"ההזדמנות שהבנקים נוטים לפספס – חברות הפינטק"

"מאפשרות לבנק את המעבר לגישה ממוקדת לקוח - מעצם היותן כאלה", כך לדברי מיכל קיסוס הרצוג, ראש אגף חדשנות ודיגיטל בבנק לאומי

מיכל קיסוס הרצוג, המנכ"לית החדשה של פועלים היי-טק.

"ההזדמנות שהבנקים נוטים לפספס היא חברות הפינטק. זאת, לאו דווקא מהסיבה הברורה מאליה, הקשורה למוצר כזה או אחר שהן מביאות, אלא בעיקר כי הן מאפשרות לבנק את המעבר לגישה ממוקדת לקוח – מעצם היותן של חברות הפינטק כאלה", כך לדברי מיכל קיסוס הרצוג, ראש אגף חדשנות ודיגיטל בבנק לאומי.

קיסוס הרצוג דיברה בכנס FinTech Junction 2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במלון הילטון בתל אביב, בהשתתפות 1,500 יזמים, משקיעים, בכירים, ומנהלי חדשנות ו-IT מחברות הפיננסים והטכנולוגיה, מהארץ ומהעולם.

קיסוס הרצוג דיברה על הקשר בין בנקים לחברות פינטק בעולם מבוסס לקוח. היא ציינה כי "המסע של חברות הפינטק הוא מורכב מאוד ומתיש, וכדי להצליח בו – דרוש חזון מעורר השראה ומטרה אמיתית״.

לתפיסתה של קיסוס הרצוג, חברות פינטק מוכוונות רווח הן בעלות סיכוי נמוך יותר לצלוח את המסע.

נראה כי קיסוס הרצוג היא נושאת דגל בכל מה שקשור לשיתופי פעולה בין בנקים לפינטקים. בהתייחסה לטענות הנשמעות נגד שיתופי פעולה אלה היא ציינה כי ״אני שומעת את הטענות האלה, ובעיקר טענות שבנקים מחפשים לקבור פינטקים כדי למגר את התחרות. זה פשוט לא נכון. זה אולי היה נכון לפני 10 שנים. רוב הבנקים שינו את תפיסתם והם מבינים שהם חייבים להעביר את הפוקוס ללקוח. הם מבינים שהם חייבים את הפינטקים".

"חברות הפינטק מצידן ניצבות בפני אתגר משמעותי של הגעה ללקוחות", הוסיפה. "הדרך ההגיונית להגיע למסה זו של לקוחות היא באמצעות שיתוף פעולה עם הבנקים. זה Win-Win לשני הצדדים ומי שבסופו של דבר הכי מרוויח מזה הוא הלקוח".

קיסוס הרצוג סיימה בלהזמין חברות פינטק ויזמים לא להתבייש וליצור קשר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים