הראשון הוא הטרנספורמציה של ה-IT. זו מסומלת במעבר מתשתיות IT מסורתיות לתשתיות וירטואליות, תוך שימוש בפתרונות המשלבים בין עננים פרטי והיברידי. שכבות הווירטואליזציה השונות משמשות כאבני הבניין לתשתית ה-IT הארגונית".

"התחום השני", הוסיף, "הוא הטרנספורמציה של כוח העבודה. הרעיון הוא מתן היכולת לעבוד מכל מקום, באמצעות ערב רב של צורות, גישה ומכשירים – ולעשות זאת באופן גלובלי. נדרשות גישה ואפשרות להשתמש במשאבים הארגוניים מכל מקום ובכל זמן".

עשת אמר כי "התחום השלישי הוא הטרנספורמציה של עולם אבטחת המידע. בעת שאנחנו מנגישים את משאבי הארגון מכל מקום – המשמעות היא גם הנגשה לעולמות הענן והאינטרנט. או אז, חובה עלינו, כארגונים, לאבטח ולאפשר את המסע הזה בצורה שלא תהווה סיכון למידע, שהוא המשאב החשוב ביותר של הארגון".

"בעולמות של התשתיות המשולבות באופן הדוק (HCI), החברה מפתחת ומנפיקה מוצרים המושתתים על התפיסה המאפשרת גידול מהיר ביכולות המחשוב הארגוני", ציין עשת. "אנחנו מציעים בנייה של תשתית שתדע להתמודד עם האופק הטכנולוגי של החברות השונות, תוך לקיחה בחשבון של הצרכים העסקיים של הארגונים השונים בשוק. ההיצע שלנו לתחום כולל את VXRail, שמפשטת את הפריסה של הסביבות הווירטואליות באופן אוטומטי ומעניקה יתרונות נוספים, כמו שירות לכל הפתרון ושדרוגים שנבדקו לכלל המכלול".

כך, ציין, "Zenuity ו-Dell-EMC הודיעו באחרונה על שיתוף פעולה אסטרטגי לטובת פיתוח סביבת מחשוב עתירת ביצועים. Zenuity מפתחת מערכות מתקדמות לסיוע לנהגים (ADAS) וטכנולוגיות לנהיגה אוטונומית. המערכות שלנו מסייעות לה לטפל בכמות עצומה של נתונים, שאותן היא אוספת ומנתחת ממכוניות במגוון רחב של סביבות ברחבי העולם. אנחנו מספקים לה את סביבת המחשוב העוצמתית הנדרשת על מנת להתמודד עם עומס הנתונים, ובכך להפחית את זמן פתרון הבעיות ולהאיץ את זמן היציאה של הטכנולוגיה שלה אל השוק".

פתרון נוסף שאותו הוא הזכיר יושק בספטמבר הקרוב: "מדובר במערכת MX, פלטפורמת שרתי Blade חדשה שלנו, המשלבת את עולמות המחשוב, התקשורת והאחסון בתצורה נוחה ופשוטה, ומביאה לארגונים בשורה של ניהול וגמישות. המערכת מסמלת את המעבר מפתרון Blade סטנדרטי לפתרון HC מלא".

"הפתרונות של Dell-EMC בנויים במיוחד לעמידה בקיבולת נתונים וביצועים בקנה מידה גדול. הם מאפשרים איחוד של יישומים וירטואליים ולא וירטואליים ומספקים תשתית IT יעילה במיוחד. בדרך זו אנחנו מסייעים לארגונים לעבור בשלום את הטרנספורמציה הדיגיטלית", סיכם עשת.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים