תוכן שיווקי
לקראת כנס SAP Innovation Forum, בשילוב המפגש השנתי של ISUG, שיתקיים ב-6 ביוני ב-LAGO בראשון לציון

"ה-ERP צריך לאפשר לארגון להתאים את עצמו לתנאי השוק המשתנים"

ראיון עם אורון גילאור, מנהל תחום דיגיטל בסאפ ישראל, שיוביל את מסלול Run Simple with next generation ERP

15/05/2016 14:58
אורון גילאור, מנהל תחום דיגיטל בסאפ ישראל

ספר לנו על המגמות והאתגרים של חברות וארגונים בתחום ה-ERP?
"ארגונים נדרשים כיום להתאים את עצמם לכלכלה הדיגיטלית החדשה, שבבסיסה מאפייני לקוחות ומשתמשי מחשוב ארגוני חדשים, לצד הרגלי צריכה ושימוש בטכנולוגיה אחרים ממה שהורגלו הארגונים. שינויים אלה מובילים לכך שגם ה-ERP המסורתי בארגון, שהריץ בין היתר תהליכי MRP ארוכים ויצר עומסים על בסיסי הנתונים הארגוניים, צריך לפנות מקומו ל-ERP חדשני ומתקדם, שידע לתמוך בשינוי ובמעבר החברות והארגונים לתפיסה ויכולות ניהול של ארגון דיגיטלי – גמיש, חדשני ויעיל יותר.

סאפ

סאפ

פתרונות ERP מתקדמים אלה נקראים בז'רגון המקצועי Beyond ERP והם מתאפיינים בפשטות, מענה לקבלת החלטות בזמן אמת בכל רבדי הארגון, ומענה לעיבוד כמויות עצומות של מידע ממגוון מקורות – החל מהמידע הקיים בארגון ועד לזה שנמצא מחוצה לו, ברשתות חברתיות והאינטרנט של הדברים. כל זאת, בשילוב הנגשת המידע בצורה הפשוטה ביותר למשתמש הקצה, עם ממשק משתמש חדשני ואינטואיטיבי, שקל לשימוש ולתפעול, ועם חווית משתמש איכותית.

בסופו של תהליך, ה-ERP המתקדם והחדשני צריך לאפשר לארגון להתאים את עצמו לתנאי השוק המשתנים על בסיס קבוע, באופן שקל ומהיר ליישום".

מה סאפ מציעה לחברות וארגונים כדי להתמודד עם אתגרים ומגמות אלה בהצלחה?
"סאפ (SAP) זיהתה כבר לפני מספר שנים את הצורך בטרנספורמציה שארגונים נדרשים לבצע כדי להיות ערוכים לעידן הדיגיטלי החדש, ופיתחה מגוון פתרונות חדשניים וייחודיים בתחום. כיום אנחנו הראשונים להציע וליישם דור חדש של פתרונות מבוססים ומוכחים, לכל סוגי הארגונים – מהגדולים ביותר ועד עסקים מסדר גודל בינוני וקטן. לאלה שיש להם פתרון ERP קיים ורוצים לשדרג ולחדש, ולכאלה שעד כה לא השתמשו בפתרון ERP ורוצים ליישם אחד כזה, כדי ליהנות מיתרונותיו. כל זאת במגוון תצורות – יישום On-premise בתוך כתלי הארגון, יישום מלא בענן ויישום היברידי, המשלב בין שני העולמות.

בבסיס הפתרונות האלה אנחנו מציעים את פלטפורמת SAP HANA לאיסוף, עיבוד וניתוח כמויות עצומות של מידע ממגוון מקורות בטכנולוגיית In-memory, עליה מתבססים סוויטת העסקים החדשה שלנו, SAP S/4 HANA, וכמעט כל פתרון אחר, בענן או בתוך הארגון, שאנחנו מציעים. פתרונות אלה, שמיישמים את הטכנולוגיות והכלים החדשניים ביותר כיום – כגון Big Data, האינטרנט של הדברים, מובייל וזירות דיגיטל אחרות – מאפשרים לארגונים את הגמישות, היעילות וכל הכלים הנדרשים כדי להצליח בעידן הדיגיטלי החדש, תוך התנהלות בפשטות, בזמן אמת ובלייב".

מהם היתרונות שלכם לעומת פתרונות אחרים בשוק?
"לסאפ פורטפוליו פתרונות רחב ומקיף, שבאמצעותו אנחנו מספקים את כל צרכי החברות והארגונים, מכל סדר גודל, ומאפשרים להם להפוך לארגונים דיגיטליים באופן מלא, מתקדם וחדשני. זאת, מרמת התשתיות, דרך האפליקציות וסביבות פיתוח ועד לאקו-סיסטם עצום, שכולל קהילת מומחים ושותפים עסקיים עם ידע וניסיון רב.

הפתרונות שלנו נותנים מענה מקצה לקצה – מהפרונט, מול הלקוח, ועד לבק אופיס הארגוני. לקוח שבוחר סאפ יכול להיות שקט ובטוח שהוא מקבל את הפתרונות המתקדמים והחדשניים ביותר, עם גב ותמיכה של חברה בינלאומית ועם נוכחות מסיבית בארץ, יחד עם בסיס לקוחות רחב. סאפ מביאה עימה עוצמה ויכולות אדירות, עם לא פחות מ-296 אלף לקוחות ב-190 מדינות בעולם".

ספר לנו על המסלול שתוביל השנה בכנס?
"השנה אוביל, יחד עם מנהלים נוספים מסאפ, שותפים ולקוחות מובילים, את מסלול Run Simple with next generation ERP, שיעסוק בדור החדש של פתרונות ה-ERP לארגונים בעידן הדיגיטלי. בכנס נסקור את הפתרונות החדשניים של סאפ בתחום, שמסייעים לארגונים במעבר לדיגיטל, את האסטרטגיה והחזון שלנו וכמובן, מבט לתכנון העתידי של הפתרונות.

לצד זה, נביא סיפורי לקוח מעניינים של ארגונים שיישמו את פתרונות סאפ המתקדמים ביותר ויכולים לשתף בתובנות וביתרונות שהשיגו מהם. מדובר במסלול מרתק, שמיועד לסמנכ"לים ומנהלי מערכות מידע, כספים, תפעול, מנהלי אפליקציות ו-ERP בארגונים, מנהלי פרויקטים וראשי צוותי סאפ".

אירועים קרובים