תוכן שיווקי
לקראת כנס EcoMotion, יום ד', 23 במאי, האנגר 11, נמל תל אביב

אינפריס הישראלית תשווק את הטכנולוגיה שלה ליותר ממיליון כלי רכב

החברה חתמה על חוזה בהיקף של מיליוני דולרים עם יצרנית מערכות המולטימדיה הסינית Hardstone ● העסקה כוללת הפצה של ממשק InprisWay שפותח בחברה והטמעתה במספר מדינות באירופה ובאסיה - ברכבי מיצובישי, טויוטה, ניסן, שברולט ועוד

16/05/2018 14:51
הדמיה של InprisWay. צילום: אינפריס

הסטארט-אפ הירושלמי אינפריס חתם עם Hardstone Media Mobile, יצרנית מערכות מולטימדיה סינית המשווקת אותן באופן גלובלי, על חוזה להטמעת מערכת InprisWay במיליון רכבים.

InprisWay הוא ממשק תוכנה שנשלט באמצעות Sigthless touch – טכנולוגיית מגע שפיתחה אינפריס בשנים האחרונות. הטכנולוגיה צפויה להיות מוטמעת במספר מדינות באירופה ובאסיה – ברכבי מיצובישי (Mitsubishi), טויוטה (Toyota), ניסאן (Nissan), שברולט (Chevrollete) ועוד. החברה צפויה להרוויח מהעסקה יותר מ-10 מיליון דולר – ממכירה ישירה ומהכנסות נלוות.

אינפריס תציג את המערכת המשודרגת באירוע המרכזי של קהילת Ecomotion, שיתקיים ביום ד', 23 במאי, בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

ניסן ירון, מייסד-שותף ומנכ"ל אינפריס, אמר כי "אנחנו נרגשים מחתימת ההסכם עם Hardstone, שיביא לכך שבתוך זמן קצר, מאות אלפי נהגים ברחבי העולם יוכלו ליהנות מנסיעה בטוחה וחווייתית עם מערכת InprisWay. מבחינתנו זהו רק הצעד הראשון בדרך להפיכתה של טכנולוגיית ה-Sightless touch שפיתחנו לשחקן מרכזי בשוק הרכב העולמי. חברות מובילות בארצות הברית, באירופה ובישראל פנו אלינו בבקשה לקבל מערכות לדוגמה ואנחנו מקווים שבחודשים הקרובים גם נהגים בישראל יוכלו ליהנות מהמערכת".

נהיגה בטוחה לצד ביצוע משימות מרובות – בגלל פתרון טכנולוגי אחד

הטכנולוגיה, בעלת חמישה פטנטים רשומים, מאפשרת נהיגה בטוחה וביצוע משימות מרובות על ידי שליטה בהודעות (כולל ווטסאפ), חיוג בטלפון, הזנת יעדי ניווט והחלפת תחנות רדיו ומוזיקה – כל זאת ללא הסטת המבט מהכביש אפילו לשנייה. המערכת מאפשרת התאמה אישית להעדפות הנהג/ת, תוך אפשרות לאינספור פרופילים אישיים של נהגים המשתמשים באותו הרכב.

מחקרים מצאו כי מרבית תאונות הדרכים קשורות במישרין או בעקיפין להסחות דעת בנהיגה הנגרמות כתוצאה משליחת הודעת טקסט, שינוי תחנות רדיו, הגדרת יעד במערכת הניווט וכדומה. בדומה לסמארטפונים, מערכות המולטימדיה החדשות המותקנות ברכבים, שמבוססות על מסכי מגע, גורמות להסחות דעת בזמן הנהיגה, שכן הן דורשות תשומת לב המסיטה את עיני הנהגים מהכביש. טכנולוגיית Sightless touch מצמצמת באופן מהותי את הסחות הדעת של הנהג הנובעות משימוש בסמארטפון או במולטימדיה, תוך שיפור היעילות האינטראקטיבית.

מחקר שנערך אודות הטכנולוגיה החדשנית באוניברסיטת בן גוריון, בהובלת ד"ר אבינועם בורובסקי, מצא כי השימוש בה מקטין באופן משמעותי את הזמן הנדרש לזיהוי סכנות בזמן נהיגה ובכך מסוגל למנוע תאונות. הממשק הייחודי מתכייל אוטומטית למיקום אצבעות הנהגים על גבי מסכי המגע וממפה את ידו של הנהג, תוך שיוך פונקציה נפרדת לכל אצבע ותנועותיה ללא צורך בנגיעה במיקום ספציפי על המסך. כך, למעשה, נמנע הצורך להביט במסך בזמן התפעול. בנוסף לשליטה ללא צורך במבט באמצעות מחוות אצבעות (סליידים), המערכת כוללת שליטה קולית חדשנית, שבנויה באופן שמקצר את זמן הדיאלוג ומשפר את איכות התוצאה. השליטה הקולית תומכת באופן מלא בעברית. במהלך השנה, החברה אף עתידה להציג אפשרות לשליטה בתצוגה עילית (HUD).

אירועים קרובים