תוכן שיווקי
לקראת אירוע The Next Dimention Storage Roadshow- Brocade, יום ד', 21 במרץ, דופלקס, הרצליה

"בחירת ספק תשתיות SAN FC קריטית עבור המנמ"רים"

20/03/2018 16:13
אלדד סימינקי, מנהל הפעילות האזורי של ברוקייד. צילום: פלי הנמר

"מעבר לאחריות המסורתית של המנמ"ר וניהול כלל מערכות המידע בארגון, מנמ"רים נדרשים כיום לראייה עסקית בעיצוב אסטרטגיית המחשוב העתידית של החברה, שתתמוך בפעילות העסקית שלה ותייצר לארגון עוד הכנסות. בחירת ספק תשתיות ה-SAN FC הנכון היא קריטית להשגת מטרות אלה", כך אמר אלדד סימינקי, מנהל הפעילות האזורי של יצרנית האחסון ברוקייד (Brocade).

ברוקייד תקיים מחר (ד') כנס לקוחות ראשון בישראל, שבו תציג את החידושים והמגמות הצפויות בעולם תשתיות ה-SAN. לדבריו, "מטרת הכנס היא להציג תמונת מצב – לאן הולכות רשתות התקשורת ואיך הפתרון של ברוקייד משרת את הארגון טוב יותר".

מדובר בחברה ותיקה, שהוקמה באמצע שנות ה-90, ויצרה רשת SAN FC שמחברת בין השרתים למערכות האחסון.

סימינקי אמר כי "ברוקייד הובילה לאורך השנים את התפתחות תשתית האחסון בקצבים ובנפחים, ועשתה זאת תוך כדי השקעה עצומה במו"פ, רכישת טכנולוגיות משלימות ופתיחות בקבלת משובים מלקוחות – מה שיצר לא מעט פטנטים שהוכנסו לתקן העולמי של SAN FC".

בנוסף, הוא ציין שברוקייד היא יצרנית תשתיות אחסון ה-SAN FC המובילה בעולם, עם נתח שוק של יותר מ-70%. החברה פתחה את הסניף שלה בישראל ב-2011 וגם כאן הפכה מהר מאוד למובילת שוק. לדבריו, "הטכנולוגיה שלנו מיושמת במגזרים רבים בישראל, כגון פיננסים, טלקום, תעשיות ביטחוניות, בריאות ופארם, ושוק ה-Mid market".

סימינקי הוסיף ש-"ברוקייד מספקת, לאורך השנים וגם כיום, את תשתית ה-SAN FC שנותנת את רמת ה-Latency הנמוכה ביותר בשוק".

"זירת הפעילות של ברוקייד היא הדטה סנטרים, שם מותקנים הפתרונות שלנו, המשלבים חומרה ותוכנה ביחד", אמר סימינקי. "בעבר, המנמ"רים היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי להוציא נתונים מהרשת. כיום יש הרבה יותר כלים מתוחכמים וזה כבר לא מוצר מדף כמו שנהגו לראות אותו".

הוא ציין כי "הפרוטוקול הקיים מתאים למערכות האחסון מהדור הקודם, שהיו מבוססות על דיסקים מסתובבים – HDD. פרוטוקול זה נדרש לטפל בלא מעט פקודות הפעלה מכניות, סטטוסים של דיסקים וכו'…, מה שגרם לתקורה גבוהה ובזבוז משאבי הרשת. כיום, בעזרת טכנולוגיית הפלאש, אין שימוש בדיסק מסתובב – והפרוטוקול מתייתר".

"הפלאש יגרום לשינוי דרמטי בתחום האחסון"

"אחד הדברים שהולכים לגרום לשינוי דרמטי בתחום האחסון בשנים הבאות הוא טכנולוגיית הפלאש (Flash)", המשיך סימינקי. "טכנולוגיה זו עתידה לשנות את כל מהות הדטה סנטר מבחינת קיבולת, ביצועים ועוד. לכן, הפתרונות של ברוקייד הרבה יותר רלוונטיים כיום. כדי לעמוד בביצועים הנדרשים וליהנות מיכולות מערכות אחסון מבוססות פלאש, נדרשת תשתית SAN FC שתתמוך בקצבים, שרידות מלאה, קלות תפעול ו-Latency מינימלי".

בתשובה לשאלה מדוע על המנמ"ר להעדיף את תשתיות האחסון של ברוקייד אמר סימינקי כי "תשתיות האחסון הן המהות של ברוקייד. החברה נבנתה לעולם הדטה סנטר, בניגוד ליצרנים שהגיעו לשם במשך הזמן, ותמיד הייתה ועדיין נושאת את הדגל הטכנולוגי: קצבים, Latency, זמינות מרבית (99.999%), אנליטיקה, ניהול מרכזי חכם, התממשקות למערכות שו"ב צד שלישי, חסכון משמעותי באנרגיה וקשת רחבה של מוצרים שנותנים מענה לכל לקוח. הפועל היוצא של זה הוא ROI מובהק ללקוח. בנוסף, ברוקייד תמשיך להשקיע באקו-סיסטם רחב, עם יצרני האחסון והשרתים המובילים בשוק העולמי לפתרונות Certified מקצה לקצה".

אירועים קרובים