תוכן שיווקי
לקראת הכנס השנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI, יום ג', 5 ביוני, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, תל אביב-יפו

"נדרש להפגיש את מנהלי הפרויקטים מהדורות השונים"

03/06/2018 16:00
PMI

מאת: הילל יוסף.

"יש לדון ולהתמקד בעובדי דור המילניום. אלה מתחילים להיכנס לשוק העבודה, ובבואם לעבודה הם נפגשים עם דור המנהלים. המפגש הבין דורי הזה דורש לערוך שינויים באופן בו הפרויקט מנוהל, בין השאר, עם צוותי פיתוח רחוקים, ועם הצורך בתקשורת תדירה בין כלל השותפים לניהול הפרויקט", כך אמר מושיק שיר, סגן נשיא לשיווק בעמותה לניהול פרויקטים בישראל (PMI).

שיר התראיין לאנשים ומחשבים לקראת הכנס השנתי של העמותה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ג', 5 ביוני, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, תחת הכותרת "הכנס השנתי – הדור הבא".

יצוין ששיר עובד כמנהל פלטפורמת BI במיקרוסופט (Microsoft) ישראל. לדבריו, "אנחנו חיים בעידן שבו מתחוללות לנגד עינינו כמה מהפכות טכנולוגיות – ובמקביל. המהפכות והשינויים מתרחשים בקצבים מהירים מבעבר, עם יותר ויותר שינויים שקורים בו זמנית".

"ארגונים רבים", אמר שיר, "מתבקשים לעשות שינויים לטובת ריענון המוצרים והשירותים שאותם הם מנפיקים לשוק. יש דור חדש של לקוחות, שדורש זמינות רבה יותר של המוצרים והשירותים, לצד מוצרים המניבים עבורם ערך מוסף".

הוא ציין כי "העמותה לניהול פרויקטים עברה בעצמה טרנספורמציה בשנה החולפת, תוך שהיא שמה דגש על שלבי הקריירה השונים של מנהלי הפרויקטים. זאת, בשל התחלת כניסתו של דור חדש של עובדים. דור המילניום מתחיל להיכנס לשוק העבודה ודור המנהלים צריך לערוך שינויים בדרך בה מנוהל הפרויקט. אתגר נוסף הוא שמנהלי פרויקטים בכירים נדרשים לעמוד ביעדי רווחיות בעולם תחרותי".

מושיק שיר, סגן נשיא לשיווק בעמותה לניהול פרויקטים בישראל  צילום משפחתי

מושיק שיר, סגן נשיא לשיווק בעמותה לניהול פרויקטים בישראל צילום משפחתי

לדברי שיר, "בכנס השנה, בכוונתנו להנגיש את הכלים והמתודולוגיות עבור מנהלי הפרויקטים בארגונים, שנמצאים בשלבי הקריירה השונים שלהם. נעשה זאת, כמובן, תוך שימת דגש על העולם של העתיד – עולם המשתנה באופן תדיר".

"אנחנו, ב-PMI ישראל", הוסיף שיר, "מתאימים את עצמנו למגמה העולמית: אנחנו מציידים את הכנס בשלל כלים יישומיים עבור מנהלי הפרויקטים, כך שהם יוכלו ליישם אותם בצורה מידית". לדבריו, "בימים אלה אנחנו עמלים על העלאה של אתר חדש לעמותה לניהול פרויקטים. באתר החדש יהיו כל התכנים הרלוונטיים עבור מנהלי הפרויקטים, שנמצאים בשלבי הקריירה השונים שלהם".

"להיחשף לגישות ולכלים החדשים בתחום"

הוא ציין כי "העמותה לניהול פרויקטים בישראל מהווה גורם מוביל ומנחה בתחום. היא הבינה את הצורך והמציאות שנוצרה. לכן, החלטנו לעסוק בנושא במסגרת הכנס השנתי שאותו אנחנו מארגנים".

"הכנס", ציין שיר, "יאפשר למנהלי הפרויקטים מהמגזרים השונים להיחשף לגישות ולכלים החדשים בתחום. כמו כן, הוא יציג את ניסיונם של אחרים ביישום הגישות החדשות ואת הדרכים ליישמן באופן מיטבי".

"עוד נציג בו תחומים נוספים שבהם ניתן לשלב את הגישות החדשות בניהול פרויקטים ואת הדרך למקסום תרומתן לארגון", הוסיף. "כל מנהל פרויקט, ואין זה משנה מאיזה מגזר תעשייתי הוא בא, יכול להפיק תועלת מהכנס ולשדרג את ידיעותיו מההרצאות שיינתנו בו".

הוא ציין כי "הן PMI העולמי והן הסניף הישראלי שלו שמו לעצמם למטרה להביא למנהלי הפרויקטים ולארגונים את החדשות בתחום, ופועלים במגוון דרכים להפיץ את הידע".

שיר סיים באמרו ש-"בכנס נארח מרצים מובילים ממגוון תחומים ושדות עשייה, שצפויים לדבר על חדשנות, חשיבה יצירתית ותפקיד מנהלי הפרויקטים בעולם המשתנה. כמו תמיד, יהיה מעניין".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים