תוכן שיווקי
לקראת אירוע Built to protect של FireEye, יום ה', 14 ביוני, מלון דן אכדיה, הרצליה

"חשוב לכל ארגון להבין את מרחב הפגיעות שלו למול החוסן הארגוני הנדרש"

ראיון עם תומר נורי, ה-CTO של מלם תים

27/05/2018 16:18
תומר נורי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מלם תים. צילום: יח"צ

ספר לנו בכמה מילים על מלם תים?
"מלם תים היא קבוצת פתרונות ושירותי IT מהמובילות והגדולות בישראל. הקבוצה ממוקדת בעשייה בשוק הישראלי ומבוססת על יותר מ-3,000 מומחי IT בתחומים שונים.

הקבוצה מיישמת פתרונות מתקדמים בתחום טכנולוגיות המידע – החל מציוד הקצה, דרך תשתיות תקשוב ומחשוב, פיתוח יישומים וכלה בתשתיות ושירותי ענן מגוונים.

למלם תים יש חטיבת סייבר מקצועית שכוללת כ-70 מומחים בתחום בתפקידי הנדסה, אנליסטים, יישום והטמעה של פתרונות ושירותי הגנת סייבר לארגונים גדולים בעולמות האזרחי והביטחוני. חטיבת הסייבר משלבת מחקר ושירותי מומחה מתקדמים, לרבות התאמה ושילוב מערכתי של פתרונות מתקדמים".

לקראת אירוע - FireEye: Built To Protect, יום ה' 14 ביוני, דן אכדיה הרצליה

מהי עצתך לארגון גדול בבואו להתמודד עם אתגרי אבטחת מידע?
"חשוב לכל ארגון להפנים ולהבין את מרחב הפגיעות שלו למול החוסן הארגוני הנדרש.

ההסלמה ברמת האיומים שאותם אנחנו חווים בשנים האחרונות מחייבת כל ארגון לעדכן את קו ההגנה שלו ואת מדיניותו בהלימה, ולשלב לצד מערכות הגנה 'מסורתיות' קו הגנה מתקדם המשלב הגנה אנליטית על תשתיות התקשוב וציוד הקצה, וכן לתת מענה לאיומים משתנים שנובעים ממגמות רוחב כדוגמת ניידות משתמשים ויישומים, מעבר לדיגיטל ומיגרציה לתשתיות ושירותי ענן".

מדוע בחרתם להפוך לשותף של FireEye?
"FireEye היא חלוצה טכנולוגית בתחום ההגנה האנליטית ומהווה שותף אסטרטגי עבורנו. פתרונותיה הם מכלול משלים לפורטפוליו הפתרונות שלנו בתחום הסייבר.

ההתמקדות של FireEye בטכנולוגיות הגנה מתקדמות, לצד מתן מענה לכל מחזור המידע בארגון מתחנת הקצה, לרשת ועד לענן, וכל זאת תוך התבססות על טכנולוגיות הגנת סייבר מתקדמות ויכולות מודיעין מתקדמות, מהווים ערך מוסף עבורנו בבואנו לתת מענה לארגונים בעלי תשתיות קריטיות במובן העסקי ואף הלאומי.

בתחום המודיעין בסייבר אנחנו מזהים את היכולת המתקדמות של FireEye והיכולת לרתום שירותים אלה להגנה על תשתיות של לקוחותינו במגזרים הביטחוני והפרטי".

מהו הערך המוסף של FireEye?
"הערך המוסף שלה הוא ביכולות מחקר ומודיעין מהמובילות בשוק (תוצר של רכישות אסטרטגיות של Mandiant ו-iSight) לצד ההתמקדות שלה בטכנולוגיות הגנה חדשות, במגוון הפתרונות הרחב ובאינטגרציה בין המכלולים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים