"הקורונה חשפה את חוסר המוכנות הארגונית לעולמות המולטימדיה"
"חוסר המוכנות הוא לא רק ברמה הטכנולוגית, אלא גם ברמה הניהולית וברמת תהליכי העבודה", אמר דותן שובל, מנהל אתר AVmaster, בראיון לפודקאסט אנשים ומחשבים ● עם זאת, ציין, יש במצב הזה גם הזדמנויות רבות
"משבר הקורונה חשף את חוסר המוכנות הארגונית לעולמות ה-AV וה-VC (וידיאו קונפרנס), דווקא אחרי שנים שבהן מדברים על שילוב שיטות אלה בעבודה השוטפת של הארגונים", כך אמר דותן שובל, מנהל אתר AVmaster, שעוסק בתחום המולטימדיה.
שובל התראיין לפודקאסט אנשים ומחשבים, במסגרת סדרת הסכתים בעקבות משבר הקורונה. בראיון מדבר שובל על ועידות הווידיאו, שהפכו כעת ללהיט, על עבודה מהבית, ואיך ייראה העולם העסקי והתרבותי שלנו אחרי הקורונה. את הפודקאסטים של אנשים ומחשבים עורך רון קסלר, מנהל המדיה הדיגיטלית של הקבוצה.
בראיון אמר שובל כי "חוסר המוכנות של הארגונים למעבר לווידיאו קונפרנס הוא לא רק ברמה הטכנולוגית, אלא גם ברמה הניהולית וברמת תהליכי עבודה. אבל, למרות זאת. העולם יודע להגיב מהר. עם פרוץ משבר הקורונה, ההצטיידות והפרקטיקה בתחום זה עשו דרך של חודשים, ואולי של שנים, בתוך ימים ספורים".
הוא ציין כי הקורונה גרמה ליצירת "זן" חדש שנקרא "Prosumer" – חצי מקצועי וחצי ביתי. הכוונה היא לכך שהמשתמש הביתי משתמש באותם הכלים הן לצרכים הפרטיים והן לצרכי העבודה שלו.
עוד אמר שובל כי "יש כאן הזדמנות נפלאה לעשות שינוי בכמה רמות: בעולם העבודה – גמישות במועדי תחילת יום העבודה, איזון בין עבודה מהבית למשרד, מה שיוביל להפחתת העומסים בכבישים, הפחתת זיהום האוויר, אימוץ אורח חיים בריא ועבודה שתשאיר לנו יותר זמן לעצמנו וממחקרים שונים, גם תשפר את התפוקה. אחד הדברים הטובים שיכולים לצאת מהמשבר הזה הוא שהמשתמשים הארגוניים כבר לא יחששו מטכנולוגיות מולטימדיה ותהיה להם חוויית משתמש טובה".
תגובות
(0)