תוכן שיווקי
לקראת אירוע Built to protect של FireEye, יום ה', 14 ביוני, מלון דן אכדיה, הרצליה

"צוות FireEye מגיב מהר, שותף בתהליכים מורכבים, ובעל ידע וניסיון"

ראיון עם אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל

16/05/2018 13:54
אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: יח"צ

ספר לנו בכמה מילים על Arrow ECS?
"Arrow ECS היא חברת הפצה בינלאומית של פתרונות טכנולוגיים. הסניף הישראלי מתמחה במתן פתרונות ברמה הארגונית ושירותים מתקדמים בתחומי הסייבר, אחסון וגיבוי נתונים, וירטואליזציה, תקשורת, תשתיות, ענן ועוד.

החברה מציעה את פתרונות ה-IT החדשניים ביותר לפתרון בעיות עסקיות מורכבות. אנחנו מספקים הפצה בעלת ערך מוסף, ייעוץ עסקי וערוץ ליצרני הטכנולוגיה המובילים בעולם, בשיתוף אינטגרטורים המספקים מענה לשווקים מסחריים וממשלתיים.

Arrow ECS עוזרת לשותפים העסקיים שלה לגדול מהר יותר ולפעול ביעילות, בהתאם לתנאי השוק הדינמיים.

יש לציין ש-Arrow ECS ישראל היא חלק מחברה גלובלית, שלה יותר מ-55 סניפים ברחבי העולם".

לקראת אירוע - FireEye: Built To Protect, יום ה' 14 ביוני, דן אכדיה הרצליה

מהי עצתך לארגון גדול בבואו להתמודד עם אתגרי אבטחת מידע?
"האיומים מסביבנו הולכים ומתגברים, והאתגר הגדול ביותר של הארגון הוא למנוע את ההתקפה הבאה מבעוד מועד. לצורך כך צריך הארגון לרכז את המידע הנדרש לו ברמת הנראות המידית של הרשת, להבין מה קורה בפעילות השוטפת וכן להיות ערני למגמות ותופעות עולמיות. על מנת לעשות זאת, הארגון צריך לחמש את עצמו בכלי מודיעין מתקדמים, שיאפשרו לו לקבל תמונה מצב מידית על האיומים שכבר נמצאים בתוך הרשת הארגונית ובמקביל לקבל את המידע הרלוונטי על מה שקורה ברשתות אחרות בעולם. שילוב הפתרונות יאפשר לארגון להגן על משאבים ומידע חשוב, ובכך למנוע את ההתקפה הבאה".

מדוע בחרתם להפוך למפיץ של מוצרי FireEye?
"מחלקת אבטחת המידע ב-Arrow ECS, מהגדולות והמובילות בתחום ההפצה, שמה לה למטרה להביא את הפתרונות הכוללים ביותר ללקוחותיה, כדי להגן כמה שיותר על המידע הארגוני שלהם. FireEye מספקת מגוון רחב של פתרונות ייחודיים ורבי עוצמה, שמשלימים, משפרים ומרחיבים את היצע פתרונות אבטחת המידע המסורתיים הקיימים בשוק.

בנוסף, באמצעות מוצרי FireEye, אנחנו מספקים ללקוחות ולשותפים שלנו פתרונות מודיעין מהמתקדמים ביותר, המאפשרים לראות את המגמות והאיומים הנמצאים סביבנו.

אין ספק שפתרון זה ייחודי ומשלים את מגוון הפתרונות שאנחנו מספקים, שהוא פתרון הכרחי עבור השותפים העסקיים והלקוחות שלנו".

מהו הערך המוסף של FireEye?
"החברה והאנשים שבה חיים בכל יום את המתקפות העכשווית והעתידית. הם רואים את התמונה הגדולה – הכל ממקור ראשון. לא רק את המתקפה אלא גם את ההשפעה שלה.

מומחיות זו, יחד עם טכנולוגיה חדשנית שהחברה פיתחה, עוזרות ללקוחות להתגונן מפני איומים רלוונטיים וקריטיים. יש ל-FireEye מערכות זמן אמת ואת האמצעים הטובים ביותר להגן על המידע של הארגונים.

הסניף הישראלי של FireEye כולל צוות מומחים מהשורה הראשונה, המאפשרים תגובה מהירה, שותפות בתהליכים מורכבים, ידע וניסיון ייחודי".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים