תוכן שיווקי
לקראת כנס דוקומנטום ללקוחות NessPRO, מחר (ה'), 31 במאי, מלון הרודס, הרצליה

"אנחנו מרחיבים את סל פתרונות ניהול התוכן עם OpenText"

30/05/2018 15:39
רחלי שריקי, מנהלת תחום פתרונות עסקיים ב-NessPRO. צילום עצמי

כתב: הילל יוסף.

"בספטמבר 2016 רכשה OpenText, תמורת 1.62 מיליארד דולר, את חטיבת התוכן הארגוני של EMC, כולל פתרון ניהול המידע הארגוני דוקומנטום. הבשורה היא שדוקומנטום גדל עם OpenText – הפעילות של דוקומנטום, שמיוצגת בישראל על ידי NessPRO כבר 15 שנים צפויה להתרחב ולהגדיל את ההיצע שלה לתחום", כך אמרה רחלי שריקי, מנהלת תחום פתרונות עסקיים ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

שריקי דיברה לקראת כנס ניהול התוכן שתערוך מחר (ה') NessPRO ללקוחותיה הארגוניים במלון הרודס באזור התעשייה בהרצליה, בהפקת אנשים ומחשבים. הכנס יישא את הכותרת Documentum is growing with OpenText.

לדברי שריקי, "עד כה, עולם ניהול התוכן (ECM) היה בבחינת עולם די סגור, שכלל ניהול מסמכים, עריכה וניהול גרסאות שלהם. המגמה השתנתה והצרכים בארגונים בתחום של ניהול התוכן השתנו. ארגונים רוצים לשתף מסמכים, לנהל מסמכים ולאשר תהליכים גם כשהאנשים שעושים זאת נמצאים מחוץ לארגון, ובכך לייעל את העבודה. באמצעות הפתרונות המתקדמים של פלטופרמת דוקמנטום שנציג בכנס ניתן לתת מענה מידי לכלל הצרכים והדרישות, שבעבר היה צריך לפתחם ולהתאימם לתשתית של הארגונים. כך, למשל, אפליקציית מובייל ייעודית למודולים השונים של דוקמנטום ופתרון ניהול תוכן בענן עם אפשרות להיות מחובר גם לדוקומנטום הפנים ארגוני. המטרה היא לשתף תכנים ארגוניים בתוך הארגון – וגם מחוצה לו. כל זאת, עם טכנולוגיות מתקדמות ומעטפת אבטחת מידע כוללת. בעבר, יש לציין, לא ניתן היה לעשות זאת בצורה מאובטחת".

היא אמרה כי "הרכישה של דוקומנטום על ידי OpenText חשפה את הלקוחות הארגוניים למגוון נרחב של פתרונות חדשים ,עם טכנולוגיות מתקדמות שעונות בצורה טובה יותר על צרכיהם".

"אם בעבר", הסבירה שריקי, "ניהול תהליכים היה סובב סביב המסמך, הרי שכיום, המניע לתהליך יכול להיות שיחת טלפון או הזנה של נתון. או אז, ניתן לקיים תהליך מבוסס ישויות רבות, עם הרבה טריגרים, תכנים וקישוריות למערכות התפעוליות בארגון. באמצעות פלטופרמת ה-XCP של דוקמנטום, בה משקיעה OpenText רבות , ניתן לשלוט על כל תהליך בתוך הארגון ולאפשר עבודה מחוצה לו, עם XCP Mobile – אפליקציה ייעודית לניהול תכנים ואישור תהליכים, שאותה נשיק בכנס. כך, אנחנו מעניקים ללקוחות פלטפורמה שיתופית, שעונה על המגמות הטכנולוגיות בתחום שיתוף המסמכים והתמונות – ושמירתם בענן. זאת, לצד פתרון ניהול שלם, לטובת בקרה ועבודה על פלטפורמה שיתופית, עבור העובדים שעובדים במובייל".

OpenText Core

שריקי אמרה ש-"בכנס נציג גם את פלטפורמת OpenText Core, המספקת יכולת לשיתופיות של מסמכים במקום ציבורי – בענן של OpenText. הפלטפורמה מספקת את האפשרות להמשיך ולנהל את כלל המסמכים באופן היברידי, לרבות היבטי הרשאות, ניהול המסמך, ניהול ומעקב אחר גרסאות, וטיפול בהיבטי אבטחת מידע. מבחינת חוויית המשתמש, העובדים חושבים – ומרגישים – שגם כשהגיע מסמך מבחוץ, הוא כאילו חלק מפלטפורמת דוקומנטום. מדובר בחוויה אינטואיטיבית, ידידותית למשתמש ומאובטחת".

לדבריה, "ייחודיותה של הפלטפורמה היא בהיותה הפתרון היחידי שהוא היברידי – מטפל במסמכים שנמצאים גם בחצר הלקוח, בבית פנימה, וגם בענן השיתופי של OpenText. יכולת זו מאפשרת עבודה בסביבת מסמכים היברידית, כאשר דוקומנטום משמש כפתרון ניהול התוכן בתוך הארגון, ומחוצה לו ובכלל באינטגרציה בין כלל המסמכים".

"NessPRO היא נציגת דוקומנטום בישראל כבר 15 שנים ועונה, בצורה מוכללת, לכל צרכי ניהול התוכן הארגוני, ECM ו-Content Collaboration בארגון", סיכמה שריקי. "בכנס נציג פתרונות חדשים שעונים לצרכי הארגונים, לצד מפת דרכים ותחזית ההשקעה של OpenText בדוקומנטום. הכנס בא להבטיח ללקוחות, קיימים ועתידיים, שדוקומנטום הוא עולם ומלואו – שהולך ומתרחב".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים