סמסונג דוחה אירועי השקה למכשירי הגלקסי המתקפלים בסין ובהונג קונג

הענקית הדרום קוריאנית משנה את תכניותיה ככל הנראה עקב הדיווחים הרבים של סוקרים מוקדמים על בעיות במכשירים העתידניים והחדשניים - שאמורים להציע לראשונה את אפשרות לקיפול ופריסה שמאפשרת להם להפוך לבעלי צג רחב במיוחד

כמה קיפולים יהיו במכשיר הבא של סמסונג? Galaxy Z Fold 2. צילום: יח"צ

סמסונג אישרה כי היא מעכבת את שחרורו של מכשיר הגלקסי המתקפל שלה, ה-Galaxy Fold, בסין. האירוע היה מתוכנן במקור ל-24 באפריל, יום ד' הקרוב, אבל דובר של החברה אישר את הדחייה ל-CNBC, בלי לספק סיבה מוצהרת.

יצוין כי Engadget טוען ששחרור הגלקסי המתקפל החדשני מתעכב גם בהונג קונג, אולם יצרנית הסמארטפונים טרם אישרה זאת. בנוסף לא ידוע עדיין מה יעלה בגורל ההשקות בשווקים אחרים.

בשבוע שעבר נודע כי מכשירי Samsung Galaxy Fold החדשניים – שנשלחו לביקורת לסוקרים ועיתונאי טכנולוגיה לפני השחרור של הסמארטפון של סמסונג והגעתו למדפי החנויות – פיתחו בחלקם בעיות בתצוגה הגמישה כבר לאחר יומיים בלבד של שימוש, כפי שניתן היה לראות בסרטון הווידיאו שהעלתה CNBC לערוץ היוטיוב שלה. הבעיות כללו את מסך מהבהב שהופך להיות בלתי-שמיש, כמו גם כשל בתצוגה שמחיל מתחתית המסך ומתקדם לכל חלקיו.

מדובר במצב מביך ומדאיג במיוחד בעבור הענקית הדרום קוריאנית, שחוותה פרשייה קשה רק לפני פחות משנתיים, עם הסוללות המתפוצצות של ה-Galaxy Note 7.

ייתכן שהעיכוב של הפצת המכשיר והאירוע בסין קשורים לבעיות המסך שדווחו.

לא להסיר את הכיסוי?

בשבוע שעבר אמרה סמסונג בתגובה לפרסומים שהיא חוקרת את בעיות המסך המדווחות והזהירה את המשתמשים שלא להסיר את מגן המסך שנקבע על המסך הגמיש. הסיבה היא, לכאורה, שלפחות שניים מהבודקים פגמו בתצוגה של ה-Fold על ידי הסרתו, כך נטען.

סמסונג לא אמרה מתי יתחיל המכשיר המתקדם והיומרני להימכר בסין ולמתי נדחה האירוע. בשלב זה שחרור ה-Galaxy Fold בארה"ב עדיין מוגדר ליום ו' הקרוב, ה-26 באפריל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים